Vizitator Morfy Postat Februarie 10, 2012 Partajează Postat Februarie 10, 2012 Salut am si eu o intrebare,sunt destul de incepator asa ca e foarte posibil sa fi gresit multe chestii...am facut un cooler pt. laptop dar este o mica problema. mie imi trebuiau 12 v pt alimentarea ventilatoarelor asa ca am folosit 2 incarcatoare de acumulatori care legate in serie dau 13,8 v, si in sarcina parca se scadeau 1,2 asa-i?ideea este ca cu cat pun mai multe ventilatoare,cu atat viteza fiecariua scade. ele sunt legate in paralel,am pus pt fiecare un intrerupator pe cablu ca sa le pot controla individual.astept o rezolvare daca aveti timp sa ma ajutati.pot sa va dau detaliile fiecarui ventilator daca va ajuta.Multumesc. Link spre comentariu
mircea888 Postat Februarie 10, 2012 Partajează Postat Februarie 10, 2012 Tensiunea alimentatoarelor scade in sarcina asa cum ai zis tu, cand legi mai multe ventilatoare in paralel curentul consumat creste si astfel scade tensiunea debitata de incarcatoare. Nu ai ce sa-i faci, trebuie un alimentator mai puternic sau unul care sa fie stabilizat.Dar cu ce te deranjeaza daca scade un pic turatia? presupun ca oricum nu vrei sa folosesti mai mult de 2-3 ventilatoare. Ai nevoie de un debit de aer mare ?Chiar ar fi bun sa folosesti ventilatoarele la o tensiune un pic mai mica decat cea nominala pentru a reduce zgomotul. Link spre comentariu
Vizitator Morfy Postat Februarie 11, 2012 Partajează Postat Februarie 11, 2012 Am 3 ventilatoare unu la 120 mm altul de 80 mm si celalalt de 50 mm le folosesc doar pe cele mari,cel de 50 sta tot timpul oprit m-ar interesa sa mearga la toartie maxima pt ca laptopul se incinge ff tare si de zgomot nu prea imi pasa caci e la mn in camera si nu ma deranjeaza daca gasesc un alimentator de 12v fix ar merge la mxim sau sa caut unul de 14 mi-e frica sa nu le prajesc doar atat Link spre comentariu