Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

compilatoare

Vizitator caif

Postări Recomandate

• Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Cristiano

1

• bogdanm

1

• lucicop

1

Top autori în acest subiect

Vizitator caif

de ce nu folosesti PICC18 ?

ma sunt un incepator :tonqe: in dom asta si din cate am citit pe aici am vazut ca recomndabil este sa incep cu mplab-ul. Am incarcat sa fac cateva ex si imi da o er si ma gandeam ca pote fin cauza softului pentru ca e varinata demo
Link spre comentariu
Vizitator caif

de ce nu folosesti PICC18 ?

ma sunt un incepator :tonqe: in dom asta si din cate am citit pe aici am vazut ca recomndabil este sa incep cu mplab-ul. Am incarcat sa fac cateva ex si imi da o er si ma gandeam ca pote fin cauza softului pentru ca e varinata demo
apropo er se refera la faptul ca nu pote ca recunosca extensia prog care este pro1.cof daca ma putetui ajuta si pe mine
Link spre comentariu

1. Aici NU se cer versiuni full, trebuie sa cauti alte site-uri pentru asa ceva.2. Ce eroare ?3. Incearca sa scrii ceva mai clar. Hai sa lamurim problema, daca topic-ul se reduce pana la urma la o cerere de varianta full o sa-l inchid.

Link spre comentariu

Din cate stiu, nu exista compilator de C gratuit pt. PIC18. Cea mai buna "oferta" este la Microchip:

Student Edition/DemoThe Student Edition is free! It has all the features of the full compiler and libraries. After 60 days, the optimizations related to procedural abstraction and to the extended instruction set of the newer PIC18XXXX devices will be disabled. Code compiled after the expiration date will function but may occupy more memory space.

Legat de eroarea mentionata:

MPLAB C18 v3.00 and later COFF file formats will not be compatible with versions of MPLINK prior to v4.00 or versions of the MPLAB IDE prior to v7.21

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu