Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator 2x70w

cristian_98

Postări Recomandate

:freaza: Cred ca toti cand am inceput ne-a venit ideea de a construi un amplificator de audiofrecventa.Fiindca si eu sunt incepator ,si eu realizez in acest moment acest amplificator.Cei care doresc sa il realizeze pot posta aici nelamuririle lor in privire la acest amplificator.In atasament voi prezenta schema cablajul si respectiv dispunerea piese.Multumiri domnului marian care a proiectat acest amplificator.Pe parcursul lucrarii voi pune si eu niste poze cu realizarea practica a acestui montaj.Va multumesc!
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

3

• Marian

2

• cristian_98

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Nu trebuie sa te complici atit. Este suficient sa bobinezi vreo 30...40 de spire din CuEm 1,0mm pe corpul unei rezistente de 10ohmi cu puterea de 10...16W - capetele bobinei le vei lega la terminalele rezistentei. Chiar daca inductanta iese un pic mai mica nu-i nici un bai.

Link spre comentariu

Nu este loc pentru o asemenea bobina pe cablajul proiectat de mine, si nici nu este nevoie sa fie atat de mare, la puterea asta nu este critica, eu am dat pe un tub cu diametru de aprox 1Cm 12 spire de sarma 1mm, si am suntat bobina cu o rezistenta de 10 Ohm/1W, este suficient.

Link spre comentariu

Asta inseamna ca are in jur de 0,5uH (nu 3uH cum este desenat pe schema), dar nu este nici o problema; amplificatorul functioneaza foarte bine cu ea.

Da ai dreptate, cam atat cred ca are inductanta aia, din pacate nu am cu ce masura acest factor, cat despre valoarea din schema, cred ca am exagerat totusi putin cu acei 3uH :nas:
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont