Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cutii DIY pentru difuzoare Clarion

Vizitator Nomood

Postări Recomandate

Vizitator Nomood

Buna. Sunt nou pe forumul acesta si din cate am citit nu incalc nici o regula facand acest post. Va intreb pe dvs. pentru ca sunt mai incepator in ceea ce priveste sistemele audio, si am nevoie de ajutor sa fac niste cutii la 2 difuzoare Clarion 200/150b. Momentan am la ele niste tweetere http://www.monacor.ro/product/show/5349/MPT-016 , niste medii mai ieftine si niste cutii home made in tot sensul expresiei, fara filtre.

Vreau sa stiu ce s-a potrivi mai mult la ele :

niste incinte inchise sau cu reflex, sa le fac tot pe 3 cai sau 2, sunt bune tweeterele care le am sau ati putea sa-mi recomandati altele mai bune, de altfel si niste filtre, la pret rezonabil?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ahegyes

1

• Th3_uN1Qu3

1

Top autori în acest subiect

Tweeterele alea sunt piezo, sunt de calitate proasta, doar sa urle nu sa sune frumos. De la Monacor recomand tweeterele DT-99, sunt exceptionale in gama lor de pret (49 ron), sunt publicati si parametrii si graficul cu raspunsul in frecventa, iar acesti parametri sunt respectati, le'am masurat si eu si corespund. Cat despre filtre o sa las pe cineva mai priceput, eu folosesc filtre active si amplificatoare separate pe bas si inalte. Nu prea m'am bagat la filtre pasive.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante