iuser Postat Ianuarie 8, 2012 Partajează Postat Ianuarie 8, 2012 Am gasit un incalzitor suplimentar (ceva gen sirroco) pentru masina ...dar este pe 6 v , iar masina pe care vreau sa il pun este pe 12 v. Ma puteti ajuta cu o schema /aparat gata de cumparat/convertor ca sa "reduc" tensiunea de la 12v la 6v , din ce am gasit pe net ,s-ar putea cu ajutorul integratului http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php?producLM 338ts_id=955 . Please help ! http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... eaters.pdf asta este incalitorul . Link spre comentariu
vcdec Postat Ianuarie 8, 2012 Partajează Postat Ianuarie 8, 2012 L4964 face aceasta conversie cu randament f.bun dar nu stiu ce curent maxim ai tu nevoie...Integratul de care zic eu suporta 4A fara alt tranzistor extern. Link spre comentariu
iuser Postat Ianuarie 8, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2012 In manualul instalatiei zice ca , curentul consumat este de 50w (nu stiu cat vine in amperi) Link spre comentariu
vcdec Postat Ianuarie 8, 2012 Partajează Postat Ianuarie 8, 2012 50W la 6V inseamna cca 9A, deci prea mult pt L4964 dar si pt LM338 specificat de dvs.Singura solutie un tranzistor extern dar deja se complica instalatia.... Link spre comentariu
iuser Postat Ianuarie 8, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2012 Am gasit o schema ... KA78T05 5V/3A RoHS : Da Descriere V REG +5.0V, 78T05, TO-220-3 Dropout Voltage Vdo:2.2V No. of Outputs:1 No. of Pins:3 Voltage Regulator Case Style:TO-220 Operating Temperature Range:0C to +150C Operating Temperature Max:150C Package / Case:TO-220 Temperature Operating Min:0C Accuracy %:4% Base Number:78 Device Marking:KA78T05 IC Generic Number:78T05 Input Voltage Max:35V Input Voltage Min:7.2V Operating Voltage Tolerance +:4% Output Current Max:3A Output Voltage Max:5V Supply Voltage Max:35V Supply Voltage Min:7.2V Termination Type:Through Hole Voltage Regulator Type:Positive Fixed Output Voltage Fixed:5V Voltage:5V 2N3055 2N3055 Tranzistor NPN 100V 15A 117W TO3 RoHS Producator: ST MICROELECTRONICS BD 317, BD 745C, BDW 51C, 2N5629..31 Ce rezistenta trebuie ? Link spre comentariu
iuser Postat Ianuarie 8, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2012 Care schema e buna ...sau e buna vreuna ? Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 9, 2012 Partajează Postat Ianuarie 9, 2012 2N3055 e npn,daca asta iti spune ceva(deci in schema e si figurat si montat gresit),daca nu,ca sa nu parlesti cate ceva,mergi la careva care stie macar legea lui ohm(si ceva in plus),si poate impreuna o broditi.In principiu tranzistorul extern se pune cand integratul nu poate comanda direct sarcina(cum e cazul de fata),dar fiind pe auto,daca nu stii cum sa testezi si sa pui la punct un montaj,ai toate sansele sa apelezi de urgenta 112 in trafic,asa ca fara suparare,incearca cu chestii mai simple(curenti mai mici),si pt auto apeleaza la cineva priceput,in afara de schema in sine,mai intervin anumite amanunte la montaj,si fara sa tii cont de asta poti lua foc cu masina cu tot. Link spre comentariu
Vizitator ignitronul Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Stabilizatorul liniar o sa disipe aproape 80 W.Mai eficient e unul in comutatie. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Cu certitudine aveti dreptate,dar a trece de la faza curentul consumat este de 50w (nu stiu cat vine in amperi)la fazaMai eficient e unul in comutatie.e cam mult...e laudabil cand cineva vrea sa faca ceva cu mana lui,dar sa ne recunoastem limitele,nu e rusinos sa nu stii,e rusinos sa nu vrei sa inveti,deci cred ca a inteles ca e cam mare caciula,si incet, incet,va ajunge si la faza cu stabilizatorul in comutatie,toate se fac cu rabdare cu forte proprii...sau cu bani sarind peste etapa de invatare Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum