Vizitator liviu121 Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 i s-a mai intamplat cuiva ca rezistenta sa ramana calda si dupa terminarea programului de spalare? atata timp cat masina este bagata in priza, chiar daca programul s-a terminat, rezistenta ramane calda..stie cineva care-ar fi motivul? Link spre comentariu
leoncris Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 Contacte releu ... sudate. Link spre comentariu
Vizitator marian oprea Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 ia invirte stecheru invers .....rezistenta are scapari Link spre comentariu
Vizitator liviu121 Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 si contactele releu s-au sudat din cauza folosirii intensive a masinii pe o perioada scurta? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum