firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 sigurantele si releele in niste papuci mama prinsi direct pe fir. Atunci trebuie verificata sertizarea pe acesti papuci.siguranta intra destul de greu in papuci, nu ar trebuii sa fie contact imperfect sa incalzeasca siguranta! Si am spus ca am "prelungit" acei papuci cu 2 fire si pe langa siguranta s-au incins si firele in cateva secunde! SCUZE DE REPETAREA CUVINTELOR DAR SUNT LA MUNCA SI SCRIU GRABIT Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 nu ar trebuii sa fie contact imperfect sa incalzeasca siguranta!Sertizarea firului pe papuc poate fi prost realizata. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 O sa verific maine si o sa postez Link spre comentariu
emilberculescu Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Scuze colegilor ca raspund la intrebari putin mai tarziu( aseara am fost ocupat )Referitor la scurtcircuit si consum exagerat de curentfata de un consum mare de curent scurtcircuitul are o variatie brusca de curent in circuit ce duce pentruscurt timp la cresteri de curent cu mult peste curentulsuportat de siguranta.Puteti incerca prin a lega un consumator la o tensiunemica ( pt. protectie ) prin intermediul unei lite de la un cablu litat de retea ce suporta in general 2-3A , apoi mai conectati un consumator pana faceti 5-6A si o sa vedeti ca lita nu se arde - se incinta , se roseste eventualDaca cresteti curentul si mai mult se arde dar dureazacateva secunde.Dupa ce puneti alta lita incercati sa faceti scurtcircuit si o sa vedeti ca se arde aproape instantaneu.( o sugestie transformator 12V + becuri auto )Acestea sunt valabile doar in cazul sigurantelor fuzibileclasice nu si in cazul celor automate ce functioneazape baza de bimetal.La masina pentru a masura rezistenta lunetei iti trebuie un aparat sa masoare bine rezistente mici - pana in 2 ohmi( un aparat " no name " iti va arata scurtcircuit ) Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 9, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Acum vin de afara...dupa cum am spus am alimentat dezaburirea direct, adica am luat + de la baterie si l-am dus printr-o siguranta de 30A la luneta!!! Si surpriza :( prima data am pus un fir de 2 mm si s-a incalzit si firul si siguranta cam in 10 secunde, apoi am pus un fir de 3 mm, s-a incalzit si el dar mai greu si nu asa de tare, a ramas calai, caldut!!!Imi poate spune cineva daca este normal sa se intample asa? Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 un fir de 3 mmAceasta este sectiunea cu izolatie sau fara?Daca este cota fara izolatie suporta caldut 21A(3A/mm²), eu cred ca trebuie sa masuarti curentul consumat. Referitor la scurtcircuit si consum exagerat de curent fata de un consum mare de curent scurtcircuitul are o variatie brusca de curent in circuit ce duce pentru scurt timp la cresteri de curent cu mult peste curentul suportat de siguranta. Pai asa se comporta un motor electric. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 9, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2011 este cu izolatie, si firul de la luneta al masinii este tot de 3 mm cu izolatie!Nu am cu ce sa masor, iar in oras nu am ajuns sa iau rezistente!!!Alta metoda de masurare nu mai exista? am un multimetru, masoara pana la 10 amperi cred... Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 este cu izolatie, si firul de la luneta al masinii este tot de 3 mm cu izolatie!Daca din constructie are 3mm si acesta se incalzeste, ceva nu este in regula cu folia.A fost cumva reparata cu solutie de argint?Alta metoda de masurare nu mai exista?Fara un sunt(acele rezistente) de masura nu stiu cum. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 9, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2011 nu a fost reparata, este folie neagra de plastic pusa la send 92, nu cred ca are importanta!!! Sunt curios daca la alt logan se incalzesc putin firele din fabrica... Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Mai puteti estima curentul montand o siguranta de 20A si vedeti daca o arde, sa stiti pe unde va incadrati cu consumul de curent.P.S.Dar Logan-ul nu are din constructie dezaburire pe geamul lunetei?Eu am avut la Dacia din `88. Link spre comentariu
emilberculescu Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Raportul sectiune-curent este de 4A / mm patrat (cupru) Curentul absorbit de luneta este in jur de 13A Deci la luneta ar trebui sa aiba 3.5 mm patrati ( sa nu confundati sectiunea cu diametrul ) Domnule "miron1947" nu uitati ca motoarele electrice sunt sarcini inductive si apoi presupun ca stiti ca motoarele mai mari se pornesc initial in stea si apoi in triunghi tocmai pentru a preintimpina curentii mari luati la pornire. Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 motoarele mai mari se pornesc initial in stea si apoi in triunghiDar un motor CC care porneste in sarcina cum este cel de stergator, ce curent de pornire are? Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 9, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Mai puteti estima curentul montand o siguranta de 20A si vedeti daca o arde, sa stiti pe unde va incadrati cu consumul de curent.P.S.Dar Logan-ul nu are din constructie dezaburire pe geamul lunetei?Eu am avut la Dacia din `88.Din constructie are...toata problema este ca se incalzeste foarte tare siguranta!!!Nu va mai contraziceti....mai bine incercam sa gasim o solutie Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Din constructie are...toata problema este ca se incalzeste foarte tare siguranta!!!Pai se incalzeste cu degivrarea din dotare sau cu folia, sau functioneaza amandoua in paralel? Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 9, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Nu ati inteles! Folia nu este pentru incalzirea lunetei, este folie solara, neagra!Degivrare (presupun ca va referiti la acele rezistente din geam)...acelea functioneaza, (dezaburesc geamul) numai ca se incalzeste foarte tare siguranta! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum