vfp_mihai Postat Ianuarie 28, 2012 Partajează Postat Ianuarie 28, 2012 o problema pe care eu am vazuto la pompele de genul e strangularea furtunului la iesirea din ea, deci poate fi impotriva strangularii. Link spre comentariu
todorovicm Postat Ianuarie 29, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 29, 2012 o problema pe care eu am vazuto la pompele de genul e strangularea furtunului la iesirea din ea, deci poate fi impotriva strangularii. Buna dimi vfp_mihai.Sunt de acord,dar prin invartirea manuala am vazut ca ies bule de aer cu putin ulei(poate nu e turatia lui de sarcina,dar ma asteptam sa se prelinga putin ulei)->posibil sa nu fie amorsata pompa.Stau acum in "stand by",pana imi aduce pompa noua.Am sa desfac drujba din nou(am strans doar 3 suruburi si e frig in pivnita,este vreo 12-15 grade).De aceea v-am intrebat de "firul"de 2mm gros(cred ca totusi are 1.5mm),nu cumva el obtureaza unul din orificii??.Teoretic am mai spus->rolul lui ar fi de a inchide la absortia de ulei-la apasarea pistonului,astfel sa poata impinge ulei spre lant,iar cand pistonul pompei revine la pozitia normala(adica iesit din cilindru cam 3/4)absoarbe ulei din rezervor_cu deplasarea acelui"fir",prin tub spre orificiul dinspre lant...astfel,banuiesc ca acesta ar fi rolul acelui fir.Initial am crezut ca ar fi uitat"fabricantul"de el acolo.De aceea am si intrebat pe forum...Pt.dorel_81...multumesc mult.Daca am sa uit ceva pot sa mai apelez la tine... Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Ianuarie 29, 2012 Partajează Postat Ianuarie 29, 2012 SALUT, din cat am vazut ca la ai desenat el are forma de arc , poate fi si pe post de arc ,vreau sa stiu daca are contact cu pistonul daca apasa pe el ,in capul lui, eu nu am intalnit acea bucata de fir in interiorul pompelor , dar designul depinde de la fabricant la fabricant principiul ramane cam acelasi , daca stii cum functioneaza motoarele in 2 timpi , cilindrul are 2 fante decalate in lungimea lui diametral opuse , prin care se face admisia si evacuarea, cam asai si la pompe numai ca pistonul se si roteste, capul pistonului fiind putin tesit el efectueaza si miscare de rotatie dar si translatie , tesitura se invarte de la o fanta la alta dar si oscileaza in lungul axului(translatie) astfel se obtine diferenta de cavitate , sper ca am fost cat de cat explicit , desfa pompa si examineaz-o atent , am zis turatia in lucru nu e chaiar asa de rapida cel mult 3 -5 ture pe secunda, pompa nu e de debit . dar trebuie amorsata categoric. spor la treaba . Link spre comentariu
todorovicm Postat Ianuarie 29, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 29, 2012 SALUT, din cat am vazut ca la ai desenat el are forma de arc , poate fi si pe post de arc ,vreau sa stiu daca are contact cu pistonul daca apasa pe el ,in capul lui, eu nu am intalnit acea bucata de fir in interiorul pompelor , dar designul depinde de la fabricant la fabricant principiul ramane cam acelasi , daca stii cum functioneaza motoarele in 2 timpi , cilindrul are 2 fante decalate in lungimea lui diametral opuse , prin care se face admisia si evacuarea, cam asai si la pompe numai ca pistonul se si roteste, capul pistonului fiind putin tesit el efectueaza si miscare de rotatie dar si translatie , tesitura se invarte de la o fanta la alta dar si oscileaza in lungul axului(translatie) astfel se obtine diferenta de cavitate , sper ca am fost cat de cat explicit , desfa pompa si examineaz-o atent , am zis turatia in lucru nu e chaiar asa de rapida cel mult 3 -5 ture pe secunda, pompa nu e de debit . dar trebuie amorsata categoric. spor la treaba . Salut.Multumesc de raspuns vfp_mihai.Pai acel"fir"efectiv pluteste in uleiul din tubul de plastic transparent dintre rezer.de ulei si pompa.Am verificat si am vazut ca acele capete nu intra in orificiile tot din plastic(pe care se baga tubul de plastic).Iar principiul de functionare este simplu->rotatia rotii dintate marii din plastic(are lateral o denivelare)se actioneaza asupra pistonului(el este pur si simplu clindric si semirotund in partea de sus spre roata dintata de angrenaj al drujbei,iar interior are adaptat un arc mai subtire dar asemanator cu cele de la pixuri).Anexez niste poze.Nu stiu cat de reusite sunt,dar in tubul transparent se poate observa acel fir... Link spre comentariu
dorel_81 Postat Ianuarie 30, 2012 Partajează Postat Ianuarie 30, 2012 @todorovicmIn poze se vede clar ca acea pompa de ulei pentru ungerea lantului nu este amorsata, pe furtun exista aer, va recomand sa amorsati pompa si sa bagati ulei pe furtun pana nu mai ramane aer. Despre acel fir care se afla in interiorul furtunului nu pot sa-mi dau seama ce rol are sau daca este in plus... eu unu n-am mai vazut asa ceva, daca o sa faceti rost de o pompa de ulei noua sa va uitati daca acel fir exista si la pompa de ulei noua, iar daca exista inseamna ca are un rol, dumneavoastra desfacand pompa veche va puteti face o idee cam ce rol are acel fir acolo. In legatura cu modul de postare a pozelor mi-a facut placere sa va pot ajuta asa cum am putut (exista si alte moduri), iar daca vreodata mai aveti nevoie, va ajut cu cea mai mare placere. Link spre comentariu
todorovicm Postat Februarie 2, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2012 Salut.I-am dat de capat si acum pompa"baga"ulei.Am totusi o mica problema->am montat la loc discul pt.blocarea lantului,roata dintata stelata si sunt mai multe rondele-saibe, care acum la montare nu intra toate la loc(imi ramane unul"in plus").Cred ca ar trebui presat totul cumva, pt.a pune si acea saiba si"siguranta"-inelul din sarma oteloasa.Ce ziceti voi,cum a-si putea.O alta intrebare->axul are pe doua parti laterale(doua portiuni drepte,doua saibe au formatul de dreptunghi cu laturile mici semirotunde)drepte,dat roata stelata ce misca lantul,gaura interioara este rotunda(saibele preseaza asupra rotii stelate si nu se misca!)...Am sa mai revin cu alte amanunte... Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Februarie 2, 2012 Partajează Postat Februarie 2, 2012 domnule tudor un sfat , pe viitor cand mai desfaceti ceva faceti poze inainte si pe parcursul desfacerii, uneori sunt ajutatoare , totusi nu neati dezvaluit secretul pompei , care era defectul? Link spre comentariu
todorovicm Postat Februarie 3, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 3, 2012 Buna dimi.Pompa de ulei era infundata pe o parte si cu ajutorul unei lite de 1.5mm,am reusit sa o desfund.Am mai gasit si in rezervor ceva de genul ca un miez de burete(mai repede mizerie,rumegus marunt-pe viitor o sa am atentie cand scot dopul de la rezervor).Am pus in rezervor putin petrol,am clatit totul,am invartit rotita care pune in miscare pompa, pana a iesit pe orificiu petrol.Am pus ulei,iar cu o seringa am amorsat pompa,iar acum iese ulei prin orificiul facut de fabrica, la rotatiile facute manual.Am insa o alta problema.Am sa incerc sa explic cu vorbele mele.Este o roata de metal(cu ea se poate bloca drujba prin apasarea manerului) ce se roteste impreuna cu "steluta"ce pune in miscare lantul drujbei.Eh acestea sunt fixate pe un ax(Am sa atasezi poze si va fi mai usor).Trebuie acest ax sa o dau jos(a iesit siguranta si apoi si acele saibe ce sunt presate acolo).Am facut rost de o alta rotita de angrenaj lant.Nu pot sa scot acel ax defect.Este cred ca ruginit.Am pus spray cu deruginol si tot nu am reusit.Am incercat dar nu merge cu disp.de scos rulmenti.Ar fi o solutie sa o incalzesc cu lampa mica cu gaz!!!.sunt multe chestii de plastic(roata dintata mare,pompa,etc)Ce zici...Iar cu pozele la desazamblare,asa am sa fac pe viitor...Prima poza este acel ax ce nu pot sa-l dau jos si a doua poza este roata cu totul ce va inlocui cel defect... Link spre comentariu
todorovicm Postat Februarie 6, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 6, 2012 Salut.Cu greu mare am reusit sa dau jos axul pe care s-a aflat "steluta", ce pune in miscare lantul de la drujba.Atat era de ruginit,doar cu flexul am reusit->am polizat pana aproape de ax si apoi cu un "mops"(cheie reglabila folosita de instalatori) +o cheie franceza mai mica.Am incercat si cu o"chestie" de scos rulmentii mai mici,nu am reusit.Acum am montat pe ax noua rotita cu"steluta"(e putin folosit ,dar merge, pana fac rost de unul nou)si "i-am dat drumul la drujba",merge ok.Am vazut ca si ulei "pompeaza"prin orificiul prevazut... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum