Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Antena telefon

tommymd

Postări Recomandate

Buna ziua!Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar nu am reusit sa gasesc ce ma intereseaza.As dori sa folosesc un telefon intr-o zona unde semnalul este slab sau deloc. Cineva mi-a recomandat sa folosesc un telefon N 6310 dar nu am reusit nici cu el. Acesta are adaptor pentru antena externa asa ca as dori sa-mi construiesc una.Sunt doar amator in electronica asa ca nu sunt prea informat. De aceea va rog sa-mi recomandati o schema sau detalii pentru o antena, de 900MHz daca nu ma insel. Daca se poate amplifica semnalul, as dori si o schema sau o recomandare pentru un amplificator de semnal. Eventual daca aveti cunostinde despre vre-un site care prezinta constructia unei antene optime pentru mine,va rog sa mi-l recomandati.Multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• tommymd

5

• pop_ady44

3

• Gabriel_S

2

• yo7lhe

1

Top autori în acest subiect

in orasul de unde scrie la profil ca esti este un magazin specializat in comunicati si sunet am fost tras de ureche sa nu-i mai fac reclama asa ca cautal si sigur te descurci eu am 2 antene de la ei una gsm pe orange si una fm 88-108 super multumit de ei succes in cautarea magazinului sunt si pe internet :jytuiyu

Link spre comentariu