Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Convertor 12->6 v


iuser

Postări Recomandate

Am gasit un incalzitor suplimentar (ceva gen sirroco) pentru masina ...dar este pe 6 v , iar masina pe care vreau sa il pun este pe 12 v.

Ma puteti ajuta cu o schema /aparat gata de cumparat/convertor ca sa "reduc" tensiunea de la 12v la 6v , din ce am gasit pe net ,s-ar putea cu ajutorul integratului http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php?producLM 338ts_id=955 .

Please help !

 

 

 

 

http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... eaters.pdf asta este incalitorul . :da

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • iuser

    4

  • doru3160

    2

  • vcdec

    2

Top autori în acest subiect

Am gasit o schema ... Posted Image

KA78T05 5V/3A

RoHS : Da

Descriere

V REG +5.0V, 78T05, TO-220-3

Dropout Voltage Vdo:2.2V

No. of Outputs:1

No. of Pins:3

Voltage Regulator Case Style:TO-220

Operating Temperature Range:0C to +150C

Operating Temperature Max:150C

Package / Case:TO-220

Temperature Operating Min:0C

Accuracy %:4%

Base Number:78

Device Marking:KA78T05

IC Generic Number:78T05

Input Voltage Max:35V

Input Voltage Min:7.2V

Operating Voltage Tolerance +:4%

Output Current Max:3A

Output Voltage Max:5V

Supply Voltage Max:35V

Supply Voltage Min:7.2V

Termination Type:Through Hole

Voltage Regulator Type:Positive Fixed

Output Voltage Fixed:5V

Voltage:5V

 

2N3055

2N3055 Tranzistor NPN 100V 15A 117W TO3 RoHS

Producator: ST MICROELECTRONICS

 

BD 317, BD 745C, BDW 51C, 2N5629..31

 

 

Ce rezistenta trebuie ?

Link spre comentariu

2N3055 e npn,daca asta iti spune ceva(deci in schema e si figurat si montat gresit),daca nu,ca sa nu parlesti cate ceva,mergi la careva care stie macar legea lui ohm(si ceva in plus),si poate impreuna o broditi.In principiu tranzistorul extern se pune cand integratul nu poate comanda direct sarcina(cum e cazul de fata),dar fiind pe auto,daca nu stii cum sa testezi si sa pui la punct un montaj,ai toate sansele sa apelezi de urgenta 112 in trafic,asa ca fara suparare,incearca cu chestii mai simple(curenti mai mici),si pt auto apeleaza la cineva priceput,in afara de schema in sine,mai intervin anumite amanunte la montaj,si fara sa tii cont de asta poti lua foc cu masina cu tot.

Link spre comentariu

Cu certitudine aveti dreptate,dar a trece de la faza

curentul consumat este de 50w (nu stiu cat vine in amperi)

la faza

Mai eficient e unul in comutatie.

e cam mult...e laudabil cand cineva vrea sa faca ceva cu mana lui,dar sa ne recunoastem limitele,nu e rusinos sa nu stii,e rusinos sa nu vrei sa inveti,deci cred ca a inteles ca e cam mare caciula,si incet, incet,va ajunge si la faza cu stabilizatorul in comutatie,toate se fac cu rabdare cu forte proprii...sau cu bani sarind peste etapa de invatare :rade:
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări