Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

astept cu sufletul la gura sa vad ce si cum...inca nu m a sunat mecanicul!le am atras atentia ambilor si pompagiului si mecanicului,ca masina nu a avut probleme la pornire decat cand a inceput sa curga..pornea la sfert si tragea motorul de rupea! mi e teama dupa ce am vazut,,,ca nu va mai fi la fel! Doamne fereste ca nu stiu ce le fac..chiar depind de masina si tot ce fac depinde in mare masura de ea! si am pretentia, cind cheltui 500 de lei pe 3 garnituri de cauciuc sa nu am probleme cu pompa! am uitat sa mentionez ca,pretul pompagiului a sarit la 150 de lei,motivul invocat: chinuiala la desfacut 2 suruburi! cica asa sunt,se string pina se rup din greseala, rupte capetele pentru surubelnita! dar de fapt stiu eu ce nu stie el: suruburile sunt asa pentru ca fixau bucata de fier de deasupra solenoidului si probabil erau antifurt! nevoia te invata!

Link spre comentariu

cum era de asteoptat....DEZASTRU!!  am luat masina de la mecanic...cum am pornit am vazut ca porneste greu fata de cum pornea! in mers nu se simtea nimic,mergea la fel.daca o porneam in timp scurt, 3-5 min pornea la sfert,daca o lasam mai mult pornea greu..desi mi era frica sa ma gandesc ca e ceva la pompa, acolo a fost beleaua! cind ma uit sub masina, balta! pompa curge mai rau ca inainte!! am cheltuit 550 de lei, si merge mai prost ca inainte! urmeaza telefoane..alti bani..astia nu sunt mesteri sunt cirpaci ordinari!

Link spre comentariu

...se dezamorseaza instalatia din cauza pompei care curge in continuare...

...de multe ori imi vine sa intru in pamant de rusine pentru ca lucrez in aceeasi bransa cu multi "ciomagari" care nu urmaresc decat castigul unei sume de bani in schimbul unui serviciu prestat care nu are nicio legatura cu vreo reparatie auto,ba chiar din contra...

...este logic ca ei sunt de vina dar sa-mi fie cu iertare si voi participati pe deplin la aceste " mizerii "pentru ca un om de calitatea celui cu care ai colaborat tu,ar trebui sa-i iei totul mai putin viata,atata timp cat ii veti lasa asa se vor inmulti peste noapte mai rau ca sobolanii.

Faptul ca ii criticati pe aici este egal cu zero si prejudiciu ramane tot prejudiciu.

 

Oare de cei 550 lei nu ai fi putut sa-i cumperi ceva sotiei,copilului,sa faci un week-end cu familia sau multe altele lucruri care puteau avea un rezultat cu final benefic?

Link spre comentariu

faptul este consumat..astazi reincepe demontarea distributiei...urmeaza binecunoscutele replici: ''nu e din vina mea.asta era pe duca si a picat...sau ..nu a fost piesa buna..after market''..mecanicul cam strimba din nas..se gindeste ca s ar putea sa mi ceara mai putin in imprejurarile date.insa eu i am explicat clar ca ii platesc cit face numai sa termin odata treaba!..ce pot sa zic..puteam face altele cu banii astia...acum e tirziu! va tin la curent!

Link spre comentariu

Exact la acel senzor ma refeream si eu ,astazi i- am  si curatat contactele ,pareau in ordine ,am mai verificat si o cupla cu 5 contacte pe peretele dinspre habitaclu erau oxidate , deasemenea am curatat si masa legata la aripa stinga  linga baterie ,acolo vin trei fire legate care  se oxidase ,am pornit  motorul  merge frumos dar nu am avut timp sa vad daca sa remediat defectiunea  ,revin multumesc!

Am mers la Rosiorii de Vede 25 km ,cind am ajuns in oras turatia nu a mai scazut  sub 1500 ,am oprit motorul si l-am repornit turatia corecta de 850 si a ramas tot timpul asa cit am mers prin oras .

Dar cind am ajuns acasa  a revenit la 1500 am scos cupla de la sonda de temperatura de sub delcou si a mai crescut cu circa 60-70 ture ,o pun la loc si scade la 1500 .

Nu stiu ce sa mai fac....!

Link spre comentariu

Din pacate la partea electrica/electronica e greu fara diagnoza,una este atunci cand segmentezi un motor sau repari o cutie de viteze si stii clar ce ai de facut si cu totul altceva cand stai si "faci sapaturi" prin fire...

Problema este ca ai cam umblat la ce trebuia umblat prin eliminare,deci fara diagnoza nu prea ai sanse s-o rezolvi.

Este imposibil sa nu gasesti in Rosiori diagnoza pentru Cielo.

Link spre comentariu

azi am intrat in posesia masinii...nu a mai fost data jos pompa,pierdea motorina pe la un butoias in lateral pe unde ies niste fire. mecanicul a astupat acolo cu un adeziv puternic,numai curge motorina,porneste ok, masina merge brici..o sa incerc sa pun o poza, insa mie nu mi prea place chestia asta cu adezivul..am atasat o foto.sageata indica butoiasul respectiv.

post-198416-0-57691800-1421695884_thumb.jpg

Editat de cristi71
Link spre comentariu

.....si nu ti-ai pus intrebarea ca poate ala ti-a luat banii aiurea la pompa deoarece ea curgea la electrovalva?

Pompa se pune pe masina de test si inainte de a fi reparata ca sa vada ce presiune scoate si dupa ,ca sa-i faca toate reglajele.

Intrebare :

De ce nu a vazut pompagiu ca electrovalva este defecta si te-a lasat sa o montezi pe masina ca sa curga iar?

Link spre comentariu

nu stiu sa ti raspund..eu intreb daca gasesc respectiva electrovalva sa o cumpar separat..nu gasesc pe site urile mai cunoscute de piese auto...acum numai pot face nimic, alta data o sa mi fie pilda..

Link spre comentariu

Ai luat codul de pe ea ca sa cauti in functie de cod?

Degeaba intrebi pe la magazinele auto daca nu baga codul in PC ca sa caute in program.

Daca a fost degresata bine cu niste diluant sau benzina si a fost lipita cu poxipol ,nu mai ai probleme cu ea.

Link spre comentariu

am facut vreo 500 de km si vad ca merge brici,motorina nu pica deloc,porneste repede. a ramas problema  la relanti, tremura usor masina,daca turez un pic dispare vibratia,.insa la relanti e deranjat tremuratul..motorul toarce ok e posibil sa fie vreun suport la motor ceva rupt? a fost suita pe elevator,suportii au fost verificati,dar nu mai am incredere in mecanicii astia deloc..

Editat de cristi71
Link spre comentariu

Pot fi mai multe variante : 

-stare fixare motor,

-pompa are avans cam mare,

-ralanti mic reglat din surubul care limiteaza parghia la acceleratie de pe pompa,

-injector care nu lucreaza in parametri la ralanti ci numai in turatie.

 

Pune pe cineva sa opresca motorul si tu in timpul asta priveste fulia de pe vilbrochen daca pleaca putin in sens invers atunci cand motorul se opreste.

In felul asta verificam daca mecanicul a reglat ca lumea avansul pompei din pinionul ei de antrenare.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări