b17liviu Postat Decembrie 16, 2011 Partajează Postat Decembrie 16, 2011 Buna seara,La sfarsitul unui program de spalare am simtit un miros ciudat ,apoi mi-a sarit siguranta ,am desfacut capacul de pe partea rezistentei si am observat ca a curs apa pe mufa de la motor am curatat mufa desi era cam innegrita in locul unde a facut scurt .Am pornit masina din nou pe prog rapid si a mers perfect.Fenomenul pe care il face acum e ca dupa ce incepe progamul trage apa pana da afara printrun orificiu din spate.Evacuez apa ,pun din nou masina pe prog rapid si merge perfect .Dupa o zi doua cand folosesc masina din nou trage din nou apa prea multa si sunt nevoit sa evacuez ,dupa ce evacuez o pun pe un program si merge foarte bine .Nu sunt convins ca incalzeste apa desi am fixat la 50 grade apa e rece , am masurat rezistenta si are continuitate .Un sfat va rog ?Revin , observ ca atunci cand functioneaza corect se incalzeste si apa. Link spre comentariu
b17liviu Postat Decembrie 16, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2011 Acum 5 min a incheiat un prog si a mers perfect ,dar inainte de asta mi-a aruncat apa prin orificiul din spate , ati putea sa-mi spuneti cum isi regleaza nivelul de apa ?Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator esuperstar Postat Decembrie 16, 2011 Partajează Postat Decembrie 16, 2011 Nivelul de apa il regleaza cu ajutorul unui presostat.Daca pui la 0 grade mai da apa afara? Link spre comentariu
b17liviu Postat Decembrie 17, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 17, 2011 Salut,Habar nu am la 0 grade ,o sa incerc ,spunemi te rog unde e acest presostat la acest model. Link spre comentariu
Vizitator esuperstar Postat Decembrie 17, 2011 Partajează Postat Decembrie 17, 2011 Nu cunosc foarte bine modelul, ar trebui sa fie undeva pe partea stanga sus. Presostatul arata cam asa http://electrocasnice-piese.ro/images/P ... 075LEI.jpg , iar cartea de service este aici https://docs.google.com/viewer?url=http ... _awt_2261_[ET].pdf . Dupa descriere cred ca presostatul este de vina, daca il schimbi si merge sa imi spui si mie. Link spre comentariu
b17liviu Postat Decembrie 19, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 19, 2011 Buna seara ,Am identificat presostatul,pe 0 grade imi trage apa pana s-a umplut cuva ,am oprit prog apoi am evacuat ,am fixat din nou pe prog rapid iar acum pare sa functioneze normal ,spuneti-mi are importanta daca opresc masina in timpul unui prog din comutatorul de retea si apoi ii dau drumul din nou fara sa umblu la comutatorul de programe ??Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator neinei Postat Decembrie 29, 2011 Partajează Postat Decembrie 29, 2011 Buna seara ,Am identificat presostatul,pe 0 grade imi trage apa pana s-a umplut cuva ,am oprit prog apoi am evacuat ,am fixat din nou pe prog rapid iar acum pare sa functioneze normal ,spuneti-mi are importanta daca opresc masina in timpul unui prog din comutatorul de retea si apoi ii dau drumul din nou fara sa umblu la comutatorul de programe ??Multumesc.nu are nici o influenta. Probabil presostatul sa fie cauza, cred ca ramas lipit un contact in el. Se poate verifica, dar trbuie sa stiu exact ce scrie pe el. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum