Vizitator kronos Postat Ianuarie 12, 2012 Partajează Postat Ianuarie 12, 2012 Nu stiu exact daca s-a discutat subiectul acesta pe forum .. eu cel putin nu am gasit.Am vazut la un tip ce se ocupa cu reparatii telefoane o "chestie", anume: in tocul usii avea o camera vga de tel ... iar pe tv se vedea imaginea .Este dificil de realizat acest lucru ? Mentionez ca sunt incepator dar dornic sa invat. Link spre comentariu
AndreiIr Postat Ianuarie 12, 2012 Partajează Postat Ianuarie 12, 2012 Posibil ce ati vazut este o camera cu iesire video conectata la televizor .Pentru a putea conecta o camera de telefon la tv aveti nevoie de un procesor de imagine ,soft ... Link spre comentariu
Vizitator kronos Postat Ianuarie 12, 2012 Partajează Postat Ianuarie 12, 2012 Posibil ce ati vazut este o camera cu iesire video conectata la televizor .Pentru a putea conecta o camera de telefon la tv aveti nevoie de un procesor de imagine ,soft ... Era o camera VGA de telefon ce avea el !!! Link spre comentariu
E_manuel Postat Ianuarie 12, 2012 Partajează Postat Ianuarie 12, 2012 Nu avea doar camera de la telefon, pentru ca ea trebuie alimentata, imaginea din camera trebuie procesata, etc.Exista telefoane inca de acum multi ani, telefoane care au iesire audio-video, probabil are un astfel de telefon achizitionat si se foloseste de tot echipamentul acelui telefon.Doar camera vga a unui telefon nu se poate, sigur iti da prosteala, cere-i sa te lasa sa urmezi fierele care se duc de la camera la televizor, ai putea sa ramaui uimit, pe traseu ori la intrare in televizor, trece prin circuitul unui telefon, asta in caz ca nu a folosit altceva achizitionat de pe net gata facut pe care-l gasesti undeva pe traseu. Link spre comentariu