Vizitator caif Postat Martie 27, 2006 Partajează Postat Martie 27, 2006 salut cine imi poate spune si mie de unde pot sa iau si un compilator C18 full nu demo? :smt004 Link spre comentariu
lucicop Postat Martie 27, 2006 Partajează Postat Martie 27, 2006 de ce nu folosesti PICC18 ? Link spre comentariu
Vizitator caif Postat Martie 27, 2006 Partajează Postat Martie 27, 2006 de ce nu folosesti PICC18 ?ma sunt un incepator :tonqe: in dom asta si din cate am citit pe aici am vazut ca recomndabil este sa incep cu mplab-ul. Am incarcat sa fac cateva ex si imi da o er si ma gandeam ca pote fin cauza softului pentru ca e varinata demo Link spre comentariu
Vizitator caif Postat Martie 27, 2006 Partajează Postat Martie 27, 2006 de ce nu folosesti PICC18 ?ma sunt un incepator :tonqe: in dom asta si din cate am citit pe aici am vazut ca recomndabil este sa incep cu mplab-ul. Am incarcat sa fac cateva ex si imi da o er si ma gandeam ca pote fin cauza softului pentru ca e varinata demo apropo er se refera la faptul ca nu pote ca recunosca extensia prog care este pro1.cof daca ma putetui ajuta si pe mine Link spre comentariu
bogdanm Postat Martie 28, 2006 Partajează Postat Martie 28, 2006 1. Aici NU se cer versiuni full, trebuie sa cauti alte site-uri pentru asa ceva.2. Ce eroare ?3. Incearca sa scrii ceva mai clar. Hai sa lamurim problema, daca topic-ul se reduce pana la urma la o cerere de varianta full o sa-l inchid. Link spre comentariu