Vizitator mariusandor Postat Februarie 12, 2012 Partajează Postat Februarie 12, 2012 de ce imi ramane turat motorul la relantii. asta dupa ce am avut probleme cu bateria si atrebuit sa o iau jos Link spre comentariu
briobit Postat Februarie 12, 2012 Partajează Postat Februarie 12, 2012 ce masina, ce tip de motor etc.... Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Februarie 12, 2012 Partajează Postat Februarie 12, 2012 probabil ai intins cablul de la soc din greseala daca ai dacie ........ Link spre comentariu
alfabit Postat Februarie 12, 2012 Partajează Postat Februarie 12, 2012 de ce imi ramane turat motorul la relantii. asta dupa ce am avut probleme cu bateria si atrebuit sa o iau josUn exemplu care poate fi valabil si pentru tine : la Logan cind bateria este descarcata, ecu injectie sesizeaza tensiune mica la bornele bateriei si atunci mareste putin turatia de relanti, cam pina la max 1500 rot /min. Si asa se intimpla la toate astea mai noi, incepind de pe la euro2 incoace.Nu ai de ce ingrilora. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum