worker Postat Februarie 5, 2012 Partajează Postat Februarie 5, 2012 Pt incalzirea mai rapida a motorului,pe circuitul de lichid racire,se intercaleaza un mic bazin metalic,cu 3 bujii incandescente,ce sunt cuplate dupa pornirea motorului.In functie de necesitati se pot cupla pe rand.Am avut si eu ideea aceasta dar cand am expus-o persoanelor care participau la discutie au considerat ca este o carpeala. Acum dupa ce am citit mesajul de mai sus am prins curaj. eu am instalatie GPL pe masina si e programata sa porneasca la temperatura lichidului de racire peste 40grade. Se poate programa la o temperatura mai mica dar as prefera sa incalzesc suplimentar lichidul de racire pentru a comuta pe GPL. bujiile incandescente rezista la antigel?unde e indicat a se monta, inainte sau dupa motor?ce consum au? stiu ca tensiunea lor de alimentare este 11.5V asa ca daca porneste motorul tensiunea creste si poate arde bujiileReferitor la parbrizul incalzit electric (spre norocul meu il am in dotarea masinii) este foarte util iarna dar si cand ploua.Atunci cand ploua il folosesc pentru dezburire dar as vrea sa-i fac o comanda el ca sa nu il folosesc tot timpul la capacitatea maxima a sa. vreau sa-l incalzesc in 4 trepte (25%, 50%, 75%, 100%).Are un singur buton de comanda cu un temporizator. consumul lui este aprox. 15Ama gandeam sa-l comand in impulsuri cu un tiristor. sau poate aveti alte solutii.pentru cine vrea sa dezghete usor parbrizul poate folosi o rezistenta de incalzire folosita la scaunele electrice. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum