Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Subwoofer activ de camera

Vizitator hellas

Postări Recomandate

Vizitator hellas

Va salut.

Sunt incepator si posed:

--1buc woofer Monacor SPH 300TC

--1buc amplif. TOA PA TA-412E ,4 finali ,cred ca este mono ,input ciudate.

(luat azi 50Eur ,dar pot sa-l schimb +20Eur cu un final Tensai 330W consum ,input RCA ,fara reglaj volum bas)

--niste usi furniruite 1.8cm grosime ,foarte solide ,de la un dulap vechi

--amplituner 5.1 + sateliti

--living 7x4 m

As vrea ca amplif. sa fie inclus in boxa, deasupra camerei inchise a difuzorului ca sa am acces la butoane.

Intrbari:

1-Se preteaza amplif. TOA (eventual cu mici modificari) sau sa-l schimb cu Tensai ?

2-Ce incinta sa fac -sealed sau vented ?

3-Materialul (usile) este bun ?

Pe cei ce ma pot ajuta va rog sa imi dati dimensiunile exacte ale incintei fiind ca cred ca experienta este mai buna ca WinISD.

Multumiri anticipate.

Link si poze:

http://www.monacor.ro/catalogue-product ... SubKtg=518

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• adrian_pintea

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

ala e un amplificator de linie de radioficare...nu te obosi cu el...e si mono...am avut si eu un amplif de radioficare philips dar la calitatea sunetului era jalnic...l-am dezmembrat si am folosit din el numai cutia si am facut in el alt amp

Link spre comentariu
Vizitator hellas

OK. Am schimbat amplif. am luat Tensai -TM 2250 consum 330W.Difuzorul are 2 conexiuni (bobina dubla ?) la 8ohm ,sa-l conectez de la speakers system A cu 4 fire , sau de la A+B cu 4x2 fire ?(speaker impedance A or B =4-16 ohm ; A+B =8-16 ohm)De la receiver 5.1 -(subwoofer out) semnalul vine filtrat sau mai am nevoie de filtre, corectii ?Poze Tensai:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont