Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

compresor autobus in 2 pistoane


philips

Postări Recomandate

1 - Robinetul de golire se face la partea inferioara a buteliei.2 - Conducta de iesire din compresor are diametrul exterior de 15...16mm (grosimea peretelui de 1mm). Exista conectica standardizata (nipluri): in chiulasa este filet M28x1,5 (au fost si variante cu M26x1,5) iar piulitele olandeze ale conductei sint cu filet M22x1,5.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 112
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • philips

    40

  • remus68

    19

  • molioa

    14

  • iulicuta2000

    12

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Am reusit sa mai misc ceva la compresor: montat cadru pe butelie(l-am facut demontabil,prins in 6 puncte cu suruburi si piulite sudate pe suportii de pe butelie),montat maner sa pot misca utilajul,pus roti,pus picior de sprijin,dat gaura in fundul buteliei pentru conducta de aer ce vine de la compresor,dat gaura de refulare in partea de jos a buteliei...deocamdata atat.Multumesc remus pentru informatii,acum ramane o alta nedumerire,conectica asta o gasesc la magazinele de piese de camioane?sau sa fac la strung?initial speram sa se potriveasca ceva din fitingurile sanitare,dar e alt pas la filet si deci nici o sansa.Urmatorul pas este sa cumpar presostat si sper sa iau si filtru-reductor-ungator...initial voiam sa pun un presostat de hidrofor dar am inteles ca nu ar avea furtunul acela suplimentar care asigura descarcarea aerului intre compresor si butelie.Pentru robinetul de refulare este bun robinetul de gaz?ma gandeam sa pun un robinet si intre butelie si regulatorul de presiune,in caz de nevoie sa pot izola butelia complet.Mai trebuie sa caut si o supapa de sens complet metalica sa o pun intre compresor si butelie nu?Multumesc mult si sper sa ma revansez cumva pentru informatii si rabdare :dans:

post-5260-139829416564_thumb.jpg

post-5260-139829416821_thumb.jpg

post-5260-139829416837_thumb.jpg

Link spre comentariu

Pentru ca tot esti in constructie cu compresorul, iata un compresor in doi cilindri, facut in doar doua zile, pentru o vulcanizare. O butelie de vagon, taiata in doua, ramasa la 50l volum, un motor trifazic de 2,5KW un rijlag cu supapa de refulare, de Raba, serpenttina pentru racire si racord flexibil. Pe iesirea din butelie, am facut o anticamera, care impiedica patrunderea apei si uleiului pe furtunul de iesire. In rest, ce se vede in poze.

Link spre comentariu

Pentru ca tot esti in constructie cu compresorul, iata un compresor in doi cilindri, facut in doar doua zile, pentru o vulcanizare. O butelie de vagon, taiata in doua, ramasa la 50l volum, un motor trifazic de 2,5KW un rijlag cu supapa de refulare, de Raba, serpenttina pentru racire si racord flexibil. Pe iesirea din butelie, am facut o anticamera, care impiedica patrunderea apei si uleiului pe furtunul de iesire. In rest, ce se vede in poze.

post-43432-13982941956_thumb.jpg

post-43432-139829419567_thumb.jpg

post-43432-139829419572_thumb.jpg

Link spre comentariu

Multumesc pentru poze,l-ati mai prezentat undeva si l-am mai vazut,ce sa zic,cand ai toate materialele merge altfel treaba,momentan am asteptat salariul pentru un presostat si un regulator de presiune,acum ca au venit banii constat ca trebuie sa mai aman achizitionarea de piese fiindca au aparut alte chestii.Nu am vulcanizare,insa planui pe viitor sa ma folosesc de scule pneumatice,dar sa si incerc un mic utilaj de sablat,sper sa fie de ajuns

Link spre comentariu

Multumesc pentru poze,l-ati mai prezentat undeva si l-am mai vazut,ce sa zic,cand ai toate materialele merge altfel treaba,momentan am asteptat salariul pentru un presostat si un regulator de presiune,acum ca au venit banii constat ca trebuie sa mai aman achizitionarea de piese fiindca au aparut alte chestii.Nu am vulcanizare,insa planui pe viitor sa ma folosesc de scule pneumatice,dar sa si incerc un mic utilaj de sablat,sper sa fie de ajuns

Link spre comentariu

Nu cred ca l-am mai prezentat, ca-i facut de o luna. Poate altul, cel cu compresor de Raba, caruia i-am pus rulmenti la ambielaj, si care-l folosesc eu la vopsit auto. Mai am unul cu turbina, cu paleti de grafit, care nu poate motorul sa bage decat 1,5 atm, dar cu el vopsesc si antifonez excelent, pentru ca i-am adaptat un pistol artizanal, care merge la presiune mica. Astea-s ale mele :

post-43432-139829419811_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • 5 luni mai târziu...

N-am mai apucat sa fac nimic pana zilele astea cand am cumparat un motor de aici de pe forum, 0.7kw trifazic,dar il folosesc la 220, 2800 de rotatii...problema este ca nu are putere sa-l duca decat in gol,daca astup iesirea din compresor imi opreste motorul :38 Si ar mai fi ceva,motorul porneste greu si de unul singur aici la Potigrafu,desi in bucuresti porneste fara nici un stres;condensator are de 50uF,sa incerc ceva mai mare?

Link spre comentariu

Motorul este foarte slab, mai ales legat la monofazic unde puterea ii scade cu 40%. Iti trebuie un motor de cel putin 2 kw ca sa nu ai probleme cu el, depinde si cate atmosfere iti trebuie. Eu am unu de 3,8kw trifazic si imi face 10 atmosfere fara nici o problema, sunt convins ca ar merge si unu mai mic dar nu am . In concluzie iti trebuie un motor mai puternic

Link spre comentariu

Deci tot polizor fac din motorul asta...sper sa pun mana pe unul potent. :sparge: Ca si curiozitate,stie cineva unde gasesc un presostat ieftin?am gasit la gica cu 83 ron,poate stie cineva mai ieftin

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Am gasit un presostat foarte ieftin,moca as putea spune :d

E reglat pentru 8-10 bari,se vad si restul de inscrisuri pe el...ce spuneti o fi bun de ceva? :jytuiyu

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Motor inca nu am gasit,caut momentan un meserias sa-mi rebobineze un motor maricel(cred ca are vreo 2kw dupa marime,desi stiu ca nu e cel mai bun reper pentru estimarea puterii unui motor :jytuiyu )

Link spre comentariu
  • 1 an mai târziu...

Nu am mai apucat sa fac nimic la compresor,insa am reusit sa strang niste banuti sa pot lua unul nou,si m-am oprit la doua produse;ambele au 2.2kw,220v,300l/min si 100L butelia;doar ca unul este cu cilindrii in V si celalalt cu cilindrii linie,si stau in dubiu ce sa aleg,ma poate lumina cineva care din ele ar fi mai bun,evident raspunsul fiind si motivat... Sincer l-as lua pe cel cu cilindrii in V,ma gandesc ca la el racirea cilindrilor ar fi mai buna,dar alt motiv nu am :jytuiyu

Link spre comentariu

Va salut,

 

In scop pur didactic pentru ca obiectiv nu am la ce il folosi doresc sa ma apuc si eu de constructia unui compresor

Pana acum am procurat un compresor de raba care l-am gasit nou si am gasit si un motor electric.

 

Pun in continuare cateva poze cu rugamintea daca imi poate spune cineva ce fel de motor este cel care il am ca pe el nu se mai vede nimic?

 

 

 

multumesc

 

Din pacate am fost nevoit sa sterg pozele, erau immense. Incearca sa le pui la o dimensiune acceptabila.

O zi buna,

yo9hrb.

Link spre comentariu

Ma poate ajuta si pe mine cineva, am un compresor tip Ikarus cu 2 pistoane, am nevoie de un set de segmenti, am inteles ca ar fi relativ usor de gasit, la ce magazin sau firma ati gasit voi cand ati avut nevoie, multumesc!

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

desi topicul e cam vechi, poate se gaseste cineva sa imi daspunda:am facut rost de un compresor ECR350 (doar pompa, fara restul - butelie, motor, etc). Pare in stare destul de buna, dar din pacate nu am fulie la el. Se gaseste pe undeva?Cea de RABA ce diametru are?Eu i-am dat chiulasa jos si cilindrii nu par obositi, in mod sigur nu se simte vreo denivelare in partea de sus a cilindrilor, unde ultimul segment nu mai ajunce sa lucreze.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări