Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sfat realizare amplificator pentu subwoofer

Vizitator georgedoru

Postări Recomandate

Vizitator georgedoru

Salut.

Vreau sa realizez un amplificator ( sau sa cumpar un kit) pentru un subwoofer (bose acoustimass 5 series ii. ) mentionez ca subwooferul are doua difuzoare, si vreau un amplificator 2x 40 (50)W.

Dispun de un transformator de 28V.

Din acest proiect vreau sa reiasa un bas pur si nu zgomot si ma gandeam sa ii pun si un control de ton pt bas.

Ce mai imi trebuie sa imi spuneti voi.

Pretul in care vreau sa ma incadrez este de 120 Ron

Poze transformator

Posted Image

Posted Image

P.S Va rog sa fiti ingaduitori pentru ca sunt extrem de incepator :jytuiyu

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• zal

8

• asyx

3

Vizitator georgedoru

care model de Acoustimass este?ai o poza?in mod normal ajunge un singur amplificator.inseriezi difuzoarele.cel mai recomandat este TDA7294 si un filtru de frecventa joasa inainte.ai aici schema pentru filtru iar pentru amplificator,cred ca erau ceva chituri de la Adelaida

http://www.diy-electronic-projects.com/ ... -Subwoofer

salut. in primul rand iti multumesc pentru raspuns

asta e placa care o are subwooferul

Posted Image

si asta e modelul de subwoofer

Posted Image

cred ca imi trebuie si o Sursa redresare filtrare tensiune amplificatoare?

ce kit-uri imi recomandati? puteti sa imi trimiteti link-ul pe mp

Multumesc!

Link spre comentariu

Trafo e mic ca putere, iar dacă scoate numai 28Vca nu e potrivit ptr acel kit, care are nevoie de alimentare simetrică şi chiar dacă ar scoate 2x28Vca, asta înseamnă în gol +/-40V şi se poate arde TDA7294.

Link spre comentariu
Vizitator georgedoru

Trafo e mic ca putere, iar dacă scoate numai 28Vca nu e potrivit ptr acel kit, care are nevoie de alimentare simetrică şi chiar dacă ar scoate 2x28Vca, asta înseamnă în gol +/-40V şi se poate arde TDA7294.