Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

software pentru BH1415f

bebe2010

Postări Recomandate

salut tuturor sunt incepator in ale soft-ului iar problema mea nerezolvata este ca as vrea sa comand acest CI (bh1415f) cu un software care sa lucreze din PC.Logic ar trebuii sa mearga dar practic mai vedem pe parcurs.Ma gandeam la visual basic.problema cea mai grea cred ca e la comunicarea intre soft si mufa serial (DB9)Astep idei, ceva programe de scris software.......Sper ca ati inteles ceva :rade: o seara buna

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bebe2010

10

• alex_hobeanu

2

m-am mai documentat putin

fratilor este greu de tot pentru un incepator ca mine,logaritmi coduri sursa alea alea ce mai ,matematica pura.

dar eu cred ca se poate realiza comanda pentru acel CI(bh1415f)

de aceea am nevoie de un programator ceva mai avansat in limbaj-ul C sau BASIC sau ce-o mai fi sa imi explice cat de cat cum sta treaba.

de exemplu

cum fac in visual basic 6 sa comand acest CI

Posted Image

Posted Image

acolo unde am incercuit cu rosu trebuie aplicata o tensiune a se vedea in poze

cum fac asta in visual basic codul sursa mai precis

si inca ceva

eu vreau sa il comand prin portul serial sau paralel

pentru aceasta imi mai trebuie cumva un CI rs232?

o zi buna si un an nou fericit!!!

Link spre comentariu

buna seara nu ma ajuta nimeni cu control-ul integratului ma descurc cat de cat dar la partea de comunicatie port serial n-am nici cea mai vaga ideeofftopiciata ce am facut pana acum[attachment=0]stopwatch.rar[/attachment]sper sa va ajute la ceva acest stopwachto seara buna

Link spre comentariu