Vizitator milupas Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 Buna ziua si bine v-am gasit in primul rand.Sunt incepator in lumea hi-fi. Azi am cumparat primul meu amplificator un NAD 3020A si am nevoie de un sfat pentru incinte.Buget ar fi maxim 1000 RON pentru unele noi sau SH.M-am uitat la o pereche Magnat Supreme 800 pe amazon.de sunt 200euro cu transport cu tot noi, iar MS 1000 la 250euro.Intrebare de MARE incepator. Cum stiu daca un amplficator si anumite incinte sunt "comptabile" ? Link spre comentariu
zal Postat Februarie 18, 2012 Partajează Postat Februarie 18, 2012 Fiind un amplif fabricat prin Taiwan, cu economie de materiale, e bine să iei boxe pe 8 Ohmi, în felul ăsta le poţi folosi cu orice amplif mai bun cumpărat ulterior. Link spre comentariu
Vizitator milupas Postat Februarie 18, 2012 Partajează Postat Februarie 18, 2012 Stiu ca banii sunt putini dar fiind primul meu sistem sper sa ma tina macar cateva luni.Am o camera de 6x6 ascult muzica clasica,jazz,rock in ordinea asta. Sa optez pt. bookshelfuri sau floorstand? Estetic imi plac mult mai mult cele de podea dar nu asta ar trebui sa conteze.Sa iau Magnat 800 sau am alta alternativa in banii astia? Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 18, 2012 Partajează Postat Februarie 18, 2012 Eu l-as aseza langa niste Jamo S 426; Parerea mea... Link spre comentariu
Vizitator milupas Postat Februarie 18, 2012 Partajează Postat Februarie 18, 2012 As lua JAMO dar sunt pe 6 ohmi. Nu-i bai ? Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 18, 2012 Partajează Postat Februarie 18, 2012 Daca ramai in limitele decentei cu volumul (max 75%), fara corectii date la maxim, eu cred ca-i in regula... Link spre comentariu