Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Da aveti dreptate ! 

 

Uleiul din cutie a fost schimbat recent .

Capete de bara schimbate iar recent . 

 

Restul nu au fost verificate la planetara m-am gandit si eu pt ca vibratia se simte mai puternic pe partea dreapta .

Link spre comentariu

Cineva din Bucuresti a schimbat kit-ul de ambreiaj la un Ford Focus,la un anumit service in urma cu vreo 6 luni iar dupa vreo doua luni a aparut o vibratie similara cu a ta.

De atunci a fost pe la mai multe ateliere si din cauza ca toti au facut verificari foarte sumare,nu au gasit explicatia concreta a vibratiei iar omul in disperare de cauza m-a sunat si mi-a spus "domnu' Gabi chiar daca fac 200 km vreau sa vin la dvs. si sa-mi verificati masina."

Am acceptat si in primul Week-end omul a ajuns la mine la Alexandria,am introdus masina pe canal si stand pe un scaun si privind sub ea,dupa vreo 20 minute de verificari am gasit ca rulmentul intermediar de pe planetara lunga dispusa pe partea dreapta si care este fixat de blocul motor cu ajutorul a doua suruburi de M8,erau slabe ambele.

Le-am inlocuit deoarece tot jucand acolo filetele erau compromise dupa care omul a plecat inapoi la Bucuresti si cand ajunsese pe la jumatatea drumului,m-a sunat si mi-a comunicat ca era foarte fericit deoarece scapase de acel "stres psihic care il macinase pana atunci."

 

Posted Image
Link spre comentariu

Am si eu urmatoarea problema  -la un Opel Astra cu motor 1,3 l CDTI cand accelerez si turatia sare de 4000 RPM motorul tinde sa opreasca,acul turometrului oscileaza.Imi puteti spune care ar fi problema?

Link spre comentariu

Daca il turezi in gol,ECU(calculatorul)ii taie alimentarea pentru al proteja,iar daca iti face in sarcina presupun ca este vorba de pompa de alimentare in conditiile in care consideri ca filtrul de combustibil l-ai schimbat.

Te rog sa revii cu detalii daca face in gol sau in sarcina.

 

 

Link spre comentariu

Motorul este amplasat longitudinal . 

Daca motorul este amplasat longitudinal cade problema planetarei deoarece sunt egale si nu exista rulment intermediar.
Caseta de directie este asistata sau mecanica(clasica) ?
Link spre comentariu

Daca il turezi in gol,ECU(calculatorul)ii taie alimentarea pentru al proteja,iar daca iti face in sarcina presupun ca este vorba de pompa de alimentare in conditiile in care consideri ca filtrul de combustibil l-ai schimbat.

Te rog sa revii cu detalii daca face in gol sau in sarcina.

Intrerupe atat in gol cat si in sarcina.Filtrul este schimbat .Ma gandeam sa nu fie senzorul de pe arbore ( la turatii mari sa nu mai citeasca)?!!

Link spre comentariu

Este clasica ,fara servo-directie la directie nu face nici un zgomot .

 

In marsalier nu face aceasta trepidatie la plecare ,se simte puternic in treapta 1 si in treapta a 2 si mai puternic , iar motorul nu mai are aceeasi putere ,nu mai trage la plecare daca incerc sa plec brusc nu ma lasa am testat azi mai bine .

Editat de stefan94stefan
Link spre comentariu

Nu , doar la 1 si la 2 -a si se simte puternic la a doua ...la a 3 -a nu mai face si acceleratia foarte slaba ...

Editat de stefan94stefan
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator Andr3y85

Buna seara Domul Gabi

In primul rand tin sa va multumesc ca nu a-ti incetat sa dati sfaturi , solutii , pentru cei cunoscatori sau mai putin cunoscatori in domeniul mecanicii. Sincer am urmarit toate postarile de pe fostul forum si am fost fooarte surprins de cele intamplate pe acel forum . Oameni care nu stiu sa recunoasca munca si implicarea unei persoane de ani de zile pentru face un bine celor din jur. Tin sa ma inclin in fata dumneavoastra .

  Doresc sa va impartasesc cateva probleme cu un Ford Focus 1.4 benzina din 2001 .Am adus aceasta masina personal din Germania in urma cu 2 ani de zile avand la bord in jur de 175mii km .  Masina pornea la sfert de cheia , motorul se auzea ok (din punctul meu de vedere ).Din Germania pana in RO tin sa mentionez ca am neglizat masina si am mers si cu 180-190 km/h .

 Prima problema

Ajuns in RO am verificat uleiul  nu am observat un consum , dar la 1 luna  la sugestiile unor  ''prieteni'' am schimbat uleiul si am pus Mobil one 5w30 dar cu precizarea ca tot acei ''prieteni'' mi-au sugerat sa fac si un ''tratament pentru motor''  cu Dura Lube , dupa o perioada de timp am verifcat joja si surpiza , masinuta incepuse sa consume ulei. Am  completat cu ulei cu speranta ca .....va fi mai bine . Dar sa dovedit ca a fost ceva de scurta durata . Am mai citit pe forumuri si am luat decizia sa schimb de uleiul si sa trec pe un alt tip de ulei  10w40 castrol si sa observ diferenta . Dar nici o imbunatatire ...tot consuma si am inceput sa dau fuga pe la mecanici ....fiecare cu parerea lui , ca ar fi de la ulei , ca ar trebui sa segmentez motorul . Dar ca tot romanul  la care situatia financiara nu e ff mare sa mai merg fara a interveni la masina (stiind ca segmentarea e injur de 2500 Ron) . Dar ca in proverbul '' La omul sarac nici boii nu trag'' hopa a mai aparut o problemuta.

A 2 problema

  Obeservasem ca masina nu mai era asa de sprintena ca inainte , deci fuguta la un mecanic ..la recomadarile acestuia am facut :

- curatat injectoare si verificat...rezultat ok

- verificat presiunea pompei in rampa - a pus un manometru in la intrarea in rampa si pompa mea avea 1.4bari ...deci gata de aici e problema ..trebuie schimbata pompa . Zis si facut ....alta pompa noua , acelasi test  3.2 bari deci era OK. Dupa o luna problema a revenit masina tot moale nu era sprintena asa cum o stiam eu.  La sugetia unui coleg de munca am fost la un alt mecanic care a constat ca  aveam probleme cu kitul de ambreiaj si nu cu pompa (din aceasta cauza masina era asa de lenesa). Dupa ce am schimbat kitul de ambreaj sa observat o imbunatatire enorma la masina .

Tin sa mentionez ca pompa originala de pe masina am donat-o unui prieten pentru a o monta pe o Dacia Solentza (i-am zis ca nu e buna ...etc) dar a incercat si mare mi-a fost mirarea ca a mers si merge si in ziua de astazi.

Am cheltuit o groaza de bani ..investitie inutila datorita unor persoane care se numesc ''mecanici'' , aceste persoane fac teste pe banii nostri farra a avea rezultate , acest lucru e ffoarte fustrant.

  Revenind la Problema 1

  vanzand ca nu am nici un fel simptom fum alb ...m-am gandit sa schimb supapele de la semeringuri crezand ca ulei se pierde prin aceste supape . Am trecut de la castrol la Ford 5w30 si tot dezamagit sunt  ca la 1000km pun cam 1litru de ulei .

  Nervos am schimbat iar uleiul cu unul 10W40 si sper sa am un consum mai mic. Dar acest lucru il voi obs in timp.

Domnule Gabi ma puteti sfatui ce as putea sa mai fac ?  E ok acest tip de ulei ?

  Care ar fi solutiile ? Alt motor ? Segmentat motorul?

  Credeti ca ar merita investiitille?

  Am atast 2 fisier audio

1-ul  e cand am pornit masina

  2-lea e cand masina sta la relanti

Trebuie sa revin cu fisierele audi ..au o marime prea mare .

 

  Va multumesc

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări