Vizitator Tyirean Postat Noiembrie 29, 2011 Partajează Postat Noiembrie 29, 2011 Salut. Am de facut un proiect pe un CEREBOT 2 cu un senszor laser de distanta. Vreau sa fac un mic radar(afisare viteza pe 3 afisoare cu 7 segmente in metrii/secunda).Am atasat schema bloc pentru o intelegere mai buna. Doresc ca odata la 50 ms sa fac o citire din ADC,apoi sa operez cu ultimele 2 valori citite(fac diferenta celor 2,valoarea o inmultesc cu 20 pt a avea o valoare in metrii pe secunda). Vreau sa fac cu o rutina de intrerupere a timerului 0.Am reusit sa fac programul,dar la simularea acestuia in proteus pe portul D am intotdeauna 0,desi portul A functioneaza,se schimba comanda afisoarelor 7 segmente!!! Sunt incepator si nu imi pot da seama care este problema! Va rog ajutati-ma. /* * AVRGCC3.c * * Created: 11/29/2011 12:07:17 PM * Author: Tyirean */ #include #include #include float r,can_val; float citire_adc(void); void programare_timer0(); void main(void) { float new, dif; int s,z,u,val; float old=0; programare_timer0(); while(1) { new=r; if(new>=old) dif=new-old; else dif=old-new; old=new; val=dif*20; //valoarea in metrii/secunda if(val>99.9) val=99.9; val=val*100; val=val % 10; while(val>100) { val=val-100; s=s+1; // calculul zecilor de m/s } while(val>=10) { val=val-10; z=z+1;// calculul unitati de m/s } u=val; //zecimi de m/s DDRA=0XFF; //setare port a-port intrare PORTA=0X00; //sterge port A DDRD=0XFF; //setare port d-port intrare PORTD=0X00; //sterge port D DDRA=0XFF; //setare port a-port intrare PORTA=0X01; //selecteaza primul afisaj 7segmente DDRD=0XFF; //setare port d-port intrare PORTD=u; //pune in portul D valoarea zecimilor DDRA=0XFF; //setare port a-port intrare PORTA=0X00; //sterge port A DDRA=0XFF; //setare port a-port intrare PORTA=0X02; //selecteaza al doilea afisaj 7 segmente DDRD=0XFF; //setare port d-port intrare PORTD=0X00; //sterge port D DDRD=0XFF; //setare port d-port intrare PORTD=z; //pune in pord D valoarea unitatilor DDRA=0XFF; //setare port a-po