Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

amplificator mic mono

Vizitator arcadestyle

Postări Recomandate

Vizitator arcadestyle

Buna ! sunt cam incepator si vreau sa-mi fac un mic amplificator , sau macar un kit de amplificare :d , din piese recuperate .as vrea o schema simpla (extrem de simpla daca se poate) .ceva cu un tranzistor micut .multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 22
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

In conditiile astea nu cred ca reusesti sa faci ceva...eventual cauta o schema cu cablaj gata facut pe care sa plantezi doar componentele.Si ca sa intelegi cat de cat schema aia,te gandesti ca punctele alea numerotate cu 1,2,3....sunt pinii integratului si dupa cum vezi la fiecare din ei vin legate condensatoare,rezistoare...etc.Apropo te gandesti ca "triunghiurile" alea din "patratel" nu exista si atunci iti pare schema mai simpla :rade:

Link spre comentariu

are 8 componente toate

Sint 13... cu tot cu pcb si radiator, asta daca nu utilizeaza cose pentru conexiuni. Din moment ce nu cunoaste nici macar piesele si rolul lor, foarte bine si-ar putea construi unul cu traforajul, din placaj. Cel mai bine ar fi sa asculte de sfatul meu, sa viziteze topicurile indicate mai sus si sa caute in sectiunea incepatorilor acele topicuri de unde poate invata cite ceva. Totul depinde de dorinta lui @arcadestyle de a invata!
Link spre comentariu
Vizitator arcadestyle

multumesc mult foarte bune recomandarile voastre . as mai avea o mica intrebare : pot inlocui un condensator de 2000yf 50v cu doua de 1000yf 25v ??si daca da cum? multumesc inca odata

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum