Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Identificare problema schema RC SWITCH

Vizitator rahbert

Postări Recomandate

Vizitator rahbert

Va salut. Am incercat sa fac un switch actionat din radiocomanda, dar nu functioneaza, fiind blocat in identificarea problemei. Am atasat mai jos, schema originala dupa care am facut circuitul si cea copiata de mine si layoutul dupa care am facut PCB-ul. Am folosit instrumentul Ratsnake din Eagle pentru a optimiza legaturile iar trasarea am facut-o manual. Eu m-am uitat de zeci de ori pe schema si nu gasesc buba. Am stricat pana acum 2 PCBuri si 2 seturi de piese... Poate voi vedeti ceva ce eu nu vad... Multumesc anticipat. PS: Sunt incepator, asa ca luati-ma usurel. Numai bine.

post-51437-139829386594_thumb.gif

post-51437-139829386607_thumb.gif

post-51437-139829386621_thumb.gif

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Mahdi

1

• mihai1979

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator rahbert

Consumatorul ar trebui sa fie unde scrie Output in schema mea.In video-ul unde prezenta tipul switchul era un LED. Telecomanda cu receptorul sunt ok, adica merg 100%. Am un switch facut de un nene care merge fara probleme.

Link spre comentariu

Pai eu vad asa. Problema e cum legi "consumatorul" la BD. BD-ul e defapt comutatorul tau, integratul doar in inchide si il deschide. Tu ar trebui sa legi consumatorul in colectroul bd-ului, dar nu la masa si inspre plus. Astfel cand bd-ul se deschide leaga minusul consumatorului spre masa. Incearca sa legi la montajul tau intre plus si colectorul bd-ului un led inseriat cu un rezistor de cca 500 ohmi si verifica daca asa merge.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare