Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sfat boxe pentru NAD 3020?

Vizitator milupas

Postări Recomandate

Vizitator milupas

Buna ziua si bine v-am gasit in primul rand.Sunt incepator in lumea hi-fi. Azi am cumparat primul meu amplificator un NAD 3020A si am nevoie de un sfat pentru incinte.Buget ar fi maxim 1000 RON pentru unele noi sau SH.M-am uitat la o pereche Magnat Supreme 800 pe amazon.de sunt 200euro cu transport cu tot noi, iar MS 1000 la 250euro.Intrebare de MARE incepator. Cum stiu daca un amplficator si anumite incinte sunt "comptabile" ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• VTP

1

• zal

1

Top autori în acest subiect

Vizitator milupas

Stiu ca banii sunt putini dar fiind primul meu sistem sper sa ma tina macar cateva luni.Am o camera de 6x6 ascult muzica clasica,jazz,rock in ordinea asta. Sa optez pt. bookshelfuri sau floorstand? Estetic imi plac mult mai mult cele de podea dar nu asta ar trebui sa conteze.Sa iau Magnat 800 sau am alta alternativa in banii astia?

Link spre comentariu

In general NAD are un sunet putin inchis. Am ascultat amplificatoare NAD care s-au potrivit bine cu Wharfedale, Yamaha si mai bine cu B&W, doar ca acestea nu sunt ieftine.Cel mai bine este sa asculti la magazine cateva incinte si sa decizi.

Link spre comentariu
Vizitator milupas

Multumiri pentru parerile postate.Ca variante pana acum am:Magnat Supreme 800 - 180 euro cu transport - amazon.deJamo S426 - ~900 lei fara transport magazin roWharfdale vardus vr-200 - 920 ron fara transport - magazin roTannoy Mercury F3 - 600 ron fara transport (folosite)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum