romica-b Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Inainte de a cumpara un nou presostat, curata orificiul prin care cuva comunica cu furtunasul care merge la presostat.Din cauza depunerilor acesta se ingusteaza sau poate forma un soi de supapa unisens,motiv pentru care dupa evacuarea apei presostatul ramane sub presiune un timp mai indelungat,motiv pentru care pp.a tot evacueaza,microprocesorul nefiind informat ca cuva este goala.Bafta! Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 14, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 am desfacut complet racordul inferior de la cuva, l-am curatat, spalat, orificiile nu erau obturate (ceva depuneri in zona bilei), l-am montat si da-i la proba.....Concluziile ; ba merge ba nu merge, uneori incheie ciclul de spalare uneori ramane blocata pe evacuare fara a semnala avarie !!! :cry: imi vine sa o mananc !!! Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 si uite k am schimbat si presostatul....problemele persista. Dupa prima proba cu rufe a mers aproape ok, terminand ciclul de spalare dupa care a intrat pe avarie. Incercand o noua spalare dupa alimentarea cu apa incepe sa invarta un pic motorul, insa parca nu are putere, dupa care intra in avarie si evacuare !!!! mai sunt si alte idei !!!??? bineanteles in afara de a cumpara alta Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 23, 2012 Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 sper ca l-ai schimbat cu unul nou. Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 da, unul nou noutz......acum am vazut ca dupa ce ia apa, cu greutate se invarte motorul,parca trage din greu desi sunt rufe putine....se invarte un pic intr-un sens dupa care cand trebuie sa schimbe sensul intra in avarie......s-o fi bulit iar triacul ?...l-am schimbat de 3 ori !!!!oare ce poate provoca arderea lui ? sa-i schimb si pe ceilalti ????, condensatoriii ?? ce drak sa mai mai fac ?aku am bagat-o iar la proba si vad ca spala !!! o sa postez ce mai observ... Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 23, 2012 Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 Daca merge intr-un sens, inseamna ca triacul este bun;schimbarea de sens se produce la comanda microprocesorului, printr-un releu;posibil contacte cu rezistenta electrica mare,caz in care se impune schimbarea acestuia Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 ai idee, se gasesc aceste relee ? echivalente.?...etc...sunt cele postate de mine in pag 1 primul post Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 24, 2012 Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 schimbarea de sens, o face releul K7,de 12v si o rezistenta a infasurarii de 400 ohm.poti schimba( intre ele) cu K1 care actioneaza ppa de evacuare.chiar daca ppa nu functioneaza,nu blocheaza electronica,decat dupa un timp mai indelungat Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 ultima constatare este ca, dupa ce se alimenteaza cu apa, fara rufe, se invarte de cateva ori dupa care ...intra in avarie si evacueaza. Se intampla si dupa ce am interschimbat presostatele ???????!!!!!!!!!!!!! Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 24, 2012 Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 M-ai bagat in ceata.Daca masina este cu placa de la inceput,trebuie sa-ti dea un cod de eroare.Ce led-uri se aprind dupa intrarea in avarie? Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 scuze dar pe mine incepe sa ma apuce rasul de atata suparare, si nervi... Se aprind simultan Ledul corespunzator functiei Antishifonare (cel pe care scrie Stop) si intermitent rapid Ledul indicator capac blocat. Mentionez ca la pornirea initiala, ledul capac blocat se aprinde intermitent lent, dupa pornire se aude blocarea capacului acesta ramanand aprins, .....se alimenteaza cu apa si dupa 2,3 rotiri intra in avarie si evacuare Link spre comentariu
romica-b Postat Ianuarie 24, 2012 Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 Aprinderea led-ului corespunzator ultimei pozitii indica FAULT-01 cea ce inseamna probleme la motor,senzor turatie,triac,conexiuni cu contact imperfect in mufa motor Link spre comentariu
dan-a2 Postat Ianuarie 25, 2012 Partajează Postat Ianuarie 25, 2012 Schimba si periile (carbunii ) motorului > se gasesc si separat fara suporti !! Link spre comentariu
gigiones Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2012 Super baieti... @romica-b si @dana2 Dupa o revizie la motor au disparut semnalele de avarie...am inlocuit Q9, Q11, Q12 si releul K2 si masina merge ok, aseara si in aceasta dimineata mi-a revenit zambetul pe buze, aceasta incheiind fara probleme ciclul de spalare.....Am sa inlocuiesc si releul K7 (pentru k am cumparat 3 buc)cel prin care se face schumbarea de sens...precum si carbunii pe care insa deocamdata nu ii am...Imi mai ramane disponibil 1 releu...credeti k in mod preventiv mai trebuie schimbat si altul ????Meritati o bere din partea mea, sau mai bine ,,o fiarta'' k e cam ger afara Link spre comentariu
costi002 Postat Ianuarie 30, 2012 Partajează Postat Ianuarie 30, 2012 nu merge? incercati asa , poate se repara http://www.tare.ro/nariomaru/4112164-lu ... -de-spalat ps: sper ca stiti de gluma Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum