Vizitator rahbert Postat Februarie 15, 2012 Partajează Postat Februarie 15, 2012 Va salut. Am incercat sa fac un switch actionat din radiocomanda, dar nu functioneaza, fiind blocat in identificarea problemei. Am atasat mai jos, schema originala dupa care am facut circuitul si cea copiata de mine si layoutul dupa care am facut PCB-ul. Am folosit instrumentul Ratsnake din Eagle pentru a optimiza legaturile iar trasarea am facut-o manual. Eu m-am uitat de zeci de ori pe schema si nu gasesc buba. Am stricat pana acum 2 PCBuri si 2 seturi de piese... Poate voi vedeti ceva ce eu nu vad... Multumesc anticipat. PS: Sunt incepator, asa ca luati-ma usurel. Numai bine. Link spre comentariu
Vizitator rahbert Postat Februarie 16, 2012 Partajează Postat Februarie 16, 2012 Nu stie nimeni? Link spre comentariu
mihai1979 Postat Februarie 16, 2012 Partajează Postat Februarie 16, 2012 eu nu vad nici un consumator in"coada" la bd-ul ala. ai si receptorul si telecomanda ?? vezi daca merg mai intai alea si dupa aia arunca o privire si aici sa iti faci o idee. uite linkul: http://robots.freehostia.com/Circuits/R ... witch.html Link spre comentariu
Vizitator rahbert Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 Consumatorul ar trebui sa fie unde scrie Output in schema mea.In video-ul unde prezenta tipul switchul era un LED. Telecomanda cu receptorul sunt ok, adica merg 100%. Am un switch facut de un nene care merge fara probleme. Link spre comentariu
Mahdi Postat Februarie 17, 2012 Partajează Postat Februarie 17, 2012 Pai eu vad asa. Problema e cum legi "consumatorul" la BD. BD-ul e defapt comutatorul tau, integratul doar in inchide si il deschide. Tu ar trebui sa legi consumatorul in colectroul bd-ului, dar nu la masa si inspre plus. Astfel cand bd-ul se deschide leaga minusul consumatorului spre masa. Incearca sa legi la montajul tau intre plus si colectorul bd-ului un led inseriat cu un rezistor de cca 500 ohmi si verifica daca asa merge. Link spre comentariu