Vizitator madalin_xl Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 salutare tuturor, zilele trecute m-am hotarat sa fac putina ordine prin atelier si ma tot impiedicam de o masina de spalat automata care avea rulmenti buliti.nu am stat sa o repar in schimb am dezmembrato ca sa iau motorul din ea.as vrea sa pun in functiune acest motor dar nu stiu cum.atasez si poze sa vedeti despre ce motor este vorba http://i42.tinypic.com/n3wugz.jpg http://i40.tinypic.com/mlp5lj.jpg http://i42.tinypic.com/okbuv6.jpg http://i40.tinypic.com/mlp5lj.jpg Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 Simplu,inseriezi infasurarea statorica cu cea a rotorului si alimentat la 100-230v.Atentie!,la 230v turatia atinge 14.000 rot/min.Nu prea ai la ce sa-l folosesti.fara un regulator turatie. Link spre comentariu
Vizitator madalin_xl Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 infasurarea rotorului sunt cumva carbuni????intreb ca nu sunt mare specialist Link spre comentariu
alex14 Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 si eu am o masina de spalat care cred ca o sa aiba acelasi destin ca si cea a lui madalin:) si eu vreau sai iau motorul(acelasi ca in pozele postate de madalin) dar stie cineva cum pot lua fulia jos ? si se poate tine in mana in timp ce functioneaza ? Link spre comentariu
luk81 Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 Fulia se da jos cu o presa si la cald(e mai usor). Cu tinutul in mana, poti face asta daca ai firele izolate, sa nu faci ca dorel, dar tot asa de bine il pui jos si stai cu piciorul pe el. Ce sa faci cu el in mana? Link spre comentariu
H Robert Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 infasurarea rotorului sunt cumva carbuni????intreb ca nu sunt mare specialistDa legi firele care vin de la carbuni in serie cu cele de la stator, pe carcasa langa carbuni vezi ca sunt 2 fire rosii pe acelea nu le legi le lasi asa cum sunt, in caz ca vrei sa scoti din acea mufa firele cele 2 fire rosi le izolezi, ele provin de la un tahogenerator care este conecta la placa electronica a masinii de spalat, acel tahogenerator in functie de turatia motorului genereaza o anumita tensiune si in functie de acea tensiune este reglata turatia motorului. Link spre comentariu
alex14 Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 @luk81, pai mam gandit ca poate o sa fac si eu ceva cu el iar daca pune mana cineva pe el accidental sa nu se electrocuteze. Link spre comentariu
H Robert Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 Inainte sa va vina vreo idee in cap cu acest motor trebuie sa stiti ca acest gen de motoare de masini de spalat au o turatie de peste 14000 Rpm, foarte periculoasa pt actionarea diferitelor masini unelte. Link spre comentariu
Vizitator madalin_xl Postat Ianuarie 19, 2012 Partajează Postat Ianuarie 19, 2012 multumesc @robert 230 pentru sprijinul acordat,dimineata o sa leg motorul sa vad ce iese. Link spre comentariu
ste7 Postat Ianuarie 20, 2012 Partajează Postat Ianuarie 20, 2012 Buna ,dar nu ai putut lua si montajul electronic de pe masina? Acel montaj e un regulator de turatie si un programator ,un depanator rtv sau un electronist te putea indruma si foloseai motorul la o turatie mai mica Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum