cristi71 Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 astazi am dus masina la cel ce mi a schimbat distributia sa dea pompa jos,care ulterior va ajunge maine la un pompagiu! dimineata a pornit extrem de greu..cabluri..robot..si curge din ce in ce mai tare motorina acul de la rezervor coboara vazand cu ochii! asadar am decis ca trebuie sa renunt la alte prioritati ca altfel stric si altele pe la ea. mi a confirmat si pompagiul ca este defect sistemul de etansare al capului hidraulic...curios este ca mi a zis ca are el garnitura si nu trebuie sa cumpar!.va tin la curent cu evolutia si va multumesc! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 De ce ti se pare curios ca are garnitura? Ori are de la alta pompa ori iti pune de la ceva utilaje agricole care se gasesc mai la toate magazinele din comert. Daca nu ma insel garnitura este similara cu cea de la ARO dar nu stiu daca de la cel de Brasov sau de Campul Lung,vorbesc si eu din amintiri... Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) ca sa fiu sincer, as fi vrut sa ajung cu ea la Alexandria....fara sa te flatez,rar mai vezi mecanici sa nu zica ''las' ca merge si fara ea''..!distanta intre Oltenita si Alexandria si timpul care ma preseaza m au facut sa iau hotararea sa remediez aici problema! plus ca mi e frica sa plec la un drum de 500 km cu ea asa, deja compresorul de AC este plin de motorina, alternatorul vad ca inca nu a picat pe el..va tin la curent,eventual si cu ceva poze poate il ajuta pe colegul cu acelasi tip de masina si problema, evident daca mi permiti sa postez in topicul tau! multumesc inca odata pentru sprijin! Editat Ianuarie 8, 2015 de cristi71 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Pfffffff,acum am vazut de unde esti In Oltenita care era un mare santier naval ,ma nasteam eu in 1962 dar am plecat de acolo in 1969. Toata ziua ma jucam in port cu doua turcoaice care le mai retin inca numele,Nadia si Zebuş...........hai ca am inceput sa bat campii si sa-mi rascolesc amintirile.... Referitor la acest topic am mentionat mereu ca este destinat tuturor colegilor cu orice problema de mecanica si poate posta aici oricine doreste. Daca tot vrei sa-mi multumesti apasa pe butonul ala din dreapta unde scrie "multumeste". As fi curios doar cam ce onorariu iti pretinde pompagiul. Sa auzim de bine. 2 Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) mi a zis ca in jur de 100 de lei,plus 150 cel care mi scoate si remonteaza pompa si distributia...dupa remontare trebuie sa refac presiune in instalatie? multumesc! Editat Ianuarie 8, 2015 de cristi71 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Pretul este foarte bun dar eu nu pricep cum vine chestia asta,deci mecanicul vine si monteaza pompa si distributia si el nu porneste motorul? Astia lucreaza acolo cum era bancul ala ca de ce umblau militienii cate 3 pe timpul lui " impuscatu"? Unul stia sa citesca,altul sa scrie iar celalalt pazea doi savanti. Daca nu stie sa puna distributia mai bine sa-ti spuna de la inceput ca sa-ti dau eu documentatia ca daca indoaie supapele vin acolo si-l bat si cu ocazia asta vad si orasul dupa 45 de ani Dupa montara pompei si a distributiei se amorseaza instalatia dupa care se da la automat cu conductele slabe pe injectoare pana incepe sa scoata motorina pe ele si deabia atunci se strang si se porneste motorul. Vezi ca daca le strange ca ghiolbanul se deformeaza conicitatile la conducte si la urma te miri de ce curge motorina pe la ele si alta varianta nu mai ai decat sa le schimbi. Eu sunt satul de " ciudati",ai grija. Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 multumesc, intreb pentru ca o sa stau linga el cind va porni motorul si voi avea grija sa o faca intocmai cum ai recomandat,altfel nu! desi recunosc ca pina acum nu aveam deloc idee despre mecanica, de nevoie am inceput sa invat si pot sa jur ca oameni ca tine, cu un stil deosebit de lucru . nu prea mai gasesti....de carpaci suntem toti satui! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 ....si daca ai stii cate injuraturi imi iau pentru tot ce va invat eu pe aici si pentru fisierele video cu reparatii care le am postate pe youtube.... Intr-un fel este bine dar numai de craciun ca imi umplu toti frigiderul de carne.... 1 Link spre comentariu
mariantoader82 Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Va salut ! Cielo din 1995 ,fara gpl am urmatoarea problema: la pornire cu motorul rece turatia se duce la 1500 scazind treptat 900 pina se incalzeste motorul la 90 grade . Dupa 5-10 km parcursi relantiul urca la 1500 -1600 si nu mai scade ,opresc motorul si -l pornesc imediat turatia e la 850 cum e corect iar mai merg 1 ,2 sau 50 km relantiul iar ramane la 1500-1600 si ciclul se repeta . Am curatat IAC-ul si locasul lui ,am cumparat altul (era bun si al meu) am facut resetarea ECM-ului si idle learn ,am verificat clapeta de la acceleratie cit si cablu ,furtunurile nu sunt gaurite sa traga aer fals nu mai stiu ce sa-i fac ,rog frumos un sfat ,multumesc! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Buna seara Nu prea poate fi de la tras aer fals pentru ca ar face tot timpul si dupa cate detaliezi vad ca fenomenul se intampla la nr. de km diferiti,in orice caz problema este electrica nu mecanica si sunt sigur ca n-o vei rezolva fara diagnoza. As putea banui senzorul de temperatura pentru ca el comanda soclul automat dar nu-mi pot permite sa fac speculatii pe banii clientului. Eu recomand o diagnoza care de obicei este in jur la 50 lei si stii clar ce ai de cumparat decat sa faci investitii fara sens. Daca ai observat cumva o crestere a consumului poate fi de vina injectorul. 1 Link spre comentariu
mariantoader82 Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Senzorul de temperatura care se afla sub capacul delcou sa faca probleme!? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Ceea ce se afla sub capacul delcoului este modulul de aprindere,senzorul de temperatura este infiletat in spatele chiulasei chiar sub delcou. Senzorul de temperatura = sonda de apa. upload png Link spre comentariu
mariantoader82 Postat Ianuarie 11, 2015 Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 Exact la acel senzor ma refeream si eu ,astazi i- am si curatat contactele ,pareau in ordine ,am mai verificat si o cupla cu 5 contacte pe peretele dinspre habitaclu erau oxidate , deasemenea am curatat si masa legata la aripa stinga linga baterie ,acolo vin trei fire legate care se oxidase ,am pornit motorul merge frumos dar nu am avut timp sa vad daca sa remediat defectiunea ,revin multumesc! Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 cum era de asteptat, s a complicat treaba! trebuie schimbate toate garniturile! sunt duse! ce e mai surprinzator e ....pretul! 212 lei patru garnituri! toata smecheria sare de 500 de lei...va tin la curent! numai bine! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 14, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Faci mare greseala ca nu-ti cumperi tu kit-ul de garnituri si sa te duci la ei sa le schimbe. Si-au pus dublu pretul la garnituri si la banii asia de 212 lei trebuie sa fie si simeringul de la ax si multe altele nu doar 4 garnituri. Iti opreste restul de garnituri si cand vine cineva care ii curge pompa pe la ax ii monteaza simeringul din setul tau si ii mai ia si lui 212 lei,asta e romanul... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum