Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Conectare flash (MMC) la un ATMEGA8515

Vizitator beltshatzar.

Postări Recomandate

Vizitator beltshatzar.

Salut.

Am si eu nevoie de niste sfaturi pt un proiect . Se poate spune ca sunt incepator in ale microcontrolerelor (ce am facut pana acum au fost niste programele care aprindeau leduri , afisaje ...) .

Vreau sa conectez la un ATMEL (8515) o memoria flash (un AT45DB161B - flash de 16M tot de la atmel sau un MMC) si sa citesc ce e in ea cumva . Am gasit ceva pe un site : http://www.captain.at/electronic-atmega-mmc.php , unde microcontrolerul este conectat la portul serial , dar nu stiu cum sa dau comanda de citire , scriere de la calc ( vreau sa pun intr-un fisier ce e in flash ) . Are careva vreo idee ?

Pls HELP...

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns
Vizitator valah