Vizitator Ionut92 Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 salutare sunt incepator in domeniul acesta, si vreau sa imprim un cablaj numai ca imi iese in oglinda, cum ar trebuii sa procedez ca sa imi iasa bine? Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Nu se intelege clar ce vrei sa spui. Cine iese in oglinda, desenul de la imprimanta sau cablajul fizic?Daca desenul de pe hartie e in oglinda atunci e bine. Pe cablaj desenul va iesi corect pentru ca fata imprimata a hartiei vine lipita pe partea cu cupru. Link spre comentariu
lorik199 Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 Presupun ca vroia sa spuna ca, cablajul iese in oglinda dupa ce-l calca Link spre comentariu
Vizitator Ionut92 Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 da cablajul imi iese in oglinda dupa ce il imprim pe placa de cupru Link spre comentariu
edy_wheazel Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 Daca folosesti metoda pnp asa trebuie sa fie, cel putin pentru "bottom". Pentru "top" ii printezi cu optiunea "mirror". Link spre comentariu
Vizitator Ionut92 Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 cablajul nu l-am realizat eu l-am gasit pe net nu exista vreun program care sa faca treaba asa? si imprimanta mea e lexmark x1270 (stiu ca nu pot realiza cablaje ca e cu tooner)dar vreau sa o imprim pe o foaie si ma duc sa o scot la un xerox pe foaie fotografica Link spre comentariu
adicontakt Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 vezi ca imprimanta are optiune de "mirror" foloseste-o Link spre comentariu
Vizitator Ionut92 Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 Gata a mers va multumesc multse poate inchide Link spre comentariu
edy_wheazel Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 Dimpotriva, daca imprimanta ii cu toner poti sa faci cablaje cu metoda pnp. Link spre comentariu