Vizitator esty_bun Postat Decembrie 11, 2011 Partajează Postat Decembrie 11, 2011 Salut stiu ca sunt destule subiecte pe baza asta daca am deranjat pe cineva imi cer scuze.Mi-am comandat de curand un an6884,as vrea sa realizez un vu metru stiu schema dar am o problema in ce consta piesele.Stiu de ce am nevoie: 2 rezistori ,un rezistor semireglabil,2 condesatoare ,si bine inteles leduri dar nu stiu de care adica cati volti Ohmi sau watt,asa va cer ajutorul si sper sa ma ajutati.Cu schema de la an6884 nu prea m ainteleg si as vrea sa stiu fiecare piesa unde se pune.Sunt incepator si mie mai greu.Va multumesc! Link spre comentariu
greenhorn Postat Decembrie 11, 2011 Partajează Postat Decembrie 11, 2011 Uite aici o schema cu tot cu cablaj si pozitia componentelor,dar e stereo si o sa ai nevoie de mai multe componente: http://www.niqro.3x.ro/AN6884/AN6884.htm Link spre comentariu
Vizitator esty_bun Postat Decembrie 11, 2011 Partajează Postat Decembrie 11, 2011 nu e mono adica doar pe o iesire Link spre comentariu
Stefan Postat Decembrie 11, 2011 Partajează Postat Decembrie 11, 2011 Topicul despre VU-metre este AICI --> viewtopic.php?f=35&t=4603&start=375 Link spre comentariu
emilberculescu Postat Decembrie 11, 2011 Partajează Postat Decembrie 11, 2011 Cu acest AN6884 poti face aplicatii de vu-metre simple , stereo sau cu ceva adaptari si adugari , spectrale.Vezi datasheet-ul si cum a zis Domnul "Stefan Nicolae"vezi topicul si nu numai acel topic dedicat circuituluisunt multe despre vu-metre pe forum. Link spre comentariu