todorovicm Postat Ianuarie 21, 2012 Partajează Postat Ianuarie 21, 2012 Salut.Am un ferastrau electric Stern(2000w), de circa 5 ani.O folosesc pt.diferite taieri in gospodaria mea.Am observat de ceva vreme, nu imi unge lantul.Am desfacut-o.Am gasit pompa de ulei(mica si de plastic) infundat.Am desfundat,insa am observat ca pe tubul de plastic transparent ce vine de la recipientul cu ulei si pompa,interior este un fir de plastic de circa 2mm grosime si lung de circa 1ocm(ambele capete sunt putin latite).Am montat totul la loc,am invartit manual"steluta"(rotita ce pune in miscare lantul),dar nu am vazut sa iasa ulei prin oridiciul destinat.E posibil sa curga numai la turatie mare a"drujbei".Pompa am desfacut-o,e din plastic,insa are un cilindru metalic in care culiseaza un pistonas de metal(are in capat un arc).Daca cumva a-ti desfacut si reparat,va rog un pic de ajutor.multumesc. Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Ianuarie 21, 2012 Partajează Postat Ianuarie 21, 2012 Am avut si eu aceeasi problema si am rezolvat-o prin schimbarea uleiului cu altul mult mai fluid. Link spre comentariu
dorel_81 Postat Ianuarie 21, 2012 Partajează Postat Ianuarie 21, 2012 Din cauza frigului, uleiul devine mai gros si nu mai circula cum trebuie prin orificiile acelea mici. Schimbati uleiul cu unul mai subtire si amorsati pompa de ulei manual introducand ulei in ea cu o siringa cu ac, dupa care conectati pompa de ulei la rezervorul de ulei. Link spre comentariu
Ovidanie Postat Ianuarie 21, 2012 Partajează Postat Ianuarie 21, 2012 Demonteaza axul pompei si desfunda gaura cu un burghiu actionat cu mana. De fapt ai nevoie de doua burghie, le introduci din ambele capete ale gaurii si le rotesti cu mana, nu in bormasina. Trebuie sa sinti cum se ating cele doua burghie. Link spre comentariu
todorovicm Postat Ianuarie 22, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 22, 2012 Din cauza frigului, uleiul devine mai gros si nu mai circula cum trebuie prin orificiile acelea mici. Schimbati uleiul cu unul mai subtire si amorsati pompa de ulei manual introducand ulei in ea cu o siringa cu ac, dupa care conectati pompa de ulei la rezervorul de ulei. Salut dorel_81.Multumesc pt.raspuns.Uleiul care l-am pus este din ala"zicem noi"cu scrisul pe el"Ulei pt.lant ferastraie".O fi cumva la firme "mai fluide",ca Husqvarna sau Stihl.O fi mai"subtiri"uleiurile lor.Va cer parerea...Iar "chestia aia"de plastic(lung de 100mmx2mm) e ceva normal sa fie pe conducta... Link spre comentariu
dorel_81 Postat Ianuarie 22, 2012 Partajează Postat Ianuarie 22, 2012 V-as ruga sa ne spuneti exact ce tip de ulei folositi si ce coeficient (de exemplu 10w40... etc), pentru a putea sa va recomand un tip de ulei mai subtire care sa lucreze la temperaturi scazute. Despre acel fir despre care spuneti ca este pe conducta nu pot sa-mi dau seama ce poate fi, daca puteti pune o poza ar fi cel mai bine pentru a putea vedea exact ce este. Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Ianuarie 23, 2012 Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 salut, problema cu pompele de ulei la drujbe elctrice e cam nasoala , din cate am avut prin mani , singura problema si cea mai populara e pompa de ulei , eu ii zic DEFECT DE PROIECTARE la cele pe benzina au un melc e mai sigur , am desfacut si eu de nenumarate ori pompa si am vazut ca practic nu are nimic, observa mai atent ca axul pompe trebuie sa aiba un mic balans,sa zic, axul oscileaza pe lungimea lui astfel se pompeaza uleiul , datorita faptului ca pompa de din plastic material care se uzeaza in timp , cel mai bine e sa o schimbi , verifica etanseitatea furtunelor ,dar si strangularea .cateva fotografii ar fi cel mai utile , in schimb ia-ti ulei cat mai subtire 5w40 , si in caz de urgenta un ulei slab calitativ il torni intrun pet taiat pe jumate si bagi varful lamei in ulei , sa nu supra incalzesti lantul .ovidanie burghie sa bagi tu in toate pompele tale ,sfaturi utile ca cel de mai sus nu mai da. Link spre comentariu
todorovicm Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 salut, problema cu pompele de ulei la drujbe elctrice e cam nasoala , din cate am avut prin mani , singura problema si cea mai populara e pompa de ulei , eu ii zic DEFECT DE PROIECTARE la cele pe benzina au un melc e mai sigur , am desfacut si eu de nenumarate ori pompa si am vazut ca practic nu are nimic, observa mai atent ca axul pompe trebuie sa aiba un mic balans,sa zic, axul oscileaza pe lungimea lui astfel se pompeaza uleiul , datorita faptului ca pompa de din plastic material care se uzeaza in timp , cel mai bine e sa o schimbi , verifica etanseitatea furtunelor ,dar si strangularea . cateva fotografii ar fi cel mai utile , in schimb ia-ti ulei cat mai subtire 5w40 , si in caz de urgenta un ulei slab calitativ il torni intrun pet taiat pe jumate si bagi varful lamei in ulei , sa nu supra incalzesti lantul . ovidanie burghie sa bagi tu in toate pompele tale ,sfaturi utile ca cel de mai sus nu mai da. Salut.Multumesc pt.raspuns vfp_mihai.Ideea e ca nu stiu sa pun peze pe site.Am aparat foto,am mai incercat sa pun poze si am fost"refuzat"din cauza unor"pixeli"ce nu corespundeau.Am desfundat pompa cu o lita subtire(am suflat in ea pe o parte intra aer si cealalta nu)am montat pompa(am vorbit cu un prieten sa-mi aduca o pompa noua originala).Acum din nou ma repet,te rog sa ma ierti,"firul ala de plastic"latit putin la ambele capete e bine sa fie acolo sau nu in tubul-furtunul din plastic ce se afla intre bidonasul cu ulei si pompa.Apropo am folosit ulei L150-ulei de lant,distrib.de LUBREX TECHNOLOGY SRL Oradea,iar acum am ulei HEXOL-ulei pt.lant,distrib.de SC HEXOL LUBRICANTS SA tot Oradea.Pe bidoanele de 1L nu scrie 5w40(o fi acesta mai fluid decat cele folosite de mine)... Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Ianuarie 24, 2012 Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 salut, in legatura cu uleiul e bine sa fie cat mai subtire el devine mai vascos cand scade temperatura , acel fir latit din plastic eu nu lam intalnit la pompele de ulei , dar poate e normal sa fie din fabricatie , depinde de la model la model , incearca sa vezi pricipiul de functionare al pompei si vei intelege daca e in plus sau util , totusi pune la pompa 2 furtunase de perfuzie sau sa fie transparente amorseazo si o invarti cu mana(turatia normala in timpul functionarii nu este prea mare cel mult 3-5 ture pe secunda asa ca trebuie sa mearga la mana ) daca circula uleiul prin ea aflii sensul si o montezi la loc ,daca nu merge e stricata , amintestyeti de ce am zis mai sus , axul trebuie sa aiba o miscare de circa 2-3 mm in lungimea lui , asa e la modelul meu , spor la treaba. fotografiile le poti posta ,seteaza aparatul sa faca fotografii mici da rezolutia la minim , si o sa mearga .spor Link spre comentariu
dorel_81 Postat Ianuarie 24, 2012 Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 Acel tip de ulei L150 nu prea e bun la temperaturi scazute, el are punctul de curgere la - 7 grade celsius maxim, asta inseamna ca sub -7 grade nu mai curge si devine vascos. Daca tineti drujba intr-un loc unde este frig atunci puteti avea probleme cu acel tip de ulei la temperaturi scazute. Despre pompa de ulei nu pot sa ma pronunt pana nu vedem o poza. L-150-ulei.doc Link spre comentariu
todorovicm Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2012 Salut.Multumesc dorel_81.Acum iarna nu folosesc drujba.Dar la primavara,dupa curatatul pomilor, voi avea multe crengi de taiat.Aprilie-mai ,imi aduc lemne de foc si atunci voi folosi drujba.Nu vorbesc ce bine m-am descurcat la taierea acelor"butuci",ce nu pot fi crapate cu ic-ul si barosul.La cei 2000w, nici nu" simte acele cioate"cum le spunem noi.Apropo uleiul HEXOL este la fel de bun ca si L150.Am cautat pe site-uri de ulei 5w40,am gasit ca este ulei de motor pt.auto.E mai bun ca si L150 sau HEXOL.Un sfat pt.a putea pune o poza pe forum...Cu stima Aurel Link spre comentariu
dorel_81 Postat Ianuarie 27, 2012 Partajează Postat Ianuarie 27, 2012 Din cate am vazut eu pana acum, majoritatea oamenilor care folosesc drujbe, pentru ungerea lantului folosesc ulei de motor auto, iar coeficientul variaza in functie de temperatura, de exemplu pentru temperaturi scazute se alege un ulei mai subtire iar vara cand este cald se alege un ulei mai gros. Despre atasarea pozelor pe forum va pot spune ca eu am putut atasa poze cu rezolutia 1024 x 768 iar dimensiunea lor nu trebuie sa depaseasca 500 Kbytes. Va recomand sa redimensionati pozele ca sa le puteti atasa. Mai sunt si alte procedee de a pune poze. Aveti PM. Discutam acolo. Link spre comentariu
todorovicm Postat Ianuarie 27, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2012 Din cate am vazut eu pana acum, majoritatea oamenilor care folosesc drujbe, pentru ungerea lantului folosesc ulei de motor auto, iar coeficientul variaza in functie de temperatura, de exemplu pentru temperaturi scazute se alege un ulei mai subtire iar vara cand este cald se alege un ulei mai gros. Despre atasarea pozelor pe forum va pot spune ca eu am putut atasa poze cu rezolutia 1024 x 768 iar dimensiunea lor nu trebuie sa depaseasca 500 Kbytes. Va recomand sa redimensionati pozele ca sa le puteti atasa. Mai sunt si alte procedee de a pune poze. Salut dorel_81.Te rog frumos explica-mi si mie "pasii" pe care trebuie sa le fac ca sa pun poze pe site.multumesc mult.Cu stima Aurel Link spre comentariu
dorel_81 Postat Ianuarie 27, 2012 Partajează Postat Ianuarie 27, 2012 V-am lasat mesaj privat. Cel mai bine e sa discutam acolo sa nu incarcam forumul. Link spre comentariu
todorovicm Postat Ianuarie 28, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2012 Salut.Pai nimeni nu imi poate spune firul de plastic din tubul ce este intre rezervorul de ulei si pompa.Are 10 cm lungime si 2 mm grosime cu specificatia ca este putin latit la ambele capete(cred pt. a nu intra in orificiile de la capete)...Firul este transparent ca si nylonul folosit la batul de pescuit.Imi cer scuze pt.desen dar am montat pompa cu totul la loc si am vrut sa vad daca merge... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum