bibanu47 Postat Decembrie 12, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 12, 2014 Salut Multumesc pentru gandurile bune si bine ai venit printre noi. Eu iti voi spune exact ce are masina si daca ai fi citit topicul "consum de ulei" pe fostul forum unde mi-am pierdut 5 ani din viata inainte de a veni aici,ai fi vazut sigur ce scriam acolo. Tipul tau de motor precum si cel de 1.6 16V,sunt cunoscute datorita faptului ca au prostul obicei de a coxa segmentii de ungere in canalele pistoanelor si cu atat mai mult ca i-ai facut si tratament termic,lucru care eu am precizat clar acolo ca interzic aceasta operatie. Toti se mira ca la testul de compresie motorul iese ok si dupa ce schimba simeringurile la supape,consumul de ulei ramane la fel de mare si nici fum albastru nu scoate dar uleiul dispare din baie. Explicatia este ca se gripeaza in canale numai segmenti de ungere iar raderea si focul raman in regula. Rezolvarea nu este alta decat segmentarea motorului din pacate,deci nu mai cheltui banii pe alte minuni. Uite ce zice bibanu47 aici : Imi cer scuze pentru calitatea filmarii dar este facuta seara si in atelier sunt becuri cu vapori de mercur de aceea se vede pe un fundal verde. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 13, 2014 Partajează Postat Decembrie 13, 2014 De curiozitate, cum se poate evita coxarea segmentilor de ungere? Evident, o solutie e ulei de calitate schimbat la timp. Pe langa asta, mers mai linistit ca sa nu chinuim uleiul, sau dimpotriva? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 13, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 13, 2014 Eu discutam strict despre acest tip de motor fabricat in doua variante 1.4 16V si 1.6 16V care este recunoscut ca avand doua probleme majore din cauza proiectarii proaste,aceste hibe fiind consumul de ulei din fabricatie si coxarea prematura a segmentilor de ungere datorate dilatarii mari a motorului,blocul fiind din aluminiu si racirea nu este reusita. Am avut ocazia sa segmentez un motor de acest tip la 87.000 km in urma cu vreo 3 ani. Imi cer scuze pentru dialogul care apare in timpul fisierelor video dar aceste filmari eu le practic la fiecare reparatie pentru ca majoritatea clientilor mei vin din Bucuresti si in fiecare seara cand termin treaba in atelier si intru in casa,ii pun omului filmarile pe e-mail ca sa vada reparatia masinii ca si cum ar fi efectiv langa mine. http://tinypic.com/r/140c2g4/8 http://tinypic.com/r/2gvkjs4/8 Link spre comentariu
Dj Alex Postat Decembrie 14, 2014 Partajează Postat Decembrie 14, 2014 salutare domnule bibanu47 , am o problema cu masina mea fiat brava 1.9td 74Kw :cam de 2 saptamani am facut un drum de la alba iulia pana la cluj cu masina si am scos un consum cam mare undeva cam la 7/7,5 amproximativ(mers constant 70-90Km/h ) + fum negru in sarcina (mult mai mult decat de obicei ) + ca la relanti de un timp incoace motorul tremura cam tare masina are cam 160.000Km reali cu carte service , porneste foarte bine nu conteaza ca ii cald sa rece stiu ca influenteaza consumul temperatura de afara , am cautat pe net o posibila rezolvare si am ajuns la concluzia ca sonda lambda ar fi problema (nu sunt 100% singur ) dvs ce ziceti ? daca ar fi sonda lambda problema cam pe unde se afla aceasta sonda pe instalatia de evacuare ? Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 15, 2014 Partajează Postat Decembrie 15, 2014 Posibil sa ai un injector care nu merge cum trebuie. Mergi la un service ca tu nu o poti rezolva. E in Cluj pe muncii unul autorizat in tot felul de injectoare. Sfatul meu e sa mergi la un meserias din moment ce nu te pricepi nici la cautat pe net, daca ai ajuns la concluzia ca sonda lambda e de vina. Bine ca nu platina. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 15, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2014 Salut Alex sondele lambda de obicei sunt dispuse imediat pe prima sectiune a coloanei de evacuare unde iese din galerie sau sub masina inaintea catalizatorului dar asa cum spune si Sharky,exista posibilitatea ca un injector sa curga si din acest motiv unul din pistoane sa nu lucreze in parametri. De cand ai sesizat cresterea consumului ai verificat daca ti-a crescut cumva nivelul de ulei din baie sau daca uleiul de pe joja miroase a motorina? Daca atat sonda lambda cat si injectoarele sunt in regula,verifica daca reglajul tachetilor este de 0,30 - 0,40 atat pe admisie cat si pe evacuare,se poate sa ai vreo pastila de reglaj atacata. Verifici si revii cu detalii. Link spre comentariu
Dj Alex Postat Decembrie 15, 2014 Partajează Postat Decembrie 15, 2014 (editat) domnule bibanu47 , uleiul l-am verificat si nu a crescut absolut deloc nivelul si nici nu miroase a motorina , incerc sa gasesc acum cat de rapid un tester in alba iulia iar domnule Sharky decat sa dati raspunsuri gen: nici nu te pricepi la cautat pe net mai bine trebuia sa va abtineti , nu dvs v-am pus intrebarea respectiva . si domnule Sharky daca citeai mai bine mesajul meu observai ca am scris ca nu sunt 100% sigur ca sonda lambda este de vina , si in plus cautati dvs pe net cum se manifeta o sonda lambda defecta , scuzati domnule bibanu47 acest mesaj Editat Decembrie 15, 2014 de Dj Alex Link spre comentariu
Vizitator Andr3y85 Postat Decembrie 15, 2014 Partajează Postat Decembrie 15, 2014 De curiozitate, cum se poate evita coxarea segmentilor de ungere? Evident, o solutie e ulei de calitate schimbat la timp. Pe langa asta, mers mai linistit ca sa nu chinuim uleiul, sau dimpotriva? Salut Multumesc pentru gandurile bune si bine ai venit printre noi. Eu iti voi spune exact ce are masina si daca ai fi citit topicul "consum de ulei" pe fostul forum unde mi-am pierdut 5 ani din viata inainte de a veni aici,ai fi vazut sigur ce scriam acolo. Tipul tau de motor precum si cel de 1.6 16V,sunt cunoscute datorita faptului ca au prostul obicei de a coxa segmentii de ungere in canalele pistoanelor si cu atat mai mult ca i-ai facut si tratament termic,lucru care eu am precizat clar acolo ca interzic aceasta operatie. Toti se mira ca la testul de compresie motorul iese ok si dupa ce schimba simeringurile la supape,consumul de ulei ramane la fel de mare si nici fum albastru nu scoate dar uleiul dispare din baie. Explicatia este ca se gripeaza in canale numai segmenti de ungere iar raderea si focul raman in regula. Rezolvarea nu este alta decat segmentarea motorului din pacate,deci nu mai cheltui banii pe alte minuni. Uite ce zice bibanu47 aici : Imi cer scuze pentru calitatea filmarii dar este facuta seara si in atelier sunt becuri cu vapori de mercur de aceea se vede pe un fundal verde. Buna Seara Va multumesc pentru raspunsul prompt . Am reventi cu filmuletele : 1 film - e facut imediat cand am pornti motorul - am observat ca tachetii (presupun ) au o bataie destul de mare si motorul suna destul de ciudat. http://tinypic.com/usermedia.php?uo=adkBqYNLltusgcmrRvjFr4h4l5k2TGxc#.VI8YC5g3HIU 2 film -e facut la relanti - in fundal se aude un sunet destul de ciudat . http://tinypic.com/usermedia.php?uo=adkBqYNLlttPyg83F1BERIh4l5k2TGxc#.VI8Z4Jg3HIU Imi puteti spune daca : - acest motor mai are viata sau trebuie segmentat urgent . ? - care ar fi costul pentru o segmentare ? - daca segmentez motorul cu cat se prelungeste durata de viata a masinii? Precizez ca sunt din Iasi si am ramas ff impresionat de lucrariele facute de dumneavoastra . Va multumesc mult si va doresc spor la munca si sanatate multa Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 16, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2014 Salut Zgomotul asemanator cu cel de motor diesel vine de la tacheti,daca cel care a inlocuit simeringurile la supape nu a remontat cei 16 tacheti exact din pozitia care au fost scosi ci au fost permutati intre ei,acesta este motivul. Partea proasta este ca acesti tacheti nu se pot regla ci doar inlocui sau rectifica la cotele care necesita dar mai exista si varianta permutarilor ca sa ajunga fiecare la locului lui dar gandestete cate combinatii pot fi la 16 tacheti si la fiecare masuratoare se monteaza si remonteaza axele cu came. Referitor la starea setului motor am mentionat clar ca trebuie segmentat deoarece pe zi ce trece,atat blocul motor cat si pistoanele se uzeaza prematur si exista varianta ca sa aibe ovalitate sau urme de calare pe pistoane si sa nu se mai poata refolosi. Toate piesele necesare unei segmentari incluzand atat piese cat si filtre,ulei,etc ajung undeva la 1500-1700 lei,despre manopera nu discut deoarece difera de la locatie la locatie si de la "nebun la nebun". Referitor la lungimea de viata dupa segmentare nu se poate raspunde concret pentru ca depinde de uzura blocului,calitatea pieselor folosite,pregatirea profesionala si cheful care il are cel care il repara,stilul de rodaj respectat si facut dupa reparatie si etc,etc,etc. Uite ce mai spune bibanu47 referitor la motorul tau : Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 16, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2014 domnule bibanu47 , uleiul l-am verificat si nu a crescut absolut deloc nivelul si nici nu miroase a motorina , incerc sa gasesc acum cat de rapid un tester in alba iulia Te astept cu rezultatul de la diagnoza si eventual daca iti mai pot fi de ajutor cu ceva. Link spre comentariu
Vizitator Samoilescu Lucian Octavian Postat Decembrie 31, 2014 Partajează Postat Decembrie 31, 2014 Am si eu o problema la masina mea, un Ford Focus 2 din 2006, 109 cp. Imi scoate fum la relantiu, albicios, miroase a motorina nearsa. EGR (Valeo) este nou in garantie si am schimbat si Turbo. Cand ii infund EGR (ii pun o tablita), nu mai scoate fum dar imi consuma mai mult. Masina nu mai are filtru de particule si a fost anulat din soft, motorul este super ok. Cu 24 litri de motorina am facut 372 km, in oras si mers intins cam 150 km.( 6,4% ). I-a fost refacut motorul, segmenti noi, un piston schimbat, axul cu came la admisie si 2 supape. Azi 31.12.2014 au fost -19 grade si a pornit fara probleme. Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat as fi foarte recunoscator. Sarbatori Fericite si un An nou fericit. La Multi Ani. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 31, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2014 Am raspuns pe privat pentru ca acolo am vazut mesajul prima data dar sa stii ca atunci cand repari un motor la un atelier unde platesti pentru o asemenea reparatie de mare amplitudine nu apelezi la un mecanic de la sute de km ca sa iti faca diagnoza motorului prin corespondenta si dupa ureche. Sincer nu stii cum puteti face asemenea reparatii apoi intrebati pe net de ce motorul scoate fum dupa o reparatie capitala. Cei care ti-au luat banii nu stiu? Sau e facut pe o tuica si o naveta de bere intre blocuri? Stiu,am fost un pic cam dur dar 80% din cazuri sunt similare cu al tau,reparatie facuta fara raspunsuri la problemele aparute. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 31, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2014 In acesta seara incheiem un an cu bune si cu rele si trecem intr-un nou an care speram sa ne aduca lucruri mult mai bune si cu aceasta ocazie va doresc tuturor multa sanatate,sarbatori fericite alaturi de cei dragi si realizarea tuturor obiectivelor propuse pentru viitor.La multi ani 2015 image hosting over 5mb screen shot on pc Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 2, 2015 Partajează Postat Ianuarie 2, 2015 (editat) la multi ani! am o problema la un ford escort 1,8 td 66kw 90 de cai.a inceput sa miroasa a motorina, cand am desfacut capota am observat ca pica pe dedesubtul pompei de injectie,putin,dar pica! pornirea parca e mai greoaie un pic dimineata si motorul tremura cam tare la relanti,in rest motorul trage de rupe!! poate tremura din aceasta cauza? ce ar putea sa cauzeze aceasta pierdere de motorina? mentionez ca in urma cu mai multe luni un destept de la benzinarie mi a bagat benzina si am mers cu ea pina s a oprit fara sa stiu de ce! a pornit dupa lupte seculare,golire de rezervor,spray[uri..poate sa fi afectat si asta,ma gandesc la garnituri..multumesc! Editat Ianuarie 2, 2015 de cristi71 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 2, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2015 Salut Ai spart gheata pe anul asta La pompa de injectie,printre multe alte garnituri are si un oring mare cat o ceasca de cafea in diametru, care face etansarea capului hidraulic pe corpul pompei. Acest oring cedeaza din prostul obicei care il au cei care umbla pe la pompa si demonteaza suportul care fixeaza capul hidraulic pe blocul motor ca sa evite trepidatiile. si dupa ce isi termina treburile pe acolo nu-l mai monteaza la loc pentru ca este putin cam incomod si il arunca zicand cum zice romanul delasator "lasa ba ca merge si fara asta...." Nu-ti recomand sa faci tu acesta operatie de schimbare a oringului pentru ca ii vei rupe capul hidraulic pentru ca nu ai mana formata sa-l extragi direct in sus si este suficient sa tragi 1 mm intr-o parte ca imediat se rupe deoarece este foarte subtire si casant. Intreruperile sunt datorate faptului ca se dezamorseaza instalatia de alimentare deoarece trage aer fals pe acolo pe la cap. Ai pompa de injectie Bosch sau Rotodiesel ca sa stiu despre ce discutam? Atentie mare ca daca mergi mult timp cu ea curgand,se arde alternatorul deoarece curge direct pe el pentru ca sunt sigur ca nu mai ai nici tavita aia de plastic de sub pompa. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum