Vizitator snyku88 Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Salut. Am un motor de la o masina de spalat whirpool si nu stiu sa il conectez la retea. Ma puteti ajuta va rog frumos co o schema sau sa imi spuneti in ce ordine sa fac conexiunile. Am pus sicateva poze cu el. Va multumesc. Link spre comentariu
leoncris Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Daca nu specifici modelul ... http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/ ... 05064.html Link spre comentariu
H Robert Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Motoarele de masina de spalat modele mai noi nu sunt bune de utilizat in uz caznic fara placa electronica de la masina de spalat,daca o ai bine daca nu nu, pt ca acest tip de motoare ajung la o turatie de 14000 Rpm si e o turatie foarte periculoasa cu acea placa electronica poti sa controlezi turatia, daca vrei pur si simplu sa-l pornesti legi in serie firele care vin de la perii cu firele de la stator si dupa aceea le alimentezi, cele 2 fire rosi nu umbli la ele,daca scoti mufa de tot le izolezi pe fiecare, ele vin de la tahogeneratorul care este un traductor generator,care este conectat la rotor si produce o tensiune electrica si in functie de acea tensiune regleaza turatia cu acea placa electronica. Link spre comentariu
Vizitator snyku88 Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Daca nu specifici modelul ...http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/ ... 05064.htmleste modelul scris pe motor MCA 38/64-148/whe3 Link spre comentariu
Vizitator snyku88 Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Motoarele de masina de spalat modele mai noi nu sunt bune de utilizat in uz caznic fara placa electronica de la masina de spalat,daca o ai bine daca nu nu, pt ca acest tip de motoare ajung la o turatie de 14000 Rpm si e o turatie foarte periculoasa cu acea placa electronica poti sa controlezi turatia, daca vrei pur si simplu sa-l pornesti legi in serie firele care vin de la perii cu firele de la stator si dupa aceea le alimentezi, cele 2 fire rosi nu umbli la ele,daca scoti mufa de tot le izolezi pe fiecare, ele vin de la tahogeneratorul care este un traductor generator,care este conectat la rotor si produce o tensiune electrica si in functie de acea tensiune regleaza turatia cu acea placa electronica. am incercat cum mi-ai zis tu am legat firele in serie unul de la carbuni cu unul de la stator dar imi pleaca cu o turatie si-o mentine 2-3 secunde dupa aceea scade,iar creste 2-3 sec iar scade. Link spre comentariu
H Robert Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Cand este alimentat sunt scantei mari la colector? Link spre comentariu
Vizitator snyku88 Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Cand este alimentat sunt scantei mari la colector?nu dar imi face scantei in priza Link spre comentariu
H Robert Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Pai nu face contact bine la priza leaga un stecher cu cablu si dupaia baga in priza. Link spre comentariu
Vizitator snyku88 Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 ok am legat un stecher dar ce nu isi pastreaza turatia???? Link spre comentariu
amassive Postat Februarie 20, 2012 Partajează Postat Februarie 20, 2012 la cum vad motorul ai mai multe infasurari pt 2 trepte de viteza... ideal ar fi fost placa originala din masina de spalat... de acolo scoteai usor schema si mai mult ca sigur aveai si un condesnator pe acolo. Daca sti franceza... poate te ajuta asta : http://www.econologie.com/forums/cablage-moteur-de-machine-a-laver-a-2-vitesses-vt6816.html robert230 scrie: Motoarele de masina de spalat modele mai noi nu sunt bune de utilizat in uz caznic fara placa electronica de la masina de spalat,daca o ai bine daca nu nu, pt ca acest tip de motoare ajung la o turatie de 14000 Presupun ca doreati sa spuneti 1400... Link spre comentariu
H Robert Postat Februarie 20, 2012 Partajează Postat Februarie 20, 2012 Este un simplu motor asincron monofazat cu rotor bobinat are 2 infasurari statorice inseriate intre ele, nu are nevoie de condesator acela era folosit pt deparazitare. pt reglarea turatie se foloseste placa electronica pt stabilirea vitezei de stoarcere. La stoarcere avansul vitezei este in in trepte comandat de triace, prin unghiul de comanda pe triac, care ii da motorului o anumita tensiune 40, 50, 70, 110 V etc, am scris bine 14000 Rpm cam asta este turatia maxima la genul acesta de motoare, o sa revin maine daca am timp cu poze cu un motor exact la fel ca cel a lui snyku88 numai ca difera firma. Link spre comentariu
amassive Postat Februarie 20, 2012 Partajează Postat Februarie 20, 2012 eu am lg cu direct drive si intradevar ce-a mai mare turatie este de 1400 la gama respectiva... 14000rpm mi se pare mult prea mult pt o masina de spalat, unele dintre cele mai bune polizoare unghiulare ajung pe la turatia respectiva... Link spre comentariu
Vizitator snyku88 Postat Februarie 20, 2012 Partajează Postat Februarie 20, 2012 eu am lg cu direct drive si intradevar ce-a mai mare turatie este de 1400 la gama respectiva... 14000rpm mi se pare mult prea mult pt o masina de spalat, unele dintre cele mai bune polizoare unghiulare ajung pe la turatia respectiva...poti sa imi dai mai multe detali despre direct drive Link spre comentariu
amassive Postat Februarie 20, 2012 Partajează Postat Februarie 20, 2012 adica motorul este direct pe axul cuvei... fara curea... iar lg-ul face convertizoare de frecventa foarte bune (competitive cu vacon-ul) si le-au incorporat si in masinile lor de spalat, efectiv nu mai este "zvacul" acela la pornirea centrifugarii... Link spre comentariu
amassive Postat Februarie 20, 2012 Partajează Postat Februarie 20, 2012 Este un simplu motor asincron monofazat cu rotor bobinat are 2 infasurari statorice inseriate intre ele, nu are nevoie de condesator acela era folosit pt deparazitare. pt reglarea turatie se foloseste placa electronica pt stabilirea vitezei de stoarcere. La stoarcere avansul vitezei este in in trepte comandat de triace, prin unghiul de comanda pe triac, care ii da motorului o anumita tensiune 40, 50, 70, 110 V etc, am scris bine 14000 Rpm cam asta este turatia maxima la genul acesta de motoare, o sa revin maine daca am timp cu poze cu un motor exact la fel ca cel a lui snyku88 numai ca difera firma.Intradevar ce spui probabil e corect, dar din cate stiu eu condensatorul ajuta la pornirea motorului (ca si la motoarele de 380 puse la 220)... inainte de lg am avut un bosch si avea pe alimentrea motorului 3 condensatori si nu cred ca erau pusi ca sa nu-mi bruieze televizorul... intradevar masinile vechi de splat aveau motoare comandate prin tensiune... acum turatia se comanda prin frecventa. 14000 rpm tot cred ca prea mult, vreau sa spal haine nu sa fac costume pentru indieni. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum