Vizitator alexe01 Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Buna ziua !. Am si eu o intrebare mica:D...Mi s-au ars doi rezistori din amplificator si am altii doi dar nu stiu daca se potrivesc daca ii pot schimba. Pun doua poze sa vedeti:D Ce-l Vechi: Ce-l cu care vreau sa il schimb: Sau aceasta: Cu care merge sa il schimb pe primul:D Anunt ca sunt incepator si nu ma prea pricep la rezistente , condesatori etc:D.Va multumesc! Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Valoarea celor vechi este de 0,22 ohmi. A doua rezistenta cu trei picioruse contin doua asemenea rezistente dar au un picior comun. Link spre comentariu
Vizitator alexe01 Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Pai eu am avut doua ca prima legate in serie si de-aceea am pus si aceea cu trei picioruse pt ca la amplificator imi trebuie trei picioruse.Deci pe a 2-a o pot inlocuii cu prima?:S Are aceleasi valori?:S Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Da daca le-ati avut legate in serie si atunci conectati numai capetele, lasand terminalul din centru in aer. Link spre comentariu
Vizitator alexe01 Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Pai faza este ca mie imi trebuie cu 3 terminale )..pt ca eu le'am pus cele doua in serie ca nu aveam 3 picioruse si deaia am pus 2 in serie:D..Deci ce'l cu 3 picioruse il pot pune in locul primei?: Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Da fara probleme. Link spre comentariu
Vizitator alexe01 Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Ok multumesc mult:D Dar cu ce-a din ultima poza nu pot schimba? Link spre comentariu
zal Postat Februarie 9, 2012 Partajează Postat Februarie 9, 2012 Aceea are 2,2 Ohmi, de 10 ori mai mult decît ai nevoie, adică 0,22 Ohmi.Asta înseamnă R22 = 0,22. Link spre comentariu
Postări Recomandate