Vizitator Postat Aprilie 23, 2013 Partajează Postat Aprilie 23, 2013 Felicitari Radu pentru site! Link spre comentariu
radu cnc Postat Aprilie 23, 2013 Partajează Postat Aprilie 23, 2013 Multumesc, este meritul unui prieten si coleg Liviu de la lucru care l-a facut pentru mine. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 23, 2013 Partajează Postat Aprilie 23, 2013 Nici eu nu ma pricep. Astept la promisiunea fiului meu cel mare. Intre timp, au trecut insa cel putin 2 ani fara rezultate. Link spre comentariu
DanuAL Postat Iulie 17, 2013 Partajează Postat Iulie 17, 2013 E careva interesat sa isi motorizeze sania port cutit? Am vazut un video pe youtube de ceva vreme in care era prezentat o astfel de operatiune.Am incercat initial cu un motor de la geamurile electrice auto, cu reductor, dar e cam slabut. Acum, depinde de timp, spre sa termin o adaptare cu un motoras de la stergatoare. E mai mare si mai tare, legat la o sursa de 12v 30amp. Nu-l pot opri cu mana! Cred ca-s prea obsedat de a face conuri cat mai ''curate''/finisate Link spre comentariu
DanuAL Postat Iulie 17, 2013 Partajează Postat Iulie 17, 2013 Partea a 2a. Daca aveti vre-o alta idee, va astept s-o dezbatem! Link spre comentariu
enjoy Postat Iulie 17, 2013 Partajează Postat Iulie 17, 2013 Suportul asta http://www.sculebavaria.ro/masini-de-ta ... rettyPhoto se potriveste pentru flexul asta http://www.dedeman.ro/ro/polizor-ungh-1 ... 1017b.html ? Presupun ca asta e acelasi http://www.dedeman.ro/ro/scule-si-unelt ... 19000.html Link spre comentariu
alin 105 Postat Iulie 17, 2013 Partajează Postat Iulie 17, 2013 Salut, Motorasul de parbriz e puternic, dar e gandit sa functioneze intrun singur sens, desi la inversarea polaritatii el evident ca isi va schimba sensul....M-am jucat cu un astfel de motoras la o alta aplicatie si am vazut ca turatia si forta erau diferite in functie de sensul de invartire. Un alt motoras+reductorul sau se preteaza la fix pt aplicatia care te intereseaza.Daca nu ai o masina de infiletat pe acumulatori cu acumulatorii morti, sigur gasesti la piata o chinezarie cu 10-20 de lei de la care sa recuperezi motorasul+ reductorul. Aceasi chestie, doar ca e folosita pt avansul automat la o masina de frezat de banc: http://mikesworkshop.weebly.com/mill-power-feed.html Un alt avantaj e ca masina pe acumulatori are deja un potentiometru de turatie incorporat, si il poti folosi pt a modifica avansul saniei. Link spre comentariu
DanuAL Postat Iulie 17, 2013 Partajează Postat Iulie 17, 2013 @enjoy - primele 2 produse se potrivesc - scrie in detaliul titlului - Suport polizor Einhell TS 125/115 - adica pentru flex'uri cu panza de 125 si 115. Am un flex identic. E ieftin, dar face treaba...pe termen scurt. Daca vrei totusi ceva mai bun, la care sa nu schimbi rulmentu' chiar dupa o luna, orienteazate spre altceva (Makita, etc.) plus de asta sistemul in care e incastrat rulmentul nu e facut ok. Dupa ce-am schimbat rulmentul, o bataie tot mai are. @alin 105b l-am probat si pe un sens si pe altu. Asta de parbriz avea o placa cu componente - primea comanda de la comp de bord al masinii. A trebuit s-o scot de tot afara si sa ma leg pe direct, altfel iesea doar fum din motoras si nu pornea. Crede-ma ca baga bine! Seamana mult motorasele de geam cu cele de parbriz, spun asta in cazul in care tu ai probat un motoras de geamuri electrice si poate n-ai stiut. Nici cel de geamuri nu l-am putut oprii cu mana, dar la montare, sania strangea putin si motorasu nu facea fata - nu-si pastra viteza pe toata cursa. Motorasele astea sunt cu reductor! Am luat o sursa industriala de 12v 30amp si are incorporat un potentiometru. Cu sursa de 12v 30amp sunt multumit! Am mai incercat cu un incarcator de laptoop de 18v 3amp - ii creste turatia, dar nu mai are acelasi cuplu. Link spre comentariu
alin 105 Postat Iulie 17, 2013 Partajează Postat Iulie 17, 2013 ce e drept , motorashul meu era de la o Dacie din aia ceausista....poate ca asta explica comportamentul.... Nu prea inteleg cum vei face cuplarea-decuplarea cand vrei sa treci de pe manual pe automat sau invers.... Link spre comentariu
DanuAL Postat Iulie 17, 2013 Partajează Postat Iulie 17, 2013 Se poate, asta e un motoras de stergatoare de Audi A3 .Cuplarea si decuplarea... astea imi dau semne de intrebare, inca. Aveam in plan o prelungire culisanta a tubularei, dar oricum nu imi permite sa manevrez sania cu motorul/instalatia montata pe sanie. O sa-mi ramana sa desurubez si sa insurubez 3 suruburi, alea de pe piesa cu hexagonu. Inca n-am dat gaurile. Instalatia asta sa o folosesc stric la conuri, la finisatul conurilor si sa dea rezultate bune - e perfect, in rest sa folosesc sania pe manual. Link spre comentariu
alin 105 Postat Iulie 19, 2013 Partajează Postat Iulie 19, 2013 O solutie pt cuplare-decuplare facila si rapida a motorasului ar fi un cuplaj prin intermediul a 2-3 pinioane.Un pinion de dimensiuni mai mari ar trebui prins pe roata avansului manual.motorasul + pinionul aferent basculeaza in jurul unui pivot, pt cuplare/decuplare in functie de avans automat/manual. Ceva de genul: http://www.mini-lathe.com/Mini_mill/Mod ... r_feed.htm Link spre comentariu
DanuAL Postat Iulie 19, 2013 Partajează Postat Iulie 19, 2013 In topicu ala, acel sistem e permanent! Schimba si vitezele/avansul tot din pinioane! Interesant si util pentru o freza - are posibilitatea de manevrare pe manual din partea opusa, cealalta maneta! Eu nu vreau sa ramana permanent instalatia asta pe strung - m-ar incurca la prelucrari, altele fata de conuri. Il montez doar cand fac conuri - 3 suruburi strang/destrang si piulita care-mi strange maneta cu gradatii. Pentru o freza e ok, dar pentru strung nu merge, mai ales daca vrei sa ramana permanent, asta ar insemna o ''carcasa'' pe/langa sania port'cutit, te incurca/inghesuie.Tot din cauza spatiului, a papusii mobile si a pieselor in general de lungimi mici pe care le prelucrez, sania port'cutit o tin in unghiul de 10* ca sa ma pot apropia cat mai mult de piesa, daca e prinsa intre varfuri. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 19, 2013 Partajează Postat Iulie 19, 2013 ...Interesant si util pentru o freza - are posibilitatea de manevrare pe manual din partea opusa, cealalta maneta!...O freza care are roti de manevra din ambele capete ale mesei, nu va avea sistemul de transmitere a miscarii continuie prin intermediul rotilor de schimb montate pe o lira. In opinia mea, aceste sisteme nu sunt interesante de loc, ci mult mai interesant este sistemul de antrenare cu ajutorul rotilor de schimb. Eu intentionez sa scot cea de a doua roata de manevra de la FUS22 si sa montez in locul ei o roata de manevra, dupa ce voi face unele modificari la sistemul cinematic al frezei. Link spre comentariu
DanuAL Postat Iulie 20, 2013 Partajează Postat Iulie 20, 2013 nenea Nicu, asta e un sistem de avans ''automat'' pentru sania port'cutit sau dupa caz, a unei mese de frezat care nu are in dotare avansuri automate. Ajuta la strunjiri si la frezari prin miscarea continua a mesei/saniei - pentru suprafete mai bune/fine. Nu discutam de sistemul de lire care e alta mancare de peste. Cu toate ca, un fizician/matematician capabil, ar putea implementa sistemul de lire si pe acest sistem de motorizare!!! Calcul al pinioanelor, cinematicii, rot. motorului ...etc., dar eu ma refer strict la un avans automat al saniei port'cutit pe care vreau sa-l montez pe strung - ceva simplu si fara batai de cap. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 20, 2013 Partajează Postat Iulie 20, 2013 FUS22, are roti de manevra in ambele capete ale mesei si totusi are si avansuri mecanice/automate. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum