Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator tda1562

Postări Recomandate

Salutare tuturor!Sunt un incepator in electronica si am si eu nevoie de cateva sfaturi de la cei care vor sa ma ajute.Vreau si eu sa imi construiesc un amplif pt auto cu ajutorul c.i. Tda1562. In primul rand as vrea sa sti daca acest integrat este potrivit pt aplicati gen subb auto.Vreau sa stiu cam care este puterea reala a acestuia,si mai vreau sa stiu daca schema din datasheet este ok.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 35
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Salutare. Acum aproximativ 5 ani am construit eu cateva amplificatoare auto cu acest integrat. Sunetul era bun iar la momentul respectiv am considerat ca se merita. Consider ca, daca integratele pe care le aveti sunt originale, merita construit un amplificator cu ele. Nu am masurat puterea de iesire la mometul respectiv, insa sunt sigur ca este destul de aproape de cea data in catalog- integratul este in asa fel proiectat incat, prin intermediul unui electrolitic de capacitate mare (4700uF) ridica tensiunea pe la vreo 20 de volti; astfel, este mult mai capabil decat toate celelalte integrate cu puteri gen 4x40W. Nu am intampinat dificultati la punerea in functiune.Mare grija: am inteles ca este scos din productie de cativa ani si nu stiu daca exemplarele ce se gasesc prin magazine sunt originale.Succes la construit!

Link spre comentariu