firis Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Aveti idee de ce dupa vreo 5 minute se topeste siguranta (nu se arde, se incalzeste foarte tare si se topeste plasticul)!Daca avea scurt trebuia sa se arda direct, nu?Mentionez ca am folie pe luneta si siguranta este de 30 A Link spre comentariu
alfabit Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Controleaza mufele mama in care se conecteaza ( infige ) siguranta, daca sint slabe contactele siguranta - cablaj apare rezistenta mare ceea ce duce la incalzirea contactului si topirea plasticului etc. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 le-am controlat acum cv timp, le-am strans si tot asa face.. Link spre comentariu
alfabit Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 le-am controlat acum cv timp, le-am strans si tot asa face..Deci excludem contacte imperfecte, eu in locul tau as masura curentul care trece prin acea siguranta ( cu un ampermetru care sa poata masura > 30 A ) si as compara acelasi curent masurat la alt logan ( de la vre-un prieten ) sa vezi exact ce se intimpla acolo.Daca la time consuma exagerat - mai mult decit ar fi normal, dar mai putin cit sa arda siguranta - atunci trebuie cautata cauza. Se masoara consumul si se trage o concluzie, pina atunci alte sfaturi eu nu mai am . Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 nu prea am ampermetru care sa masoare 30... Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 10 rezistente de 0,1 ohmi/2W in paralel si la 30A ar trebuii sa aveti o cadere de 0,3V p e ele, aceasta tensiune poate fi masurata cu un multimetru pe domeniul volti CC. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 o sa caut azi la servici poate gasesc un ampermetru, daca nu o sa ma duc maine sa cumpar 10 rezistente si o sa va zic rezultatul...dar in mare...daca ar fi amperajul mai mare de 30 de la ce ar putea fi? Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 daca ar fi amperajul mai mare de 30 de la ce ar putea fi?Un scurtcircuit pe traseul electric spre luneta.Dar daca siguranta nu se arde, inseamna ca nu trece mai mult de 30A prin ea, explicatia incalzirii excesive este cea data de cineva inainte si anume contacte slabe mecanic sau oxidate. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 ok, multumesc, o sa incerc sa verific si asta Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Scurt nu are, am verificat acum! Cred ca ramane decat sa schimb releul, am unul nou de vreo 40 a si sa curat toata instalatia de dezaburire... Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 sa schimb releul, am unul nou de vreo 40 aPai releul se incalzea sau siguranta? Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Siguranta! Dar, sa va spun ce am facut...din soclu de la siguranta am tras 2 fire cam de 10 cm si am pus siguranta prin ele, si cand am pornit dezaburirea s-au incalzit si ele! Deci contact imperfect la siguranta nu este, + de la dezaburire nu da la masa... Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 s-au incalzit si eleFirele, dar din care capat au inceput sa se incalzeasca, cel de la blocul de sigurante sau la siguranta?Poate aveti o problema in blocul de sigurante, nu stiu cum arata la Logan, dar verificati conexiunile de la el spre baterie. Link spre comentariu
firis Postat Decembrie 8, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2011 S-au incalzit foarte repede si nu am observat din care capat! Are ceva daca alimentez dezaburirea direct de la baterie printr-o siguranta? Ma gandesc sa nu afecteze si folia de pe luneta! Daca alimentez direct si se incalzesc firele este clar de la luneta, daca nu ramane sa ma uit la fiecare contact si fir din circuit Link spre comentariu
miron1947 Postat Decembrie 8, 2011 Partajează Postat Decembrie 8, 2011 Ma gandesc sa nu afecteze si folia de pe luneta!Nu are cum, tot cca.12V(in functie de starea motorului, oprit sau pornit) are alimentarea si ea tot aceiasi rezistenta. Daca alimentez direct si se incalzesc firele este clar de la luneta, daca nu ramane sa ma uit la fiecare contact si fir din circuitCorect, dar revin, daca consuma mai mult de 30A trebuie sa se arda siguranta, nu sa se topeasca plasticul, blocul de sigurante(contactele lui) trebuie sa poata suporta acest curent fara incalzire excesiva. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum