bibanu47 Postat Aprilie 1, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Alfa Romeo 164,reparatia capitala a motorului de 2,5 TD cu 4 chiulase Acest tip de motor este unic in felul sau,deoarece italianul l-a construit cu 4 chiulase si a fost echipat cu cate o chiulasa pe fiecare piston in parte,fara a practica canalizatii de ungere prin ele,preferand sa vina cu conducte exterioare pentru transportul uleiului,iar prin chiulasa trece decat lichidul de racire. Distributia este in ulei,fiind alcatuita numai din pinioane,fara lant sau contra patine de frictiune. Motorul este prevazut cu camasi in bloc,etansate cu oringuri de cauciuc si inele de aluminiu,separand lichidul de racire fata de ulei. La demontare am gasit uzura pe camasile setului motor,pistonul nr. 1 nu functiona din cauza supapelor care nu produceau etanseitatea,iar segmentii erau extrem de uzati. In pozele de mai jos incerc sa detaliez unele etape din reparatia motorului si de aceea va rog sa dati atentie semnificatiilor mentionate de mine in cadrul fiecarei poze. Link spre comentariu
TestPoint Postat Aprilie 1, 2014 Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Curand vreau sa schimb kitul de distributie la masina,imi puteti spune ca specialist in motoare ,care credeti ca ar fi cea mai buna marca pt kitul de distributie? Cum trebuie sa il achizitionez eu si sa mi-l monteze cineva,ma uitam pe internet si sunt multe marci care mai de care.Masina este un Opel Astra g,x17dtl,an 1999,motor 1700cc.Atasez si doua poze, ca sa vedeti stadiul actual al curelei.Va multumesc. https://www.dropbox.com/s/nw38umcozsbte ... 170639.jpg https://www.dropbox.com/s/sd8gpxlav78gz ... 170651.jpg Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 1, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Buna ziua,Este echipat cu motorul de Isuzu sau cu cel de Opel?Cel de Isuzu are calculatorul (ECU) montat deasupra motorului chiar peste capacul de la culbutori si intra in el doua mufe mari multicontact. Link spre comentariu
TestPoint Postat Aprilie 1, 2014 Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Este cel de opel. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 1, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Acum ti-am vazut locatia Iti recomand kit de distributie Contitech,este compus din curea si doua role INA dar atentie ca trebuie sa schimbi si pompa de apa deoarece este antrenata pe cureau de distributie. Link spre comentariu
TestPoint Postat Aprilie 1, 2014 Partajează Postat Aprilie 1, 2014 E jale mare,la ce preturi practica astia aici in atelierele auto... Mi-au cerut 360€ ca sa imi schimbe distributia.. De aceea am vrut sa ma interesez care este cel mai bun kit,asa il cumpar eu si ies mult mai ieftin,decat in service.Va multumesc pentru aceste informatii.... icon_jook Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 1, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Te rog sa ma contactezi de cate ori ai nevoie.Kit-ul aici la noi costa 470 lei plus vreo 250 pompa de apa,aia acolo la voi au manopera egala cu pretul pieselor Imi pare rau ca esti asa departe de mine,am crezut ca esti de prin Bucuresti deoarece majoritatea clientilor care vin la mine sunt din capitala,cu toate ca au 80 km pana la mine.Nu cunosti niciun roman pe acolo care are idee cat de cat despre mecanica?Ti-as fi dat schema distributiei ca sa te ajute si pe tine la un pret decent. Link spre comentariu
TestPoint Postat Aprilie 1, 2014 Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Am un prieten care stie mecanica,dar el este tot timpul mai plecat ca lucreaza pe tir si vine mai rar acs.Schema o pot scoate de pe aceste programe de mecanica instalate in calculator...VividWorkshop, Autodata.Eu sa am totul pregatit iar cand colegul vine acs,intr-o zi o sa o schimb cu el,in functie de timpul liber pe care il are. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 3, 2014 Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Felicitari pentru initiativa!Multa sanatate si spor la treaba in continuare! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 3, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Multumesc la fel.Daca ai nevoie vreodata de o parare in plus am usa deschisa oricand.Sa auzim de bine si sa conducem la fel. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 3, 2014 Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Apreciez disponibilitatea si bunavointa!Doua calitati pe care nu le intalnim la multi oameni in prezent. Multumesc asemenea! Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 4, 2014 Partajează Postat Aprilie 4, 2014 Domnule bibanu47,Am o Dacia Logan cu motor de 1,6.Ce vreau sa va intreb?As putea monta o bara stabilizatoare(parca asa-i spune)? Deasemenea as vrea sa va intreb,ce chit de distributie i-mi recomandati.In vara asta vreau sa-i schimb chitul de distributie.Multumesc. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 4, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2014 Buna dimineata,Kit-ul de distributie recomandat mai sus,este valabil pentru orice marca auto.Referitor la bara stabilizatoare,spre rusinea mea nu cunosc directia la Logan,de fapt nu am lucrat deloc Logan. Daca imi poti posta niste poze,discutam.Care ar fi motivul montarii acestei bari stabilizatoare? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Aprilie 5, 2014 Partajează Postat Aprilie 5, 2014 Am si eu nevoie de un sfat.Am un Logan MCV, benzina, 1.6 8 valve. Fabricat in 2008, are cam 40.000 km. As putea sa mai merg cu actuala distributie? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 5, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2014 Buna ziua, Poti merge linistit cu ea pana la 60.000km dar nu-ti recomand sa sari peste,deoarece am intalnit una rupa la 58.000km. Atentie ca ai pompa de apa antrenata tot de cureau de distributie si iti recomand sa o schimbi neaparat si daca tot suntem la capitolul asta hai sa va explic consecintele deoarece multi au dubii. Multi se mira de ce trebuie schimbata pompa de apa daca nu are jocuri si nu curge,explicatia este urmatoarea,vaselina care efectueaza lubrifierea rulmentului de sarcina al pompei isi pierde propietatile chimice in timp,datorita temperaturii motorului si din acest motiv se sedimenteaza si nu mai poate asigura ungerea inca 60.000km iar daca acest rulment se gripeaza,duce la ruperea instantanee a curelei de distributie si deteriorarea motorului. Avand in vedere ca ai trecut de 30.000km,iti recomand sa nu pornesti masina impinsa sau trasa intrucat distributia suporta socuri mecanice. Punem cazul in care intr-o dimineata nu te ajuta bateria,vei lua curent de la altcineva,evita sa pornesti prin remorcare sau impingere. Eu iti recomand sa iei kit-ul de mai jos chiar daca ti se pare mai scump putin dar esti convins ca mergi 60.000km in siguranta: http://www.alexbeagroup.ro/piese-dacia- ... a-original Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum