Vizitator Livia Si Nelu Vidale Postat Ianuarie 5, 2015 Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Buna ziua si La multi ani tuturor.Domnul Bibanu47,am un Ford Escort 1,8 td ,an 1997. Problema este ca nu sta la ralanti nici la pornire nici cand se incalzeste motoruliar pe undeva pe la electrovalva de la pompa de injectie {nu stiu exact pe unde} curge motorina.Va rog sa-mi dati si mie un sfat.Ce ar trebui sa fac,ce ar putea avea etc.Inainte de aceasta problema avea momente cand motorul nu tragea. Va multumesc.NELU. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 5, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Buna ziua Bine ai venit pe forum,citeste postul anterior este vorba de aceeasi defectiune,pompa de injectie curge la oringul capului hidraulic. Link spre comentariu
Vizitator Livia Si Nelu Vidale Postat Ianuarie 5, 2015 Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Putea sa se rupa oringul chiar daca nu a umblat nimeni la pompa? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 5, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Am scris clar acolo ca cedeaza din cauza trepidatiilor,trebuie sa intelegem ca din 1997 si pana in 2015 sunt niste ani in care cauciucul isi pierde propietatile chimice si se degradeaza. Mai poate curge intr-un anumit loc unde este simplu de umblat dar intotdeauna sunteti comozi si nu va deranjati sa postati o poza cu piesa respectiva dar vreti raspunsuri exacte. Daca te intreb ce tip de pompa ai o sa-mi raspunzi ca nu stii,asa ca pana nu postezi o poza cu pompa respectiva ne oprim aici cu discutia. Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 5, 2015 Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 mea culpa! maine dimineata la prima ora, o sa pun o poza cu pompa, m am tot benoclat p acolo, la mine e spart capacul de fier de deasupra solenoidului(e pus pe direct ca nu am cheia originala) pare destul de complicat sa o demontezi...o sa iau un spray sa dau pe ea dimineata si o sa pun foto imediat! de curs,curge undeva pe dedesubt! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 6, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 Ma interesa o poza din pozitia care se poate deoarece cunosc binisor motorul si stiu cat de inghesuit este montat si alternatorul pe sub pompa de injectie. Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 6, 2015 Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) revin cu pozele promise! m am uitat, electromotorul e un pic mai in dreapta cum privesti de sus, nu pica pe el. in ultima poza , incercuit cu rosu, e un fier jos , nu prea se vede in poza, pe acolo se prelinge. Editat Ianuarie 6, 2015 de cristi71 Link spre comentariu
AlpHso Postat Ianuarie 6, 2015 Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 Buna ziua. Domnule Bibanu va deranjez si eu cu ceva intrebari legate de un vw Polo 1.9 diesel din 1998 echipata cu motor AEF. Ce probleme am... Prima si cea mai grava este legata de cutia de viteze, toate vitezele functioneaza normal mai putin a 5a. Dupa schimbator pare sa intre in viteza dar cand dau drumul la ambreiaj motorul merge in gol, cutia nu cupleaza. Foarte rar cu masina pe loc reusesc sa o bag in viteza 5. La masina doar discul de ambreiaj a fost schimbat recent. Cea de-a doua problema e legata de servodirectie. La relanti se aude un usor scartait metalic ca de rulment iar cand dau sa virez la viteza mica sau pe loc zgomotul devine ceva mai puternic.Pompa servo nu pierde lichid iar directia merge cat de cat normal, doar cand virez de pe loc se simte o usoara franare in momentul in care scartie. A trei-a problema e legata de indicatorul de temperatura apa din bord. Are momente cand acul oscileaza la maxim, se aprinde martorul de temperatura dupa care isi revine la normal. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 6, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 Buna seara 1-Daca ar fi din discul de ambreiaj ar face la toate vitezele nu numai la viteza 5. Daca nu ma insel cuplarea vitezelor la masina ta sunt comandate prin doua cabluri si in acest caz ori s-a spart vreu plastic de pe camasa vreunui cablu si din acest motiv nu mai face cursa completa,ori cautatoarele de pe axul de comanda al cutiei au uzura si nu cupleaza suficient de bine pe viteza 5. 2-La pompa de servo ori este intinzatorul uzat si rola presoare de la accesorii nu mai preseaza suficient cureaua de antrenare a pompei ori turbina din interiorul pompei are ceva uzura si scapa presiune de ulei pe langa ea. Sa nu imi reamintesti ca pompa nu curge pentru ca scaparile de presiune se produc in interiorul ei,nu afara. 3-Indicatorul poate fi influentat negativ din cauza senzorului de temperatura(sonda de apa)care poate fi detalonat si necesita inlocuire cu unul nou dar este o simpla presupunere deoarece nu stiu valorile rezistentei care trebuie sa o aiba acest senzor sau poate fi si contactul oxidat sau slab. Ca sa afli valoarea ce trebuie masurata trebuie sa mergi la o diagnoza auto sau sa cauti in manualul tipului de motor respectiv. Trebuie sa intelegeti ca nu am de unde sa stiu toate valorile avute de fiecare motor in parte pentru ca nu este posibil plus ca partea electrica nu este punctul meu forte,titlul topic-ului mentioneaza clar ca este destinat mecanicii auto dar detin si ceva cunostinte elementare de electricitate. 1 Link spre comentariu
Vizitator Livia Si Nelu Vidale Postat Ianuarie 6, 2015 Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 Mi de scuze pentru lipsa foto. L mine nu este vorba de comoditate ci de faptul ca depind de fiica mea eu nepricepandu-ma prea bine la calculatoare. Revin maine cu foto.Multumesc si ... o seara placuta tuturor.Nelu. Link spre comentariu
AlpHso Postat Ianuarie 6, 2015 Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 Nici prin cap nu mi-a trecut ca ar fi discul de ambreiaj.Masina fiind cumparata recent, asta era unul din putinele detalli ce le stiam despre ea. Voi face la sfarsitul acestei saptamani o inspectie mai detaliata legat de cutie si tijele alea doua de plastic. Pt. a ajunge la cautatoare trebuie desfacuta cutia? Legat de directie, daca as dispune de piese pt pompa servo, turbina se poate schimba usor sau mai bine achizitionez alta pompa? Asta in cazul in care intizatorul e in apele desigur. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 7, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2015 Hai sa vedem prima data daca este totul in regula la cabluri si la parghiile de cuplare a vitezelor si apoi vom discuta despre interiorul cutiei deoarece intradevar cautatoarele sunt in cutie. Referitor la pompa de servo,eu cel putin nu am auzit sa existe niciodata in comert kit pentru reparatia pompei si chiar daca am presupune prin absurd ca ar exista,costurile pieselor ar fi foarte mari in comparatie cu o pompa SH care se vinde undeva pe la 200-300 lei,deci nu s-ar merita investitia. Asa arata interiorul unei pompe : image upload no limit Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 7, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2015 revin cu pozele promise! m am uitat, electromotorul e un pic mai in dreapta cum privesti de sus, nu pica pe el. in ultima poza , incercuit cu rosu, e un fier jos , nu prea se vede in poza, pe acolo se prelinge. Reciteste textul meu cu atentie,am scris alternator nu electromotor,deci pe alternator curge. Asa in mare am vazut care este zona in care curge si daca holenderele care strang conducte de alimentare cu motorina nu sunt umede asta inseamna ca 99% este de la etasarea capului hidraulic pe corpul pompei. Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 7, 2015 Partajează Postat Ianuarie 7, 2015 asa este, alternatorul...nici nu avea cum sa fie altfel ca doar unul din doi stie exact ce se intampla! lasind gluma la o parte, am sters conductele, am verificat,sunt stranse...umezeala se aduna jos..in locul care l am marcat..parca din ce in ce mai tare!ce trebuie facut in cazul in care l ati expus? etansarea capului hidraulic? schimb de o ringuri? multumesc! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 7, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2015 Daca conductele sunt "uscate" nu ramane decat varianta garniturii capului hidraulic. Partea proasta e ca pentru acesta operatie trebuie data pompa de injectie jos de pe motor si este o intreaga aventura pentru ca automat se demonteaza distributia si din cate retin eu acest tip de motor are doua distributii pe doua curele distincte. Aici avem o poza explicativa unde apare garnitura care trebuie inlocuita: image upload no resize Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum