dj elektro Postat Decembrie 4, 2011 Partajează Postat Decembrie 4, 2011 Sunt incepator si as vrea daca ma poate ajuta cineva cu proiectare cablajului la schema urmatoare. http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... ee2xk.jpg/ Link spre comentariu
vasile eugen Postat Decembrie 4, 2011 Partajează Postat Decembrie 4, 2011 ia legatura cu userul@geo mar,din topiculviewtopic.php?f=61&t=78583&start=135sunt foarte multumit ce calitate are cablajele Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Decembrie 4, 2011 Partajează Postat Decembrie 4, 2011 de ce vrei sa faci o schema la care eu nu prea vad sa se gaseasca o parte de tranzistoare poate gresesc daca este asa multe scuze uite asta schema poate o sa iti convina ma mult Link spre comentariu
liviu Postat Decembrie 4, 2011 Partajează Postat Decembrie 4, 2011 Ti-am facut eu un cablaj , asa mai rapid. http://oi41.tinypic.com/i71pud.jpg Sper sa se inteleaga ceva. Montajul superdioda , l-am montat separat (vezi punctele A si B) si il montezi pe radiatorul mare. In loc de prefinalii aia , poti sa folosesti bd 237 , bd 238. Finalii BD249 , 2sc5200 . etc. Daca nu se intelege din poza , o sa incerc sa-ti maresc cablajul. Ca idee , poti incerca sa-ti faci singur cablajul pe o foaie de matematica , incepi cu primul tranzistor si trasezi conexiuniile pieselor. Link spre comentariu
zal Postat Decembrie 5, 2011 Partajează Postat Decembrie 5, 2011 Fără supărare, dar amîndouă schemele sînt primitive rău, de acum 50 ani, iar la piesele din ziua de azi, mai ales condensatorul de ieşire, sînt rare şanse să funcţioneze corect. Link spre comentariu