Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Metraj electronic

Vizitator Shuck

Postări Recomandate

Vizitator Shuck

Buna seara, sunt electrician si vreau sa ajut un prieten, este ceva ce ma depaseste oarecum, are un utilaj industrial de taiat material textil, un sul are 350m, el cand trece prin utilajul electro-mecanic, trece pe niste tamburi. Problema ce trebuie rezolvata este urmatoarea, are de nevoie de un dispozitiv de masurare a materialului care trece pe tambur. Eu m-am gandit la un senzor hall si un calculator de buzunar, dar perimetrul tamburului depaseste 10 cm iar pe calculator ca sa-mi bata cifre cu virgula sau peste 10 am nevoie de un delay intre taste. Pot programa un calculator de buzunar pe o singura tasta sa-mi adune numarul pe care il vreau eu ? Sau alta solutie mai usoara si mai accesibila daca ma puteti ajuta. Multumesc si La Multi Ani !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• vasile eugen

2

• yo9hnf

1

• remus68

1

• nibi

1

Top autori în acest subiect

Vizitator dorinspeedy

Buna seara, sunt electrician si vreau sa ajut un prieten, este ceva ce ma depaseste oarecum, are un utilaj industrial de taiat material textil

Ai putea folosi un sistem de ala ca la biciclete sau cum sunt rotile alea cu care se masoara in teren distantele: http://www.practicmagazin.ro/cautprodus ... ngimi.html ceva de genul asta,depinde si ce precizie vrei la masurare.
Link spre comentariu
Vizitator filcorad