Vizitator virusz Postat Aprilie 4, 2013 Partajează Postat Aprilie 4, 2013 Bujiile sunt noi. Le-a schimbat de aproximativ 6 luni si nu a facut de atunci mai mult de 3000 de km. Deci dimineata invarte 5 secunde pana sa porneasca, iar dupa aceea pe parcursul aceleasi zi nu mai are probleme. Bateria are ochiul verde cum ar trebui. Ii voi spune sa incerce si cu contactul pus de 2 ori. Va voi comunica rezultatul. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Aprilie 4, 2013 Partajează Postat Aprilie 4, 2013 Chiar acum a incercat ceea ce ati spus si dumneavoastra si degeaba. La fel de greu o ia. El mi-a spus ca el o porneste in felul urmator dimineata: da la automat si in acelasi timp face pedale. El zice ca i se pare ca o ia putin mai repede asa. Nu stiu daca cumva are vreo legatura, dar la ralanti motorul oscileaza putin, sa zic vreo 300 de ture. Parca ar da sa si moara. Asta doar la ralanti nu si in timpul mersului. Si in timpul mersului face asa, dar doar cand o scoti pe liber. Mi-a spus ca si lumina becurilor din bord oscileaza tot la ralanti. Sa fie vreo problema de la alternator? Astept un raspuns. Multumesc frumos. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 5, 2013 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2013 Salut, La motoarele pe injectie degeaba faci pedale la acceleratie pentru ca nu da sprit de benzina in galeria de admisie cum se alimentau cele pe carburator . Piesa care se ocupa cu ralantiul si face dozajul aerului in galeria de admisie se numeste motoras pas cu pas,sau motorasul by-pas. Acesta in timp se ancraseaza cu calamina rezultata din uleiul ars si nu mai inchide cum trebuie dar se demonteaza de pe blocul motor cu ajutorul unei tubulare de M8 cu care demontam cele doua suruburi si se curata cu o surubelnita plata si ulterior spalare cu benzina,decarburol,etc. Daca fratele tau vrea sa afle mai multe detalii despre motorul lui,trebuie sa intre pe you tube si da cautare cu subiectul "bibanu47" si o sa vada o gramada de fisiere viodeo depre motoarele de Focus. Spor la treaba. http://i45.tinypic.com/213kabs.jpg http://i50.tinypic.com/2nsorkp.jpg Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Aprilie 5, 2013 Partajează Postat Aprilie 5, 2013 Multumesc pentru raspuns Link spre comentariu
ionescu liviu Postat Aprilie 17, 2013 Partajează Postat Aprilie 17, 2013 Salut!Aveţi idee cum se procedează dacă vreau să sudez ceva la atv? În sensul că mi-e frică să nu ard alternatorul sau altceva. E pe carburaţie, electronica de bord o pot decupla dar ce altceva ar mai trebui să fac? Link spre comentariu
lorik199 Postat Aprilie 17, 2013 Partajează Postat Aprilie 17, 2013 Nu are nimic daca sudezi, eventual scoate borna de + Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 17, 2013 Autor Partajează Postat Aprilie 17, 2013 Salut,Obligatoriu decuplezi bornele de la baterie deoarece tensiune din secundar ajunge de obicei cam la 30 V. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 4, 2013 Autor Partajează Postat Mai 4, 2013 Isus si-a dorit o cruce de lemn si o inima de aur dar pe zi ce trece tot mai multi isi doresc o cruce de aur si inima de lemn,macar aceste clipe din ajunul sarbatorilor pascale sa ne faca mai buni si mai ingaduitori. Va doresc tuturor multa sanatate si sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Domnul sa ne ierte. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 11, 2013 Partajează Postat Iunie 11, 2013 Te salut bibane !Crezi ca fac o prostie daca folosesc un aditiv ce se pune in rezervor pentru a curata calamina de la admisia masinii? Cineva mi-a spus ca de aceea porneste greu sau ineaca, pentru ca admisia nu inchide sau deschide anumite supape, din cauza acestei depuneri de calamina. Nu stiu sa desfac si sa remediez, asa ca mi-e mai usor in acest mod. Daca este o prostie, opreste-ma, te rog printr-un raspuns. Masina este Golf 4, 1.6, 16v, AZD.Toate bune si-ti multumesc de pe acum !Cornel Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Salut,Nu ma intereseaza ce zic altii,mi-ai cerut o parere si iti raspund in cunostinta de cauza,toata mizeria va merge la scaunele supapelor si cele de evacuare vor ramane pigmentate,fapt care il vei constata cand vei avea vreodata nefericita ocazie sa dai chiulasa jos.Oricum are depunere in unele locuri si de ordinul a 10 mm adica 1 cm si nu va pleca,eu personal demontez galeria si o curat la sange cu un cutit special cu lama rotunda ,dupa care le spal cu decarbusolv care se gaseste la toate magazinele de piese auto.Alegerea iti apartine. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Ford Fiesta 1.4 TDCI - Chiulasa cu probleme Salut dragi colegi, Daca anul trecut am avut onoarea sa demontez un motor de Focus 1.6 16V la 58.000km,saptamana trecuta a venit randul unei Fiesta 1.4 TDCI cu 57.000 km. Propietarul care este bucurestean,fusese spre sfarsitul anului trecut pe la mine deoarece avea probleme cu etanseitatea injectoarelor datorita faptului ca umblasera la ea la Bucuresti dar reparatia a fost de proasta calitate plus ca au rupt (si unul din cele doua suruburi care sustin filtrul de aer) in chiulasa . La demontare am constatat ca se schimbase distributia deja dar cureaua era montata invers fata de sensul de rulare si s-a stabilit ca o sa revina sa umblam si acolo. M-a sunat de curand ca sa remediem ce ramasese de anul trecut dar mi-a mai spus ca motorul ii consuma dublu din cat ar trebui sa consume,adica 10 %,fapt pentru care am luat impreuna decizia de a demonta chilasa ca sa vedem ce se intampla. Motorul chiar daca este de mica capacitate este foarte complex intrucat chiulasa este compusa din 3 parti,adica chiulasa propiuzisa,rampa intermediara in care este montat si axul cu came si a treia componenta care fixeaza axul in rampa intermediara si il si unge. Dupa demontarea chiulasei am constatat ca supapele aveau mari probleme mai ales cele de evacuare care erau foarte "ciupite". Am rectificat chiulasa si supapele,am inlocuit simeringurile care erau foarte arse si nu mai inchideau uleiul,permitand sa curga pe langa tija supapei in capul pistonului,am curatat calota pistoanelor de uleiul ars,am intors cureaua de distributie cu sensul normal de rulare,am inlocuit cureaua de accesorii intrucat avea multiple crapaturi,am scos surubul rupt din chiulasa care sustinea filtrul de aer si inca unul care era rupt la turbina dupa care am pornit motorul. Trebuie acordata mare atentie la cele 5 orificii de ungere care fac transferul uleiului din motor si lubrefiaza axul cu came deoarece aceste sunt deja destul de fine si daca una din ele este infundata,axul cu came nu se unge pe lagarul respectiv. Ce as mentiona ca un lucru pozitv la acest motor,tachetii sunt hidraulici iar culbutori sunt antrenati de axul cu came printr-o rola intermediara astfel evitand orice frecare si uzura a pieselor. Avem mai jos poze care releva cele specificate mai sus. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 11, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 11, 2013 Continuare chiulasa Fiesta Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum