Vizitator marianteh Postat Martie 27, 2006 Partajează Postat Martie 27, 2006 Buna ziua. In primul rand trebuie sa va spun ca sunt incepator si va rog sa ma ajutati daca vreti. Vreau sa fac un "strobopic". Este un montaj pt reglarea avansului la autoturisme. Schema si alte detalii se pot vedea aici: http://a110a.free.fr/SPIP172/article.php3?id_article=10 . Afisajul cumparat de mine este : PVC160206-PGN . Problema mea este ca dupa ce am facut montajul, am programat picul (cum am stiut eu) cu MPLAB.... nu se intampla nimic. Prima data cand l-am alimentat, s-a incins putin stabilizatorul. Nu stiu cum pot sa aflu daca s-a stricat picul sau ce sa fac.. Link spre comentariu
paul Postat Martie 27, 2006 Partajează Postat Martie 27, 2006 Parerea mea este ca nu ai programat bine PIC-ul. Incearca sa citesti informatia din PIC si fa comparatie cu programul original. Eu am icercat programatorul serial de aici : http://kudelsko.free.fr/ si merge foarte bine cu "ICPROG". Link spre comentariu
Vizitator marianteh Postat Martie 27, 2006 Partajează Postat Martie 27, 2006 Programatorul este PICSTART Plus Acum nu sunt prea sigur ca am setat bine mplab-ul la configuration bits: oscillator - INTRC CLKOUT watchdog timer - OFF power up timer - OFF brown out detect - Enabled master clear enable - Enabled low voltage program - Enabled Am sa incerc maine sa citesc picul si sa compar cu originalul, dar mai astept pareri Link spre comentariu
Vizitator Marus_Rockeru Postat Martie 29, 2006 Partajează Postat Martie 29, 2006 PIC-u poti sa-l verifici daca e bun facindu-i un test de scriere si citire cu programatoru, cit despre Configuration Bits spune in sursa programului cum trebuie setat, adica : __CONFIG _CP_OFF & _WDT_OFF& _PWRTE_ON &_LVP_OFF & _INTRC_OSC_NOCLKOUT :supz: Link spre comentariu
puiu Postat Mai 16, 2006 Partajează Postat Mai 16, 2006 1. daca programezi cu PICTART Plus seteaza pe disable optiunea LOW VOLTAGE PROGRAM.Cu stima, Link spre comentariu