bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Dupa ce propietarul a parcurs vreo 1000 km ,mi-a telefonat si adus la constinta ca are consumul scazut la jumatate,adica un consum normal. Link spre comentariu
bluey Postat Iunie 11, 2013 Partajează Postat Iunie 11, 2013 Interesant ca nu are absolut nici o fisura pe langa bujii,injectoare sau supape. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Salut,Tipul asta de motoare nu crapa intre supape precum VW,Audi,Fiat etc. plus ca in afara de asta are decat 57.000 km,e generatie 2007. Link spre comentariu
Vizitator alex nmt Postat Iunie 12, 2013 Partajează Postat Iunie 12, 2013 sa traiti !!! va rog frumos dati-mi si mie un sfat sunt intr-o mare dilema si mia zis cineva ca poate ma pute-ti ajuta cu un sfat ....am gasit un ford focus 1.8 tdci masina este anu 2001 luna 11,in doua usi, este intr.o stare impecabila ca interior exterior dar atunci cand o pornesc scoate un zgomot ca si cum ar da mororul peste cap ,un mecanic mia zis ca este de la o rola intinzatoare dar ma indoiesc face un zgomot iesit din comun chiar atunci cand pornesc cat dureaza aprinderea 2 secunde...si a doua problema la ea este ca atunci cand tin ambreajul calcat trepideaza ambreajul exact ca si cum miar misca cineva de pedala de ambreaj ....in prima instanta am zis ca este kitu de ambreaj dus dar acum nu stiu ce sa cred pt ca bag viteza 1 nu patineaza moare motorul,bag viteza 3 moare motorul ,bag viteza 5 moare motorul,si este foarte moale ambreaju schimba foarte bine vitezele nu patineaza deloc...si se mai aude un zgomot ciudat ca un tacanit cand stau pe loc sa zic ca se aude de la motor sau poate chiar de la rolele alea de la curea habar nu am ....dumneavoastra ce parere avet???????si nu stiu ce sa fac sa o cumpar sau nu !!! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 12, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2013 Salut,Nu te supara dar felul tau de a formula frazele vizand defectiunile nu imi spun nimic,de exemplu spui ca la pornire face ca si cum s-ar da motorul peste cap,pai ce ai vrea sa faca,nu trebuie sa se invarteasca,sa se dea peste cap?Motoarele alea Endura sunt foarte reusite dar daca nu imi vei posta niste fisiere audio ca sa aud eu personal ce vrei sa-mi comunici,nu te voi putea ajuta cu nimic.Eu tind sa cred ca tu te chinui sa imi spui ca este rupta volanta deoarece s-ar putea sa fie din aceea cu masa dubla. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 12, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2013 Ford Focus an 2003,motor 1.8 TDDI Probleme chiulasa,intra in fierbere si umfla furtunele cat si lichidul din vas Salut , Saptamana trecuta am avut la reparat un Focus din Bucuresti care forta supapa de la busonul vasului de expansiune aruncand lichidul de racire in zona distributiei. Am trecut la demontarea chiulasei,chiulasa ale carei suruburi le-am gasit foarte slabe si am constatat ca din pacate nu este arsa numai garnitura de chiulasa ci si suprafata plana a acesteia,prezentand sapaturi adanci lasate de inelele metalice ale garniturii de chiulasa si chiar daca ar fi fost planata,iesea din cotele admise iar motorul se comprima mult si din acest motiv am fost obligat sa o schimb. Proprietarul a gasit o chiulasa foarte buna la pret dar simeringurile erau distruse si motorul de pe care fusese desfacuta manca ulei intr-o veselie si din acest motiv am trecut la pasuirea supapelor pe scaune si inlocuirea simeringurilor care erau carbonizate. Dupa reconditionarea chiulasei am demontat de pe vechea chiulasa,galeriile de admisie si evacuare,bujiile,injectoarele si celelalte anexe pentru montarea celei cumparate recent care era si normal ca la pretul respectiv a fost luata fara anexe. Am avut mari probleme cu demontatul,in primul rand cu bujiile incandescente apoi cu injectoarele care efectiv erau sudate de rugina si cu toate spray-urile renumite de degripare mi-au luat 2 zile sa le demontez dar nu s-a rupt absolut nimic,se pot observa in pozele ce urmeaza. Motorul fiind foarte corodat de rugina am fost obligat sa schimb si conductele la injectoare deoarece una era compromisa total si inclusiv teava de legatura dintre pompa de apa,corpul cu termostat si radiator,teava care fiind montata intre pompa de injectie si bloc este o intreaga aventura sa o demontezi. Trebuie acordata o mare atentie curatarii suprafetelor de asezare a garniturii de chiulasa si aici fac referire la chiulasa si la blocul motor deoarece fiind vorba de o garnitura de chiulasa otelita nu are voie sa ramana nici ce-a mai mica particula care sa produca o denivelare in asezarea plana a pieselor,spre deosebire de motoarele care folosesc garnitura de clingherit armat care fiind maleabil poate capata forma unor mici reziduri ,dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa acordam atentia cuvenita curatarii ambelor variante. Distributia nu a necesitat schimbare intrucat fusese inlocuita de curand la Bucuresti dar as vrea sa mentionez ca s-a procedat rudimentar de fapt a devenit ceva tipic in notiunea de mecanica a unora,adica pinionul axei cu came a fost extras cu levierul/levierele si astfel a fost deformat talerul metalic de sub fulie,taler pe care se fixeaza capacul la distributie si din acest motiv pinionul a frecat de acesta ,efectiv dizlocand metal din el,se poate observa in poza. Dupa efectuarea lucrarii motorul a fost turat si testat daca ar mai putea prezenta posibilitate de fierbere sau suflare a compresiei in vasul de expansiune dar totul a fost in regula inclusiv prin confirmarea telefonica a propietarului cand a ajuns la Bucuresti,ramanand doar sa mearga la un pompagiu ca sa rezolve reglare injectoarelor la presiunea prescrisa de fabricant . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 12, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2013 Continuare chiulasa Focus Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 12, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2013 Continuare chiulasa Focus Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 12, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2013 Continuare chiulasa Focus Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 12, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2013 Continuare chiulasa Focus Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 12, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2013 Continuare chiulasa Focus Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum