stefan94stefan Postat Noiembrie 26, 2014 Partajează Postat Noiembrie 26, 2014 Da aveti dreptate ! Uleiul din cutie a fost schimbat recent . Capete de bara schimbate iar recent . Restul nu au fost verificate la planetara m-am gandit si eu pt ca vibratia se simte mai puternic pe partea dreapta . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 26, 2014 Cineva din Bucuresti a schimbat kit-ul de ambreiaj la un Ford Focus,la un anumit service in urma cu vreo 6 luni iar dupa vreo doua luni a aparut o vibratie similara cu a ta. De atunci a fost pe la mai multe ateliere si din cauza ca toti au facut verificari foarte sumare,nu au gasit explicatia concreta a vibratiei iar omul in disperare de cauza m-a sunat si mi-a spus "domnu' Gabi chiar daca fac 200 km vreau sa vin la dvs. si sa-mi verificati masina." Am acceptat si in primul Week-end omul a ajuns la mine la Alexandria,am introdus masina pe canal si stand pe un scaun si privind sub ea,dupa vreo 20 minute de verificari am gasit ca rulmentul intermediar de pe planetara lunga dispusa pe partea dreapta si care este fixat de blocul motor cu ajutorul a doua suruburi de M8,erau slabe ambele. Le-am inlocuit deoarece tot jucand acolo filetele erau compromise dupa care omul a plecat inapoi la Bucuresti si cand ajunsese pe la jumatatea drumului,m-a sunat si mi-a comunicat ca era foarte fericit deoarece scapase de acel "stres psihic care il macinase pana atunci." upload pictures online Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Stefan motorul la masina ta este pozitionat longitudinal sau transversal? Este foarte important in privinta tipului de planetare pe care le foloseste. Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Motorul este amplasat longitudinal . Link spre comentariu
jiji55 Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Am si eu urmatoarea problema -la un Opel Astra cu motor 1,3 l CDTI cand accelerez si turatia sare de 4000 RPM motorul tinde sa opreasca,acul turometrului oscileaza.Imi puteti spune care ar fi problema? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Daca il turezi in gol,ECU(calculatorul)ii taie alimentarea pentru al proteja,iar daca iti face in sarcina presupun ca este vorba de pompa de alimentare in conditiile in care consideri ca filtrul de combustibil l-ai schimbat. Te rog sa revii cu detalii daca face in gol sau in sarcina. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Motorul este amplasat longitudinal . Daca motorul este amplasat longitudinal cade problema planetarei deoarece sunt egale si nu exista rulment intermediar. Caseta de directie este asistata sau mecanica(clasica) ? Link spre comentariu
jiji55 Postat Noiembrie 28, 2014 Partajează Postat Noiembrie 28, 2014 Daca il turezi in gol,ECU(calculatorul)ii taie alimentarea pentru al proteja,iar daca iti face in sarcina presupun ca este vorba de pompa de alimentare in conditiile in care consideri ca filtrul de combustibil l-ai schimbat. Te rog sa revii cu detalii daca face in gol sau in sarcina. Intrerupe atat in gol cat si in sarcina.Filtrul este schimbat .Ma gandeam sa nu fie senzorul de pe arbore ( la turatii mari sa nu mai citeasca)?!! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 28, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2014 Ca sa vezi valorile trebuie neaparat sa faci o diagnoza,altfel nu poti afla concret despre ce este vorba. Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Noiembrie 29, 2014 Partajează Postat Noiembrie 29, 2014 (editat) Este clasica ,fara servo-directie la directie nu face nici un zgomot . In marsalier nu face aceasta trepidatie la plecare ,se simte puternic in treapta 1 si in treapta a 2 si mai puternic , iar motorul nu mai are aceeasi putere ,nu mai trage la plecare daca incerc sa plec brusc nu ma lasa am testat azi mai bine . Editat Noiembrie 29, 2014 de stefan94stefan Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 29, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 29, 2014 Dupa descriere eu presupun ca are fi ceva in cutia de viteze deoarece ele lucreaza imperecheate 1-2 , 3-4 , 5-R iar dupa spusele tale ar face la 1-2. Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Noiembrie 30, 2014 Partajează Postat Noiembrie 30, 2014 Multumesc pt raspuns ! Am sa verific cand gasesc o incapere ca afara nu se poate lucra. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 30, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2014 Dar la viteze 3-4 si 5 ce face? Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Noiembrie 30, 2014 Partajează Postat Noiembrie 30, 2014 (editat) Nu , doar la 1 si la 2 -a si se simte puternic la a doua ...la a 3 -a nu mai face si acceleratia foarte slaba ... Editat Noiembrie 30, 2014 de stefan94stefan Link spre comentariu
Vizitator Andr3y85 Postat Decembrie 11, 2014 Partajează Postat Decembrie 11, 2014 Buna seara Domul Gabi In primul rand tin sa va multumesc ca nu a-ti incetat sa dati sfaturi , solutii , pentru cei cunoscatori sau mai putin cunoscatori in domeniul mecanicii. Sincer am urmarit toate postarile de pe fostul forum si am fost fooarte surprins de cele intamplate pe acel forum . Oameni care nu stiu sa recunoasca munca si implicarea unei persoane de ani de zile pentru face un bine celor din jur. Tin sa ma inclin in fata dumneavoastra . Doresc sa va impartasesc cateva probleme cu un Ford Focus 1.4 benzina din 2001 .Am adus aceasta masina personal din Germania in urma cu 2 ani de zile avand la bord in jur de 175mii km . Masina pornea la sfert de cheia , motorul se auzea ok (din punctul meu de vedere ).Din Germania pana in RO tin sa mentionez ca am neglizat masina si am mers si cu 180-190 km/h . Prima problema Ajuns in RO am verificat uleiul nu am observat un consum , dar la 1 luna la sugestiile unor ''prieteni'' am schimbat uleiul si am pus Mobil one 5w30 dar cu precizarea ca tot acei ''prieteni'' mi-au sugerat sa fac si un ''tratament pentru motor'' cu Dura Lube , dupa o perioada de timp am verifcat joja si surpiza , masinuta incepuse sa consume ulei. Am completat cu ulei cu speranta ca .....va fi mai bine . Dar sa dovedit ca a fost ceva de scurta durata . Am mai citit pe forumuri si am luat decizia sa schimb de uleiul si sa trec pe un alt tip de ulei 10w40 castrol si sa observ diferenta . Dar nici o imbunatatire ...tot consuma si am inceput sa dau fuga pe la mecanici ....fiecare cu parerea lui , ca ar fi de la ulei , ca ar trebui sa segmentez motorul . Dar ca tot romanul la care situatia financiara nu e ff mare sa mai merg fara a interveni la masina (stiind ca segmentarea e injur de 2500 Ron) . Dar ca in proverbul '' La omul sarac nici boii nu trag'' hopa a mai aparut o problemuta. A 2 problema Obeservasem ca masina nu mai era asa de sprintena ca inainte , deci fuguta la un mecanic ..la recomadarile acestuia am facut : - curatat injectoare si verificat...rezultat ok - verificat presiunea pompei in rampa - a pus un manometru in la intrarea in rampa si pompa mea avea 1.4bari ...deci gata de aici e problema ..trebuie schimbata pompa . Zis si facut ....alta pompa noua , acelasi test 3.2 bari deci era OK. Dupa o luna problema a revenit masina tot moale nu era sprintena asa cum o stiam eu. La sugetia unui coleg de munca am fost la un alt mecanic care a constat ca aveam probleme cu kitul de ambreiaj si nu cu pompa (din aceasta cauza masina era asa de lenesa). Dupa ce am schimbat kitul de ambreaj sa observat o imbunatatire enorma la masina . Tin sa mentionez ca pompa originala de pe masina am donat-o unui prieten pentru a o monta pe o Dacia Solentza (i-am zis ca nu e buna ...etc) dar a incercat si mare mi-a fost mirarea ca a mers si merge si in ziua de astazi. Am cheltuit o groaza de bani ..investitie inutila datorita unor persoane care se numesc ''mecanici'' , aceste persoane fac teste pe banii nostri farra a avea rezultate , acest lucru e ffoarte fustrant. Revenind la Problema 1 vanzand ca nu am nici un fel simptom fum alb ...m-am gandit sa schimb supapele de la semeringuri crezand ca ulei se pierde prin aceste supape . Am trecut de la castrol la Ford 5w30 si tot dezamagit sunt ca la 1000km pun cam 1litru de ulei . Nervos am schimbat iar uleiul cu unul 10W40 si sper sa am un consum mai mic. Dar acest lucru il voi obs in timp. Domnule Gabi ma puteti sfatui ce as putea sa mai fac ? E ok acest tip de ulei ? Care ar fi solutiile ? Alt motor ? Segmentat motorul? Credeti ca ar merita investiitille? Am atast 2 fisier audio 1-ul e cand am pornit masina 2-lea e cand masina sta la relanti Trebuie sa revin cu fisierele audi ..au o marime prea mare . Va multumesc Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum