Vizitator adytt Postat Octombrie 10, 2014 Partajează Postat Octombrie 10, 2014 Intre timp cred ca am gasit problema - am masurat ovalitatea cilindrilor si a iesit OK, insa la cilindrul 3 se poate observa o zgarietura care in unele locuri agata bine "la unghie". Faptul ca zgarietura se continua si deasupra zonei de lucru a segmentilor ma baga in ceata total. Nu imi explic cum cei 2 mecanici care au desfacut motorul inaintea mea nu au observat asta, sau poate problema asta a aparut la segmentare. (operatie prost efectuata) nu stiu ce sa mai zic. Solutia pe care o voi adopta consta in inlocuirea blocului motor. Am gasit bloc motor nou echipat complet (arbore, pistoane, biele, segmenti, ) la un pret foarte bun. Maine voi merge la Bucuresti sa il iau. Urmeaza sa pun volantul, baia de ulei si ansamblu pompei servo + compresorul AC si pompa de ulei de pe motorul meu. Sper sa reusesc sa le pun la cap pe toate. Atasat pozele (au trebuit micsorate - sper sa se vada destul de bine) . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 11, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 11, 2014 Sarut mana, D-na Violeta acesta este tamponul de la distributie care ar trebui inlocuit in viitorul apropiat. Am uitat sa va mai fac o recomandare ca sa protejati turbosuflanta,intotdeauna cand veniti de undeva cu masina,nu opriti motorul imediat ci turati-l de 5-6 ori undeva la 2200-2500 ture in ideea de a se raci putin turbina si a se umple cu ulei pentru a fi deja pregatita pentru urmatoarea pornire. Tamponul este pneumatic: upload a gif Link spre comentariu
Vizitator violeta.a Postat Octombrie 11, 2014 Partajează Postat Octombrie 11, 2014 Am inteles, multumesc frumos pentru sfaturi si pentru reparatia din weekend.Toate cele bune. Link spre comentariu
riderinblack Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Daca aveti ceva intrebari legate de pregatirea pentru iarna a autoturismului sau alte intrebari legate de mecanica va raspund cu placere. Va mai pot deranja cu o intrebare despre reglarea (punerea la punct) a distributiei pentru motorul de T3 1.6D? I-am facut semne dar as vrea sa stiu si care sunt si semnele de pe motor. Multumesc anticipat. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 24, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Daca doriti va pot monta eu distributia prin team viewer,stabiliti dvs. o data si o ora cand sunteti disponibil si va ajut cu placere. Link spre comentariu
riderinblack Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Eu as vrea sa o montez maine deoarece luni trebuie sa fac ceva drumuri mai lungi si mi-ar prinde tare bine masina....Dar mai am o dilema: cum se face prin teamviewer? Banuiesc ca doar sfaturi ca munca tot pe mine pica (si nu-mi pare rau deloc). Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 25, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 25, 2014 Exact asa cum m-ati ajutat si dvs. cu tel. cand am apelat si eu la acest forum si cu toate ca am mentiionat ca sunt novice in domeniul soft-urilor de tel. v-ati multumit sa imi recomandati niste site-uri cu termeni tehnici de specialitate in limba engleza. Chiar si un copil cu studii elementare ar lesina de ras la ideea ca cineva a putut sa se gandesca o clipa ca se poate monta o distributie prin team viewer. Cautati manualul de reparatii in limba germana si gasiti acolo instructiuni de montare a distributiei,este extrem de simplu. Va doresc spor la treaba. 1 Link spre comentariu
riderinblack Postat Octombrie 25, 2014 Partajează Postat Octombrie 25, 2014 Mda, prost am fost eu sa cer ajutorul...... informatii mai gasesc si pe net nu e problema..... Oricum ma caiesc ca am incercat sa va ajut cu acel telefon, mai bine "verificam calitatea votcii" (ca sa "plagiez" un coleg forumist) si eram mult mai castigat....... Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 25, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 25, 2014 Halal ajutor,nu stiu cat timp am pierdut eu cu tine si tu cu mine dar diferenta este net superioara inclinata spre partea mea si este verificabil dar acest topic nu are ca obiect divergenta care ai alimentat-o cu toate ca eu te ajutasem inainte de a intra tu in acel topic cu telefonul,mai bine nu intrai. Referitor la distributie,sunt convins ca vei gasi informatii si in alta parte dar si pe you tube sunt postate tot de mine Asa arata ajutorul meu,detaliat nu cu trimitere catre link-uri in engleza ca sa scapi de mine cum ai facut tu: Postat 20 septembrie 2014 - 12:49 Sa incepem cu inceputul si sper sa nu te mire ce iti voi relata Motorul nu este al masinii deoarece motoarele de 1.6 D cat si 1.6 TD au fost echipate pana in 1990 apoi au trecut la motorul de 1.9 plus ca motorul din poze este de turism deoarece joja de ulei este in bloc iar motoarele originale de Transporter au joja in baie si ca sa ii vezi nivelul trebuie sa rabatezi nr.de inmatriculare de pe spate si pe acolo ai acces la joja si tot pe acolo se pune si ulei. Motorul este pe spate iar radiatorul de racire este pe fata si ca sa faci aerisirea instalatiei trebuie sa dai masca de pe fata jos si acolo se afla aerisitorul. In 1993 au echipat cu urmatoarele motoare: -1,9 D diesel in 4 pistoane, -1,9 TD diesel in 4 pistoane, -2,0 benzina in 4 pistoane, -2,4 D diesel in 5 pistoane, -2,5 benzina in 5 pistoane. Motorul porneste greu deoarece are toleranta mica la supape iar acesta toleranta se regleaza din niste pastlle metalice ca niste monezi care sunt fabricate pe dimensiuni diferite si la admisie trebuie sa aibe 0,25 iar la evacuare 0,45 . In alta ordine de idei nu are capacul montat la distributie si are obiceiul sa aspire sarme,carpe,iarba de pe sosea si daca se rupe cureaua de distributie face praf si supapele si axul cu came,am gasit ax rupt si in 3 bucati. Ca sa completezi lichidul de frana trebuie sa demontezi capacul de la cesurile de bord si acolo este ascuns paharul de la pompa. Nu mai retin cu exactitate daca si la modelul tau dar la modelele mai vechi cablul de la kilometraj nu este antrenat din cutia de viteze ci de la roata din stanga fata iar articulatiile sunt pe bari de torsiune nu au arcuri elicoidale. Astept o nota acum care sa reflecte cunostintele mele despre acest tip de masini dar sa nu fie mai mare de 5 ca la urma mi-o iau in cap. Macar un 5 de trecere Astept cu placere alte intrebari. ...iar al tau asa arata: Postat 18 octombrie 2014 - 12:31 E adevarat, e o ciudatenie de telefon, codul lui de producator este Samsung GT-I8320 (box-ul meu il are in lista ca si aparat suportat). Iar pentru el nu am gasit nici un firmware de care sa pot fi 100% sigur ca este functional. Prin teamviewer nu stiu daca merge, de multe ori e important si ceea ce scrie pe display-ul telefonului..... Dar puteti incerca o resoftare acasa, va dau si 3 linkuri "de ajutor" (teoretic nu ar fi greu de facut dar asta e numai teoretic.....): http://forum.cyanoge...ng-h1-gt-i8320/ http://samsungi8320....s-t972-100.html http://forum.xda-dev...t=770503&page=2 ...cata votka spui ca ai fi baut in timpul dedicat acestui mesaj? Mi-ai spus multe prin asta. Cu dedicatie pentru colegul nostru riderinblack tm : host images Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 26, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 26, 2014 Montarea jentilor pentru vara-iarna In atentia celor care aveti doua seturi de jenti pentru masina,respectiv echipate cu cauciucuri de vara si de iarna,unele au sens de rotatie si daca vi le montati singuri aveti grija la sageata de pe cauciuc care indica sensul de rotatie deoarece sunt doua jenti echipate pentru dreapta si doua pentru stanga. Sageata trebuie sa fie orientata spre sensul de deplasare,respectiv spre fata autoturismului. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 27, 2014 Partajează Postat Octombrie 27, 2014 O intrebare scurta. Distributia la seat leon 2001 benzina 1.6 16v necesita atentie speciala? Sau orice service se descurca? Evident se vor inlocui toate reperele, masina nu are un istoric cunoscut. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2014 Salut Dupa cate stiu motorul este pus si pe Octavia,Golf MK4,etc si nu necesita ceva scule speciale cu toate ca exista un dispozitiv pentru blocarea pinioanelor de la axele cu came dar se pot braca destul de simplu si cu doua suruburi in momentul in care gaurile de ghidare ale pinioanelor se uita una spre cealalta,adica vin spre interior(vezi documentatia de mai jos) iar la vilbrochen are semn in partea de sus a pinionului care este vizibil dupa demontarea fuliei de la accesorii. Distributia este compusa din doua curele,doua role intinzatoare,doua role fixe si pompa de apa. posted image adult picture hosting Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 28, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 28, 2014 Semnificatiile inscrisurilor de pe un cauciuc(anvelopa) Avand in vedere ca multi se intreaba in necunostinta de cauza ce reprezinta toate datele de pe un cauciuc,m-am gandit sa va expun un detaliu al acestora: image upload no compression 1 Link spre comentariu
diamant Postat Octombrie 29, 2014 Partajează Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Ar fi bine sa completezi si cum se citeste (ce nu se poate intelege direct)info despre --data si locul fabricatiei--indicele de incarcare--de viteza--tractiune si temp--dimensiunile anvelopei...etc. Utili ar fi si indicii jantelor(ce inseamna fiecare si unde se gasesc). Editat Octombrie 29, 2014 de diamant Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 29, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 29, 2014 Pe acest topic poate posta oricine,am mai mentionat asta si cu alta ocazie,daca cineva are documentatia necesara il rugam s-o posteze,eu personal nu detin asa ceva. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum