Vizitator Xuser Postat Ianuarie 31, 2012 Partajează Postat Ianuarie 31, 2012 Buna ziua, am o mare rugaminte la voi, nu sunt electrtician sau electronist, dar ma pasioneaza tot ce tie de asta, cei drept sunt incepator in aceasta arta. Am avut 3 redresoare cumparate si s-au dus, acum vreau sa imi fac eu unul , in trepte de putere, dar problema este ca nustiu exact de ce am nevoie pentru asta. Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat. O zi buna inb continuare Link spre comentariu
ste7 Postat Ianuarie 31, 2012 Partajează Postat Ianuarie 31, 2012 De la redresoarele cumparate mai ai transformatoarele? Iti trebuie pentru un redresor simplu 1-transformator cu o sectiune a miezului intre 15-20 cm patrati .SECTIUNEA miezului se masoara inmultind lungimea cu latimea interiorului bobinei transformatorului, (sau daca iti mai amintesti dimensiunea celor care tocmai lea,i distrus) secundarul transformatorului sa aiba mai multe isiri, una comuna ,adica inceputul bobinajului si citeva esiri 1- cu 12Vca ;1-cu 14Vca ;1-cu 16Vca.1-punte redresoare sa tina in scurtcircuit min 10A poti folosi punte de alternator.Dupa ce ai conectat la priza transformatorul verifici cu puntea legata intre inceputul infasurarii secundarului de la transformator si celelante iesiri sa vezi care arata pe multimetru 14VDC atunci conectezi bateria la incarcat inseriata cu un bec de 12V 45W recomandat cel mai simplu.Acesta ar fi cel mai simplu redresor auto sunt multe variante electronice dar daca esti la inceput incearca,l pe acesta Link spre comentariu