Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

masinuta telecomandata de laptop cu camera video de nokia

Vizitator albertobernard318

Postări Recomandate

Salut la toata,am o masinuta cu telecomanda cumparata din magazin,un laptop si un telefon nokia desfacut. As dori sa pot telecomanda masinuta cu laptopul si sa inregistrez video in acelasi timp,va rog sa ma ajutati sunt incepator. Va multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Ticu

2

In principiu nu sunt lucruri imposibile, dar sunt deosebit de greu de realizat pentru un incepator. Ar trebui cam astea:1. Interfata intre un port al laptopului si telecomanda a carei schema si protocol de transmisie trebuie sa le cunosti2. Aplicatie pe laptop pentru actionarea telecomenzii3. Obtinerea din camera de pe Nokia a unui semnal video compatibil cu o aplicatie de pe laptop4. Emitator radio pentru semnalul video pe masinuta5. Receptor pentru semnalul video 6. Interfata receptor - laptop pentru preluarea semnalului video.

Link spre comentariu

Multumesc frumos ca mi-ai raspuns,totusi as dori sa detaliezi putin,daca ai chef si timp.Adica,poze,forumuri,scheme,orice m-ar putea ajuta.

Link spre comentariu