high_voltage_tm Postat Ianuarie 25, 2012 Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 Cine-mi spune și mie unde se află senzorul/microcontactul (sau ce o fi) care „vede” poziția portbagajului; am avertizare de ușă deschisă în bord și din cauza asta nu funcționează nici închiderea centralizată pe portbagaj. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Ianuarie 25, 2012 Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 depinde de model vezi nu a-i ceva contacte care se inchid pe langa use in genul unor nituri pe care vin niste bolturi ?asa este la vw transporter la usa culisanta si posibil sa fie si la dumitale tot asa acolo poate sa fie mizerie praf/noroi sau pur si simplu sa fie rupte Link spre comentariu
high_voltage_tm Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 Sistemul ăla de care zici, e la usile laterale; la portbagaj, nu am vazut ceva asemănător. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Ianuarie 25, 2012 Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 atunci ar fi posibil sa fie ca la un audi la care am gasit un releu red ce era actionat de un mic magnet dar l-am gasit dupa ce am dat aproape jumate usa jos ne ne-o trecut prin cap sa-i scoatem un capacel micut la bmw chiar nu am lucrat nici odata numai la vw opel audi si dacii Link spre comentariu
high_voltage_tm Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 De aia am zis să întreb înainte... poate știe cineva unde e exact, să nu demontez aiurea. Link spre comentariu
Vizitator geoserban Postat Ianuarie 25, 2012 Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 E integrat in modulul de inchidere-deschidere (ca si la usi) - Piesa 13 de aici http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=41_1368&hg=41&fg=60. Masoara-l sa vezi daca e de la el. Demontare: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/36/12 Schema: http://wds.spaghetticoder.org/en/e46/Complete_vehicle/body Poze: Verifica si firele care vin la capota (in mansonul de cauciuc) se mai rup; sau contactul la masa (e la una din lampile pt numar (stanga, cred...). Cel mai bine cauti la dezmembrari un modul ca e capsat si nu prea ai ce-i face. Asa am patit si eu la usa sofer. Bafta! Link spre comentariu
high_voltage_tm Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 Merci! Modulul respectiv îl desfăcusem deja, crezând că e defect motorașul; apoi mi-am dat seama că trebuie să fie acel senzor, din moment ce avertizarea din bord rămâne tot timpul aprinsă.Am reușit să desfac destul de ușor acel modul însă nu l-am studiat în detaliu, văzând că motorașul și partea mecanică sunt ok.Mâine încerc să rezolv. Link spre comentariu
AV1000 Postat Ianuarie 25, 2012 Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 Verifica firele care vin pe linga bratul de la balama , sigur sunt crapate si rupte , sistemul can vede asta , nu cred ca este switch ala defect . Link spre comentariu
high_voltage_tm Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 Ala a fost primu lucru pe care l-am verificat.Totusi, am stat si m-am gandit... parca-mi aduc aminte ca am vazut in acel modul niste lamele, care erau actionate de o piesa mecanica antrenata de motorasul care invarte mecanismul incuietorii; tind sa cred ca acele contacte indica starea de "incuiat" sau "descuiat", dar pe mine ma intereseaza partea de citire a pozitiei capotei, adica "inchisa" sau "deschisa" (ridicata). Link spre comentariu
high_voltage_tm Postat Ianuarie 27, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2012 Am rezolvat. În modulul de închidere se află un mecanism care asigură încuierea portbagajului şi un microcontact care trimite către modulul central starea încuietorii (încuiat/descuiat respectiv capotă închisă/deschisă). În poziția deschis, pârghia microcontactului nu este apăsată iar modulul central semnalizează în bord starea de ușă deschisă; în această situație, modulul de închidere nu răspunde la nicio comandă. Când capota portbagajului se închide, se eliberează o piedică și resortul trece automat mecanismul în poziția încuiat, microcontactul fiind acționat; în acestă situație, modulul central vede portbagajul ca fiind închis și încuiat; mai există o poziție, cea de blocat, când portbagajul nu poate fi deschis doar prin apăsarea butonului de deasupra numărului de înmatriculare. La mine acel microcontact era defect și sistemul vedea tot timpul poziția de capotă deschisă, astfel că modulul de închidere nu putea fi acționat electric (mergea doar manual, cu cheia). Am avut din întâmplare un contact asemănător, la care a trebuit doar să-i modific puțin pârghia. Cu ocazia asta am observat altă problemă, care a trecut neobservată... poate din motiv că era veche și intrase în obișnuință - iluminatul portbagajului nu funcționa. Lucrurile au fost puțin mai complicate, pentru că a trebuit să desfac mănunchiul de fire care vine pe acel manșon de cauciuc, către portbagaj. Am tăiat dea lungu' acel manșon și înăuntru surpriza... un fir întrerupt și multe altele cu izolația crăpată și lițe rupte; data trecută am desfăcut doar capeții manșonului și nu am putut vedea firele pe toată lungimea. Am tăiat și lipit firele deteriorate, apoi am pus totul la loc; probabil că în timp vor mai fi probleme în acea zonă, din cauza calității slabe a cablajuljui și solicitării mecanice (firele îmi par prea lungi și se îndoaie prea tare cănd portbagajul este închis). Mulțumesc pentru ajutor. Link spre comentariu
Razvan19razvy Postat Aprilie 26, 2022 Partajează Postat Aprilie 26, 2022 La 27.01.2012 la 15:22, high_voltage_tm a spus: Am rezolvat. În modulul de închidere se află un mecanism care asigură încuierea portbagajului şi un microcontact care trimite către modulul central starea încuietorii (încuiat/descuiat respectiv capotă închisă/deschisă). În poziția deschis, pârghia microcontactului nu este apăsată iar modulul central semnalizează în bord starea de ușă deschisă; în această situație, modulul de închidere nu răspunde la nicio comandă. Când capota portbagajului se închide, se eliberează o piedică și resortul trece automat mecanismul în poziția încuiat, microcontactul fiind acționat; în acestă situație, modulul central vede portbagajul ca fiind închis și încuiat; mai există o poziție, cea de blocat, când portbagajul nu poate fi deschis doar prin apăsarea butonului de deasupra numărului de înmatriculare. La mine acel microcontact era defect și sistemul vedea tot timpul poziția de capotă deschisă, astfel că modulul de închidere nu putea fi acționat electric (mergea doar manual, cu cheia). Am avut din întâmplare un contact asemănător, la care a trebuit doar să-i modific puțin pârghia. Cu ocazia asta am observat altă problemă, care a trecut neobservată... poate din motiv că era veche și intrase în obișnuință - iluminatul portbagajului nu funcționa. Lucrurile au fost puțin mai complicate, pentru că a trebuit să desfac mănunchiul de fire care vine pe acel manșon de cauciuc, către portbagaj. Am tăiat dea lungu' acel manșon și înăuntru surpriza... un fir întrerupt și multe altele cu izolația crăpată și lițe rupte; data trecută am desfăcut doar capeții manșonului și nu am putut vedea firele pe toată lungimea. Am tăiat și lipit firele deteriorate, apoi am pus totul la loc; probabil că în timp vor mai fi probleme în acea zonă, din cauza calității slabe a cablajuljui și solicitării mecanice (firele îmi par prea lungi și se îndoaie prea tare cănd portbagajul este închis). http://s16.postimage.org/a4qhc48up/DSC01436.jpg http://s13.postimage.org/tnlvtzstv/DSC01437.jpg Mulțumesc pentru ajutor. Salut am aceeași problema doar ca mie îmi funcționează portbagjul am desfăcut tot manuchiul cu fire am schimbat firele și tot nu e problema acolo doar ca îmi arata martorul de portbagaj deschis și nu îmi merge închiderea Centralizat unde se afla mai exact acel senzor? Mersi Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 26, 2022 Partajează Postat Aprilie 26, 2022 Trebuie să schimbi microcontactul care sesizează închiderea portbagajului.Acel microcontact se află montat chiar pe mecanism.Fără să dai jos mecanismul nu poţi avea acces la el.Am schimbat unui coleg microcontactele de la uşi, dădeau erori şi nu se putea folosi sistemul centralizat.Dar s-a ocupat el cu demontarea mecanismelor, eu i-am schimbat doar microcontactele.Care erau ceva de genul: Link spre comentariu
Razvan19razvy Postat Aprilie 28, 2022 Partajează Postat Aprilie 28, 2022 La 26.04.2022 la 22:14, validae a spus: Trebuie să schimbi microcontactul care sesizează închiderea portbagajului.Acel microcontact se află montat chiar pe mecanism.Fără să dai jos mecanismul nu poţi avea acces la el.Am schimbat unui coleg microcontactele de la uşi, dădeau erori şi nu se putea folosi sistemul centralizat.Dar s-a ocupat el cu demontarea mecanismelor, eu i-am schimbat doar microcontactele.Care erau ceva de genul: Salut, dar am schimbat și motorașul cu tot cu broasca, ba chiar le am și desfăcut am curățat senzorul și tot dar degeaba tot asa îmi arata martorul dela portbagaj Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum