dan_mesterel Postat Februarie 16, 2012 Partajează Postat Februarie 16, 2012 Salut, Detin un ford focus 1 fabricat in 2003, dotat cu xenon din fabrica. L-am dus la un service sa imi regleze farurile si mi le-au stricat destul de rau - urechi rupte la capac, axele motoraselor scoase din locasul lor, pinioane reglaj rupte (deh, am lasat masina la nenorociti). Acum bat in jos. Am inteles ca trebuie intrat pe modulul auto-leveling si reglate de acolo, toti cu care am vorbit ma indruma catre reprezentanta ford. Nu exista alt tester/soft cu care de poate intra pe modulul respectiv? Reprez ford e si departe, are si preturi mari. Merci! Stima, Link spre comentariu
AV1000 Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 din cite stiu nivelul farurilor la xenonul din fabrica se da in functie de inclinatia masini , dupa ce repari farurile uitate pe mijloc la puntea spate daca ai senzori sau in fata pe linga bielete. Link spre comentariu
dan_mesterel Postat Februarie 17, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2012 Salut, Senzorii de pe punti sunt comandati de modulul auto-leveling care are functia de a mentine farurile la nivelul la care sunt reglate anterior. La mine sunt dereglat. Pentru a le regla trebuie intrat pe acest modul si reglata pozitia zero dupa care se regleaza din pinioanele farului inaltimea la care acesta sa bata. Dupa efectuarea reglajului senzorii il mentin in functie de inclinatia masinii. Pe mine ma intereseaza softul/testerul cu care se poate intra pe modul auto-lev pentru a stabili pozitia zero. Stima, Link spre comentariu
davidut5 Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 Degeaba intri la autolevel, ca softul nu stie pana unde sa ridice raza, si tot la reglaj manual ajungi. Si daca zici ca sunt sparte lovite rupte, nu ai ce sa reglezi.In plus nu stiu daca poti sa rupi legatura intre senzorul de inclinatie al masinii si far.Eu am intrat la un sharan 2004 pe diagnoza, si nu am gasit nimic de reglat acolo, si le-am reglat manual de la far. Link spre comentariu
dan_mesterel Postat Februarie 17, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2012 Nu stie softul, stie utilizatorul care stabileste pozitia zero din acel soft (adica nivelul de referinta in functie de care sa baleeze cand se inclina masina), la fel cum la un far fara xenon stabilesti pozitia 0 din butonul de pe blocul de lumini. Apoi efectuezi reglajul propriu zis din reglajul mecanic. Stima, PS: se pare ca daca scoti mufele de la far sau daca modulul autolev detecteaza defectiune la senzori, lasa automat farurile in pozitia de jos. Link spre comentariu
florinnn22 Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 soft ptr ford doar la reprezentanta, fordul si fiatul sunt singurele masini la care nu se gasesc clone chinezesti Link spre comentariu
alfabit Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 soft ptr ford doar la reprezentanta, fordul si fiatul sunt singurele masini la care nu se gasesc clone chinezestiPai si normal, asa masini bune Fiat si Ford n-ai nevoie de diag pentru ele, nu se defecteaza si daca totusi apar probleme REMAT-ul te asteapta cu drag .... Link spre comentariu
dan_mesterel Postat Februarie 21, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2012 Salut, Am descarcat de pe site-ul oficial softul IDS. Din cate am citit pe acolo este si versiunea de evaluare (probabil o poti folosi o singura data). O sa incerc cu asta, dar cand o sa gasesc pe cineva care are interfata si laptop. Stima,LE @alfabit: tu ce masina conduci colegule? Probleme apar indiferent de marca (in afara de ford, cam toti producatorii consacrati de masini si-au chemat masinile in service pt diverse probleme). Oricum, cand Ford producea automobile altii nici nu facusera rascoala de la 1907 cu furci si bate Link spre comentariu
alfabit Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 LE @alfabit: tu ce masina conduci colegule? Probleme apar indiferent de marca (in afara de ford, cam toti producatorii consacrati de masini si-au chemat masinile in service pt diverse probleme). Oricum, cand Ford producea automobile altii nici nu facusera rascoala de la 1907 cu furci si bate Colegule, spune-mi si mie de cite ori a cistigat campionatul mondial de raliuri un model Ford ( " minunatele " Mondeo , " incredibilul " Focus ) in ultimii 20 de ani si fa o comparatie cu Mitsu Evo, Subaru STX, ca sa nu mai amintesc de Citroen.....Dar in F1 un motor Ford cind a cistigat ultima data campionatul ? In ultimii 20 ani ?Asa ca mai usor cu Fordu pe scari .... Fier veeeeechi , cumpaaaaaar !....Fier veeeeechi , cumpaaaaaar !.... Link spre comentariu
dan_mesterel Postat Februarie 21, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2012 ".... ca sa nu mai amintesc de Citroen....." Vai... dar de ce sa nu amintesti si de citroen? La capitolul raliu, F1 sunt total nepregatit. Asa aflu si eu mai multe informatii daca tot eu un topic dedicat. Aaa, dar stai.... nu este, nu despre raliuri si performantele diferitelor masini se discuta aici. Era doar off topic! No offence! Link spre comentariu
bubulica Postat Noiembrie 18, 2012 Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 soft ptr ford doar la reprezentanta, fordul si fiatul sunt singurele masini la care nu se gasesc clone chinezestida da da...si marmotica invelea ciocolata in?? De VCM ai auzit? Ia cauta tu sa vezi ca sunt CLONE la greu.PT Fiat?? ia uite colea http://www.autoscan.ro/Interfata_diagnoza_Fiat.htm )Mai cauta si tu mai intereseaza-te...si nu in ultimul rand...MA INVATA. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum