Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Whirpool AWT2250


Vizitator vyper_

Postări Recomandate

Vizitator vyper_

Am o masina Whirpool AWT2250 care nu mai spala bine rufele. Pe aceasta nu am mai reparat-o si am cumparat alta.Dupa un timp m-am gandit s-o repar (daca se merita si nu costa cat una noua) si s-o duc la tara,Masina invarte cuva cu rufe dar nu le mai spala, rufele sunt jumate ude jumate uscate. Un "meserias" de la mine din oras mi-a zis ca este motorul si ca acesta costa 300 ron.Pe alt forum mi s-a spus ca ar fi ori electrovalva ori presostatul.Intrebarea mea este: Care din cele 2 este cu problema? Si cum se poate testa/verifica presostatul sau electrovalva acesteia?Tks si astept raspuns.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • doru3160

    2

  • nicolaus

    1

Electrovalva ramane deschisa atata timp cat presostatul ii cere,deci cred ca ar trebui exclusa,oricat de obturata ar fi,daca inchide-deschide bine,nu cred ca ar trebui s-o banuiesti.Mai mult ca sigur de la presostat ti se trage,probabil s-a decalibrat si opreste apa inainte de a atinge nivelul optim pt program.De regula,au mai multe nivele prestabilite pt diverse programe,cel mult 3,cu tot atatea suruburi de reglaj.Exista posibilitatea ca in caz de incercare de reglaj sa nu nimeresti surubul corespunzator programului,si sa te trezesti ca la un moment dat ia prea multa apa,de aceea cred ca daca nu te bizui sa identifici fiecare reglaj in parte,mai bine cumpara un presostat nou,sau daca ai posibilitatea,poti procura unul chiar SH pana te lamuresti. Daca ramai pe varianta recalibrare la cel vechi,poti face rost de documentatia masinii si acolo cred ca vei gasi tot ce trebuie.PS- unde naiba gasiti "meseriasi" din astia care dau verdicte fara nici o legatura cu starea de fapt?Vorba aia,ce are _ _la cu prefectura :rade:

Link spre comentariu

O lua la el la atelier si in pretul respectiv o rezolva,indiferent de defect.Saptamana trecuta am discutat cu un asemenea meserias care facea de toate:incarcare freon,reparatii mecanice,reparatii placi electronice etc.Cand l-am intrebat de unde are dump-uri,procesoare,mi-a zis ca altcineva ii face reparatiile respective.Macar era sincer... :aplauze

Link spre comentariu

Practica unora imi e cunoscuta,mirarea mea e de ce se mai cauta astfel de "meseriasi"...Pe un alt forum,am raspuns unuia care avea probleme cu pornirea la masina,i-am sugerat sa imprumute o baterie de la un cunoscut si sa probeze,daca nu stie sa masoare un acumulator,pt ca e posibil o legatura proasta la cablajul de forta,omul a cumparat alta baterie,binenteles ca tot acelasi defect a ramas(se stingeau luminile in bord cand dadea la cheie)a chemat un "meserias" care dupa ce a dat un ochi,i-a tractat masina in "service"(probabil garajul de la coltul blocului)...imi dau seama ce poate sa-i povesteasca dupa ce strange un surub la cablul de masa sau ceva asemanator...cel putin bateria fiind in garantie,nu mai putea sa-i propuna cumpararea de ocazie a uneia care tocmai o are si e ca noua,nu are decat 4 ani :rade:

Link spre comentariu
Vizitator razvatree

Buna seara!Motorul e cu condensator si e posibil sa nu mai aiba vlaga in el sa invirta tamburul.Un condensator de 16 microfarazi costa cam 9 lei asa ca merita sa incerci.Succes

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator neinei

Ce inseamna "nu mai spala"? Isi ia apa de spalare, incalzeste, spala, evacueaza apa, ia apa de clatire, clateste, evacueaza,.....centrifugheaza... Care operatie nu o face?Va sugerez sa stati langa ea un ciclu intreg de spalare si sa va edificati.1-trebuie verificat daca motorul isi face treaba, adica, la spalare are o anumita turatie(mai mica,in doua sensuri, alternativ) si la centrifugare are o turatie mai mare intr-un singur sens(care de fapt determina ''stoarcerea''). Nu exclude nici posibilitatea uzarii curelei!2-verificati daca pompa evacueaza apa complet la fiecare secventa din program, daca nu este obturat un furtun din reteaua de evacuare3-verificati si electrovalva(desi nu cred). Cel mai simplu:daca electrovalva nu inchide perfect ar trebui sa se adune apa in cuva chiar si cand masina este oprita (atentie sa fie alimentarea cu apa deschisa!)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări