Vizitator georgedoru Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 Salut. Vreau sa realizez un amplificator ( sau sa cumpar un kit) pentru un subwoofer (bose acoustimass 5 series ii. ) mentionez ca subwooferul are doua difuzoare, si vreau un amplificator 2x 40 (50)W. Dispun de un transformator de 28V. Din acest proiect vreau sa reiasa un bas pur si nu zgomot si ma gandeam sa ii pun si un control de ton pt bas. Ce mai imi trebuie sa imi spuneti voi. Pretul in care vreau sa ma incadrez este de 120 Ron Poze transformator P.S Va rog sa fiti ingaduitori pentru ca sunt extrem de incepator Link spre comentariu
asyx Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 care model de Acoustimass este?ai o poza?in mod normal ajunge un singur amplificator.inseriezi difuzoarele.cel mai recomandat este TDA7294 si un filtru de frecventa joasa inainte.ai aici schema pentru filtru iar pentru amplificator,cred ca erau ceva chituri de la Adelaida http://www.diy-electronic-projects.com/ ... -Subwoofer Link spre comentariu
Vizitator georgedoru Postat Februarie 8, 2012 Partajează Postat Februarie 8, 2012 care model de Acoustimass este?ai o poza?in mod normal ajunge un singur amplificator.inseriezi difuzoarele.cel mai recomandat este TDA7294 si un filtru de frecventa joasa inainte.ai aici schema pentru filtru iar pentru amplificator,cred ca erau ceva chituri de la Adelaida http://www.diy-electronic-projects.com/ ... -Subwoofer salut. in primul rand iti multumesc pentru raspunsasta e placa care o are subwooferul si asta e modelul de subwoofer cred ca imi trebuie si o Sursa redresare filtrare tensiune amplificatoare? ce kit-uri imi recomandati? puteti sa imi trimiteti link-ul pe mp Multumesc! Link spre comentariu