Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

An nevoie de putin ajutor cu un pic

Vizitator marianteh

Postări Recomandate

Vizitator marianteh

Buna ziua. In primul rand trebuie sa va spun ca sunt incepator si va rog sa ma ajutati daca vreti.

Vreau sa fac un "strobopic". Este un montaj pt reglarea avansului la autoturisme. Schema si alte detalii se pot vedea aici: http://a110a.free.fr/SPIP172/article.php3?id_article=10 . Afisajul cumparat de mine este : PVC160206-PGN .

Problema mea este ca dupa ce am facut montajul, am programat picul (cum am stiut eu) cu MPLAB.... nu se intampla nimic. Prima data cand l-am alimentat, s-a incins putin stabilizatorul.

Nu stiu cum pot sa aflu daca s-a stricat picul sau ce sa fac..

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• paul

1

• diaconuliviu

1

• puiu

1

Vizitator marianteh

Programatorul este PICSTART Plus Acum nu sunt prea sigur ca am setat bine mplab-ul la configuration bits: oscillator - INTRC CLKOUT watchdog timer - OFF power up timer - OFF brown out detect - Enabled master clear enable - Enabled low voltage program - Enabled Am sa incerc maine sa citesc picul si sa compar cu originalul, dar mai astept pareri

Link spre comentariu
Vizitator Marus_Rockeru

PIC-u poti sa-l verifici daca e bun facindu-i un test de scriere si citire cu programatoru, cit despre Configuration Bits spune in sursa programului cum trebuie setat, adica : __CONFIG _CP_OFF & _WDT_OFF& _PWRTE_ON &_LVP_OFF & _INTRC_OSC_NOCLKOUT :supz:

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

[...] Prima data cand l-am alimentat, s-a incins putin stabilizatorul. Nu stiu cum pot sa aflu daca s-a stricat picul sau ce sa fac..

Ai rezolvat? banuiesc un scurt prin placa, al meu merge bine.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont