firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Da, asta asa este! Dar daca as pune o siguranta de 20 ar trebuii sa se arda, nu? Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 daca as pune o siguranta de 20 ar trebuii sa se arda, nu?Si aceasta de 30A ar trebuii sa se arda daca este curentul mai mare decat scrie pe ea.Nu-i normal sa se topeasca plasticul cand functioneaza in parametrii proiectati si 30A este "in fisa postului".Eu raman la parerea ca problema este in blocul de sigurante. Link spre comentariu
emilberculescu Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Sigurantele fuzibile sunt construite pentru a se arde in cazulunui scurtcircuit nu pentru un consum exagerat de curent.Consumul dezaburirii lunetei este pana in 15A.Daca contactele electrice sunt bine facute ( stranse , in general aceasta cauzeaza incalzirea )atunci vedeti cu ce conductor ati facut legaturile la siguranta ( ma refer la sectiune )trebuie sa fie cel putin 2.5 mm.Am observat si a doua intrebare cu siguranta de 20ADaca totul e corect nu se arde. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Bun, maine o sa verific blocul de sigurante si contactorii si o sa revin Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Dar mai am o intrebare pentru domnul Emil! Daca am o siguranta de 10 A si consumul este de 20-30A ce se intampla cu siguranta? Se arde direct sau se topeste pana se arde? Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Sigurantele fuzibile sunt construite pentru a se arde in cazul unui scurtcircuit nu pentru un consum exagerat de curent Pai consumul exagerat de curent este acela care depaseste cel inscris pe siguranta.Un consumator de 10A arde o siguranta de 5A fara ca el(consumatorul) sa fie in scurtcircuit. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Tocmai de aceea i-am adresat si eu intrebarile de mai sus! Mi se pare normal sa se arda daca este mai mare consumul decat siguranta, altfel se puneau sigurante la fel peste tot, sa se arda doar la scurt Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Stiti unde poate fi gasita o poza din spate(pentru a vedea modul cum sunt realizate conexiunile) a blocului de sigurante? Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Nu am idee, dar daca o sa pot o sa fac maine o poza si o postez! Din cate am vazut eu cred ca vin direct firele cu papuci in capat! Si in papuci intra sigurantele Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Si in papuci intra siguranteleVerificati nituirea dintre clema si soclul sigurantei. Link spre comentariu
alfabit Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Verificati nituirea dintre clema si soclul sigurantei.Siguranta nu are soclu. Sigurantele stau toate gramada intr-un suport de plastic impreuna cu releele si se infig, si sigurantele si releele in niste papuci mama prinsi direct pe fir.Ca la orice Reno, sa fie cit mai ieftin. Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 sigurantele si releele in niste papuci mama prinsi direct pe fir. Atunci trebuie verificata sertizarea pe acesti papuci. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Ai zis ca ai folie pe geam... nu cumva s-a dus izolatia de la dezaburire si face scurt cu folia? mai bine masoara rezistenta ta, si rezistenta unui prieten. Link spre comentariu
alfabit Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Ai zis ca ai folie pe geam... Dar si-o fi pus folie de plastic de-aia neagra, nu cred ca si-a pus folie de staniol nu ? Sau mai stii ? Daca si-a pus staniol face scurt, e adevarat ...Se micsoreaza rezistenta... Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 s-a dus izolatia de la dezaburire si face scurtScurt intre ce? Toate traseele de incalizire sunt conectate in paralel, defectele care apar la dezaburie sunt intreruperea traseelor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum